ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Έλον Μασκ: Νέες απολύσεις τεχνικών υπαλλήλων ύστερα από δημόσια αντιπαράθεση
Με φόντο τις αργές ταχύτητες του Twitter στο περιβάλλον Android
Για ακόμα μία φορά έχει μαγνητίσει τα φώτα της δημοσιότητας το πρόσωπο του Έλον Μασκ
, ιδίως μετά την εξαγορά του Twitter αλλά κυρίως χάρη στις ενέργειές του σχετικά με τις απολύσεις κορυφαίων στελεχών.
Πρόσφατα ο Μασκ προέβη σε επιπλέον απολύσεις δύο υπάλληλων, οι οποίοι τον επέκριναν δημόσια με αναρτήσεις στην πλατφόρμα.
Πιο συγκεκριμένα, στη μία από τις δύο περιπτώσεις ο Μασκ ανακοίνωσε την απόλυση με tweet στους followers του ύστερα από μια αρκετά δημόσια αντιπαράθεση με τον Έρικ Φρονχόφερ, μηχανικό που εργαζόταν στην Twitter τα τελευταία οχτώ χρόνια.
Ο Φρονχόφερ αναδημοσίευσε την περασμένη Κυριακή μία από τις αναρτήσεις του Έλον Μασκ, σχολιάζοντας ότι η κατανόηση του εργοδότη του για το τεχνικό κομμάτι της εφαρμογής του Twitter είναι «λάθος». Προηγουμένως ο νέος ιδιοκτήτης της πλατφόρμας είχε ζητήσει συγγνώμη στους χρήστες για την «απίστευτα αργή» απόδοση της εφαρμογής σε ορισμένες χώρες, σημειώνοντας ότι το app κάνει πάνω από 1000 RPC (κλήσεις απομακρυσμένης διαδικασίας) μόνο για την εμφάνιση του timeline της αρχικής σελίδας. «Εχω περάσει περίπου έξι χρόνια δουλεύοντας πάνω στην εφαρμογή του Twitter για Android και μπορώ να πω ότι αυτό είναι λάθος» έγραψε στο δικό του σχόλιο Φρονχόφερ, κάτι που δεν άρεσε καθόλου στον 51χρονο εργοδότη του.
«Τότε σε παρακαλώ διόρθωσέ με. Ποιος είναι ο σωστός αριθμός;» ρώτησε αμέσως τον υπάλληλό του με ενοχλημένο ύφος ο Μασκ. «Το Twitter είναι απίστευτα αργό στο Android. Τι έχετε κάνει για να το διορθώσετε αυτό;» πρόσθεσε, ρίχνοντας το «μπαλάκι» στον Φρονχόφερ.
Ο μηχανικός με τη σειρά του παρέθεσε τρεις λόγους για τους οποίους πιστεύει ότι η εφαρμογή είναι αργή, αναφερόμενος σε προβλήματα που είχαν δημιουργήσει παλαιότερες πρακτικές της εταιρείας. Η απάντησή του δεν ικανοποίησε τον Μασκ, ο οποίος του απάντησε πως «το γεγονός ότι δεν συνειδητοποιεί ότι υπάρχουν περίπου 1200 μικροϋπηρεσίες που καλούνται όταν κάποιος χρησιμοποιεί το Twitter δεν είναι καλό.
Όταν ένας χρήστης τον ρώτησε στη συνέχεια γιατί μοιράστηκε δημόσια αυτές τις πληροφορίες και δεν τις έστειλε ιδιωτικά στον Μασκ, εκείνος απάντησε: «Ίσως θα έπρεπε και εκείνος να θέτει ιδιωτικά τις ερωτήσεις του, μέσω Slack ή email».
Το πρωί της Δευτέρας, ο Μασκ έγραψε στο Twitter «Απολύθηκε». Ο μηχανικός αναδημοσίευσε το tweet συμπεριλαμβάνοντας το αποχαιρετιστήριο emoji που χρησιμοποίησαν πολλοί υπάλληλοι της εταιρείας, οι οποίοι απολύθηκαν νωρίτερα μέσα στον μήνα. Έπειτα δημοσίευσε sceenshot που δείχνει ότι του μπλόκαραν την πρόσβαση στο σύστημα της εταιρείας.
Τέλος, σύμφωνα με το Bloomberg, ακόμη ένας μηχανικός της Twitter απολύθηκε εξαιτίας της online κριτικής που άσκησε στην ίδια τεχνική ανάρτηση του Μασκ. «Ως πρώην επικεφαλής της τεχνολογικής υποδομής για τα timelines στο Twitter, μπορώ με βεβαιότητα να πω ότι αυτός ο άνδρας δεν ξέρει τι σκ@@α λέει.
Ο Λιμπ, που εργαζόταν τα τελευταία 10 χρόνια στην εταιρεία, επιβεβαίωσε στο Bloomberg ότι απολύθηκε την Κυριακή.
