ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Ο Σπίρτζης μετέθεσε για το Σεπτέμβριο το διαγωνισμό για τα λεωφορεία
Μετατίθεται για τις 17 Σεπτεμβρίου 2019 (αντί 1ης Ιουλίου)
η προθεσμία για την υποβολή προσφορών στον διαγωνισμό για την προμήθεια 750 λεωφορείων αντιρρυπαντικής τεχνολογίας για την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη καθώς και τη συντήρηση- επισκευή αυτών, που είχε προκηρύξει το υπουργείο Υποδομών.
Σύμφωνα με απόφαση του Χρ.Σπίρτζη, νέα καταληκτική ημερομηνία ορίσθηκε η 17η Σεπτεμβρίου 2019 και η ημερομηνία αποσφράγισης των προσφορών μία εβδομάδα αργότερα (24 Σεπτεμβρίου).
Ο συνολικός προϋπολογισμός του διαγωνισμού της προμήθειας συντήρησης ανέρχεται σε 461 εκατ. ευρώ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 89 εκατ. ευρώ), εκ των οποίων τα 215 εκατ. ευρώ για τη Θεσσαλονίκη και 246 εκατ. ευρώ για την Αττική.
Η προμήθεια αφορά 320 Ηλεκτροκίνητα, 330 με κινητήρα Συμπιεσμένου Φυσικού Αερίου και 100 πετρελαιοκίνητα.
Πιο συγκεκριμένα, για τη Θεσσαλονίκη προβλέπονται συνολικά 350 λεωφορεία, εκ των οποίων τα 150 Ηλεκτροκίνητα (12m), τα 150 με κινητήρα Συμπιεσμένου Φυσικού Αερίου (12m) και τα 50 πετρελαιοκίνητα Euro VI (18 m).
Στην Αττική τα 400 λεωφορεία είναι 170 Ηλεκτροκίνητα (12m),180 με κινητήρα Συμπιεσμένου Φυσικού Αερίου (12m) και 50 πετρελαιοκίνητα Euro IV (18 m). Για την προμήθεια έχει υπογραφεί και η προβλεπόμενη συμφωνία με τους εποπτευόμενους φορείς ΟΑΣΘ και ΟΣΥ.
Σύμφωνα με απόφαση του Χρ.Σπίρτζη, νέα καταληκτική ημερομηνία ορίσθηκε η 17η Σεπτεμβρίου 2019 και η ημερομηνία αποσφράγισης των προσφορών μία εβδομάδα αργότερα (24 Σεπτεμβρίου).
Ο συνολικός προϋπολογισμός του διαγωνισμού της προμήθειας συντήρησης ανέρχεται σε 461 εκατ. ευρώ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 89 εκατ. ευρώ), εκ των οποίων τα 215 εκατ. ευρώ για τη Θεσσαλονίκη και 246 εκατ. ευρώ για την Αττική.
Η προμήθεια αφορά 320 Ηλεκτροκίνητα, 330 με κινητήρα Συμπιεσμένου Φυσικού Αερίου και 100 πετρελαιοκίνητα.
Πιο συγκεκριμένα, για τη Θεσσαλονίκη προβλέπονται συνολικά 350 λεωφορεία, εκ των οποίων τα 150 Ηλεκτροκίνητα (12m), τα 150 με κινητήρα Συμπιεσμένου Φυσικού Αερίου (12m) και τα 50 πετρελαιοκίνητα Euro VI (18 m).
Στην Αττική τα 400 λεωφορεία είναι 170 Ηλεκτροκίνητα (12m),180 με κινητήρα Συμπιεσμένου Φυσικού Αερίου (12m) και 50 πετρελαιοκίνητα Euro IV (18 m). Για την προμήθεια έχει υπογραφεί και η προβλεπόμενη συμφωνία με τους εποπτευόμενους φορείς ΟΑΣΘ και ΟΣΥ.