ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
«Έσπασε» το τηλεφωνικό κέντρο της ΔΕΗ για ρυθμίσεις οφειλών
«Έσπασε» το τηλεφωνικό κέντρο της ΔΕΗ κατά την πρώτη μέρα εφαρμογής της δυνατότητας ρύθμισης χρεών τηλεφωνικά. Σύμφωνα με τις πληροφορίες από αρμόδια στελέχη της επιχείρησης, οι κλήσεις προς το 11770 τετραπλασιάστηκαν.
Μόνο την Τρίτη έγιναν 993 τηλεφωνικές ρυθμίσεις, έναντι μόλις 280 (αιτήσεων για ρύθμιση) ανά ημέρα τον Σεπτέμβριο. Είναι ενδεικτικό ότι η ΔΕΗ ενίσχυσε το τηλεφωνικό κέντρο για να μειωθεί ο χρόνος αναμονής.
Υπενθυμίζεται ότι το νέο πρόγραμμα διακανονισμών που τέθηκε σε εφαρμογή την προηγούμενη εβδομάδα προβλέπει χαμηλότερη προκαταβολή και έως 24 δόσεις για την εξόφληση των ληξιπρόθεσμων οφειλών.
Το ύψος της προκαταβολής και οι δόσεις κλιμακώνονται ανάλογα με το ύψος της οφειλής, ως εξής:
-Για χρέος έως 500 ευρώ, προκαταβολή 10% και 5 μηνιαίες δόσεις.
-Από 500 ως 1.000 ευρώ, προκαταβολή 10% και 8 μηνιαίες δόσεις.
-Από 1.000 ως 2.000 ευρώ, προκαταβολή 15% και 12 μηνιαίες δόσεις.
-Από 2.000 ως 3.000 ευρώ, προκαταβολή 20% και 18 μηνιαίες δόσεις.
-Από 3.000 ευρώ και πάνω υπάρχουν δύο εναλλακτικές: προκαταβολή 20% και 18 μηνιαίες δόσεις ή προκαταβολή 30% και 24 μηνιαίες δόσεις.
Η διαδικασία έγκρισης είναι αυτοματοποιημένη και θα γίνεται άμεσα στα καταστήματα της ΔΕΗ με την υποβολή της αίτησης.
Ο πελάτης θα χρειάζεται να προσκομίσει μόνο τον τελευταίο λογαριασμό του, την αστυνομική του ταυτότητα και τον ΑΦΜ του, στοιχεία που πρέπει να διαθέτει και κατά την τηλεφωνική διαδικασία ρύθμισης.
Μετά την τηλεφωνική έγκριση της ρύθμισης, ο πελάτης λαμβάνει στο κινητό του τηλέφωνο μήνυμα που αναφέρει τα εξής:
«Για να ενεργοποιηθεί ο διακανονισμός που συμφωνήθηκε, θα πρέπει η ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ (….) να πληρωθεί εντός μίας εργάσιμης ημέρας (έως ………). ΚΩΔ.ΗΛ.ΠΛΗΡ RF…………………………….».
Απαραίτητη προϋπόθεση για τη διατήρηση της ρύθμισης είναι η εμπρόθεσμη εξόφληση των δόσεων και των νέων λογαριασμών που θα εκδοθούν στη συνέχεια.
Μόνο την Τρίτη έγιναν 993 τηλεφωνικές ρυθμίσεις, έναντι μόλις 280 (αιτήσεων για ρύθμιση) ανά ημέρα τον Σεπτέμβριο. Είναι ενδεικτικό ότι η ΔΕΗ ενίσχυσε το τηλεφωνικό κέντρο για να μειωθεί ο χρόνος αναμονής.
Υπενθυμίζεται ότι το νέο πρόγραμμα διακανονισμών που τέθηκε σε εφαρμογή την προηγούμενη εβδομάδα προβλέπει χαμηλότερη προκαταβολή και έως 24 δόσεις για την εξόφληση των ληξιπρόθεσμων οφειλών.
Το ύψος της προκαταβολής και οι δόσεις κλιμακώνονται ανάλογα με το ύψος της οφειλής, ως εξής:
-Για χρέος έως 500 ευρώ, προκαταβολή 10% και 5 μηνιαίες δόσεις.
-Από 500 ως 1.000 ευρώ, προκαταβολή 10% και 8 μηνιαίες δόσεις.
-Από 1.000 ως 2.000 ευρώ, προκαταβολή 15% και 12 μηνιαίες δόσεις.
-Από 2.000 ως 3.000 ευρώ, προκαταβολή 20% και 18 μηνιαίες δόσεις.
-Από 3.000 ευρώ και πάνω υπάρχουν δύο εναλλακτικές: προκαταβολή 20% και 18 μηνιαίες δόσεις ή προκαταβολή 30% και 24 μηνιαίες δόσεις.
Η διαδικασία έγκρισης είναι αυτοματοποιημένη και θα γίνεται άμεσα στα καταστήματα της ΔΕΗ με την υποβολή της αίτησης.
Ο πελάτης θα χρειάζεται να προσκομίσει μόνο τον τελευταίο λογαριασμό του, την αστυνομική του ταυτότητα και τον ΑΦΜ του, στοιχεία που πρέπει να διαθέτει και κατά την τηλεφωνική διαδικασία ρύθμισης.
Μετά την τηλεφωνική έγκριση της ρύθμισης, ο πελάτης λαμβάνει στο κινητό του τηλέφωνο μήνυμα που αναφέρει τα εξής:
«Για να ενεργοποιηθεί ο διακανονισμός που συμφωνήθηκε, θα πρέπει η ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ (….) να πληρωθεί εντός μίας εργάσιμης ημέρας (έως ………). ΚΩΔ.ΗΛ.ΠΛΗΡ RF…………………………….».
Απαραίτητη προϋπόθεση για τη διατήρηση της ρύθμισης είναι η εμπρόθεσμη εξόφληση των δόσεων και των νέων λογαριασμών που θα εκδοθούν στη συνέχεια.