Bloomberg: Τα Angry Birds επιστρέφουν δριμύτερα
Η εταιρεία παραγωγής του γνωστού παιχνιδιού Angry Birds, ανακάμπτει, αυξάνει τις πωλήσεις της και μάλιστα με ρυθμό που έφθασε στο 90%
Η εταιρεία παραγωγής του γνωστού παιχνιδιού Angry Birds, ανακάμπτει, αυξάνει τις πωλήσεις της και μάλιστα με ρυθμό που έφθασε στο 90% για δεύτερο διαδοχικό τρίμηνο, ενώ προετοιμάζεται για δημόσια εγγραφή (IPO), σύμφωνα με όσα αναφέρει δημοσίευμα του Bloomberg.
Η Rovio Entertainment Oy, με έδρα τη Φινλανδία, η οποία μείωση το εργατικό της δυναμικό άνω του 50% την τελευταία τριετία, λόγω της υποχώρησης των εσόδων της, ετοιμάζεται να απολαύσει τους καρπούς της νέας επιχειρηματικής στρατηγικής που εφήρμοσε, στοχεύοντας περισσότερο στην αγορά παιχνιδιών και στη διαφήμιση και λιγότερο στο downloading.
Παράλληλα στηρίζεται περισσότερο στις συμφωνίες για παροχή άδειας χρήσης των προϊόντων της αλλά και της διαχείρισης ορισμένων εξ αυτών που προέρχονται.
Αποκαλεί την επιχειρηματική στρατηγική «πρώτα τα παιχνίδια» («games first»), με την επικεφαλής της Kati Levoranta (φωτό) να δηλώνει σε συνέντευξή της ότι «βρισκόμαστε σε πολύ καλή κατάσταση».
Παράλληλα τα κέρδη βελτιώνονται, κάτι που ενισχύει το ενδεχόμενο του ΙΡΟ, το οποίο μπορεί να γίνει στις αρχές Σεπτεμβρίου και αναμένεται ότι θα οδηγήσει σε αποτίμηση της εταιρείας στα δύο δισ. δολάρια, όπως αναφέρουν πρόσωπα με γνώση της όλης υπόθεσης, αν και η επικεφαλής δεν επιβεβαιώνει τίποτε από τα παραπάνω.
Η «μηχανή» παραγωγής κερδών για τη Rovio είναι το Angry Birds 2, το οποίο αν και εμφανίστηκε στην αγορά πριν από δύο χρόνια φαίνεται ότι συνεχίζει να προσελκύει.
Στο β' τρίμηνο τα έσοδα της εταιρείας ενισχύθηκαν 94% στα 86,2 εκατ. ευρώ, με τη μονάδα games να εμφανίζει αύξηση πωλήσεων 65% στα 61,3 εκατ. ευρώ.
Μία νέα ταινία Angry Birds έχει προγραμματιστεί για το 2019 σε συνεργασία με τη Columbia Pictures.