Πρόσφατα ο Μασκ προέβη σε επιπλέον απολύσεις δύο υπάλληλων, οι οποίοι τον επέκριναν δημόσια με αναρτήσεις στην πλατφόρμα.
Πιο συγκεκριμένα, στη μία από τις δύο περιπτώσεις ο Μασκ ανακοίνωσε την απόλυση με tweet στους followers του ύστερα από μια αρκετά δημόσια αντιπαράθεση με τον Έρικ Φρονχόφερ, μηχανικό που εργαζόταν στην Twitter τα τελευταία οχτώ χρόνια.
Ο Φρονχόφερ αναδημοσίευσε την περασμένη Κυριακή μία από τις αναρτήσεις του Έλον Μασκ, σχολιάζοντας ότι η κατανόηση του εργοδότη του για το τεχνικό κομμάτι της εφαρμογής του Twitter είναι «λάθος». Προηγουμένως ο νέος ιδιοκτήτης της πλατφόρμας είχε ζητήσει συγγνώμη στους χρήστες για την «απίστευτα αργή» απόδοση της εφαρμογής σε ορισμένες χώρες, σημειώνοντας ότι το app κάνει πάνω από 1000 RPC (κλήσεις απομακρυσμένης διαδικασίας) μόνο για την εμφάνιση του timeline της αρχικής σελίδας. «Εχω περάσει περίπου έξι χρόνια δουλεύοντας πάνω στην εφαρμογή του Twitter για Android και μπορώ να πω ότι αυτό είναι λάθος» έγραψε στο δικό του σχόλιο Φρονχόφερ, κάτι που δεν άρεσε καθόλου στον 51χρονο εργοδότη του.
Btw, I’d like to apologize for Twitter being super slow in many countries. App is doing >1000 poorly batched RPCs just to render a home timeline!
— Elon Musk (@elonmusk) November 13, 2022
«Τότε σε παρακαλώ διόρθωσέ με. Ποιος είναι ο σωστός αριθμός;» ρώτησε αμέσως τον υπάλληλό του με ενοχλημένο ύφος ο Μασκ. «Το Twitter είναι απίστευτα αργό στο Android. Τι έχετε κάνει για να το διορθώσετε αυτό;» πρόσθεσε, ρίχνοντας το «μπαλάκι» στον Φρονχόφερ.
Ο μηχανικός με τη σειρά του παρέθεσε τρεις λόγους για τους οποίους πιστεύει ότι η εφαρμογή είναι αργή, αναφερόμενος σε προβλήματα που είχαν δημιουργήσει παλαιότερες πρακτικές της εταιρείας. Η απάντησή του δεν ικανοποίησε τον Μασκ, ο οποίος του απάντησε πως «το γεγονός ότι δεν συνειδητοποιεί ότι υπάρχουν περίπου 1200 μικροϋπηρεσίες που καλούνται όταν κάποιος χρησιμοποιεί το Twitter δεν είναι καλό.
Όταν ένας χρήστης τον ρώτησε στη συνέχεια γιατί μοιράστηκε δημόσια αυτές τις πληροφορίες και δεν τις έστειλε ιδιωτικά στον Μασκ, εκείνος απάντησε: «Ίσως θα έπρεπε και εκείνος να θέτει ιδιωτικά τις ερωτήσεις του, μέσω Slack ή email».
Guess it is official now. pic.twitter.com/5SRwotyD8J
— Eric Frohnhoefer @ 🏡 (@EricFrohnhoefer) November 14, 2022
Το πρωί της Δευτέρας, ο Μασκ έγραψε στο Twitter «Απολύθηκε». Ο μηχανικός αναδημοσίευσε το tweet συμπεριλαμβάνοντας το αποχαιρετιστήριο emoji που χρησιμοποίησαν πολλοί υπάλληλοι της εταιρείας, οι οποίοι απολύθηκαν νωρίτερα μέσα στον μήνα. Έπειτα δημοσίευσε sceenshot που δείχνει ότι του μπλόκαραν την πρόσβαση στο σύστημα της εταιρείας.
Τέλος, σύμφωνα με το Bloomberg, ακόμη ένας μηχανικός της Twitter απολύθηκε εξαιτίας της online κριτικής που άσκησε στην ίδια τεχνική ανάρτηση του Μασκ. «Ως πρώην επικεφαλής της τεχνολογικής υποδομής για τα timelines στο Twitter, μπορώ με βεβαιότητα να πω ότι αυτός ο άνδρας δεν ξέρει τι σκ@@α λέει.
Ο Λιμπ, που εργαζόταν τα τελευταία 10 χρόνια στην εταιρεία, επιβεβαίωσε στο Bloomberg ότι απολύθηκε την Κυριακή.