ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Σάλος με τη διαφήμιση των γυναικείων μαγιό με μοντέλα άντρες
Αρκετοί έσπευσαν να κατακεραυνώσουν την Adidas πως δεν σέβεται το γυναικείο κοινό της
Η Adidas
, σε καμπάνια της για τη συλλογή «Pride 2023» με γυναικεία μαγιό, επιστράτευσε άντρες μοντέλα να τα φορέσουν και να φωτογραφηθούν, εγείροντας πολλές έντονες αντιδράσεις στα social media.
Όπως μεταφέρει η «New York Post», η νέα σειρά του Νοτιοαφρικανού σχεδιαστή Rich Mnisi, με τίτλο «Let Love Be Your Legacy», «είναι εμπνευσμένη από ένα ερωτικό γράμμα που έγραψε ο Mnisi στο νεότερο εαυτό του» και αποτελεί «μια γιορτή της αυτοέκφρασης, της φαντασίας και της ακλόνητης πεποίθησης ότι η αγάπη ενώνει», σύμφωνα με τον ιστότοπο της Adidas. Σε δελτίο Τύπου, η Adidas δήλωσε ότι η σειρά δεν είναι παρά «μια κραυγή συσπείρωσης για ενεργή συμμαχία με σκοπό την ενδυνάμωση και την υπεράσπιση της LGBTQIA+ κοινότητας».
Ωστόσο, το ολόσωμο μαγιό «Pride Swimsuit», αξίας 70 δολαρίων, προκάλεσε τις μεγαλύτερες αντιδράσεις για το «εξόγκωμα» στον καβάλο του μοντέλου, όταν το δημοσίευσε για να μιλήσει για τη νέα κολεξιόν ο γνωστός influencer των ΗΠΑ Όλι Λόντον στο Τwitter.
Μέχρι το απόγευμα περισσότεροι από 1,1 εκατ. χρήστες της δημοφιλούς πλατφόρμας είδαν το tweet και οι περισσότεροι έσπευσαν να κατακεραυνώσουν την Adidas πως δεν σέβεται το γυναικείο κοινό της.
Η κολυμβήτρια και ακτιβίστρια γυναικείων δικαιωμάτων Ράιλι Γκέινς έγραψε στο Twitter: «Δεν καταλαβαίνω γιατί οι εταιρείες το κάνουν αυτό. Θα μπορούσαν να πουν ότι το μαγιό είναι “unisex”, δεν το έκαναν γιατί πρόκειται για ακύρωση των γυναικών. Τα γυναικεία μαγιό δεν είναι αξεσουάρ με φούσκωμα στον καβάλο».
Όπως μεταφέρει η «New York Post», η νέα σειρά του Νοτιοαφρικανού σχεδιαστή Rich Mnisi, με τίτλο «Let Love Be Your Legacy», «είναι εμπνευσμένη από ένα ερωτικό γράμμα που έγραψε ο Mnisi στο νεότερο εαυτό του» και αποτελεί «μια γιορτή της αυτοέκφρασης, της φαντασίας και της ακλόνητης πεποίθησης ότι η αγάπη ενώνει», σύμφωνα με τον ιστότοπο της Adidas. Σε δελτίο Τύπου, η Adidas δήλωσε ότι η σειρά δεν είναι παρά «μια κραυγή συσπείρωσης για ενεργή συμμαχία με σκοπό την ενδυνάμωση και την υπεράσπιση της LGBTQIA+ κοινότητας».
Ωστόσο, το ολόσωμο μαγιό «Pride Swimsuit», αξίας 70 δολαρίων, προκάλεσε τις μεγαλύτερες αντιδράσεις για το «εξόγκωμα» στον καβάλο του μοντέλου, όταν το δημοσίευσε για να μιλήσει για τη νέα κολεξιόν ο γνωστός influencer των ΗΠΑ Όλι Λόντον στο Τwitter.
Μέχρι το απόγευμα περισσότεροι από 1,1 εκατ. χρήστες της δημοφιλούς πλατφόρμας είδαν το tweet και οι περισσότεροι έσπευσαν να κατακεραυνώσουν την Adidas πως δεν σέβεται το γυναικείο κοινό της.
Η κολυμβήτρια και ακτιβίστρια γυναικείων δικαιωμάτων Ράιλι Γκέινς έγραψε στο Twitter: «Δεν καταλαβαίνω γιατί οι εταιρείες το κάνουν αυτό. Θα μπορούσαν να πουν ότι το μαγιό είναι “unisex”, δεν το έκαναν γιατί πρόκειται για ακύρωση των γυναικών. Τα γυναικεία μαγιό δεν είναι αξεσουάρ με φούσκωμα στον καβάλο».