ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Άρειος Πάγος: Συνταγματικό το νομοσχέδιο για τη διαμεσολάβηση
Υπέρ της συνταγματικότητας του νομοσχεδίου για τη διαμεσολάβηση τάχθηκε ομόφωνα η διοικητική Ολομέλεια του Αρείου Πάγου.
Η διαμεσολάβηση αφορά μεγάλο μέρος των αστικών και των εμπορικών υποθέσεων.
Τη γνωμοδότηση της διοικητικής Ολομέλειας του Αρείου Πάγου είχε ζητήσει με έγγραφο από τον πρόεδρο του Αρείου Πάγου, Ιωσήφ Τσαλαγανίδη. Μετά από αυτό συνήλθε σήμερα η η Διοικητική Ολομέλεια του Αρείου Πάγου υπό τον κ.Τσαάγανίδη και με εισηγητή τον Χρήστο Τσανερρίκο, γνωμοδότησε επί της συνταγματικότητας του επίμαχου νομοσχεδίου.
Τα 43 μέλη της Διοικητικής Ολομέλειας του Αρείου Πάγου, σύμφωνα με πληροφορίες, έκριναν ομόφωνα συνταγματικές τις ρυθμίσεις του νομοσχεδίου.
Μόνο ένα μέλος της Ολομέλειας είχε κάποιες παρατηρήσεις επί ορισμένων άρθρων του νομοσχεδίου, οι οποίες όμως δεν αφορούσαν το ζήτημα της συνταγματικότητας.
Αντίθετα, πριν από ένα χρόνο περίπου η διοικητική Ολομέλεια του Αρείου Πάγου, κατά πλειοψηφία, με την υπ΄ αριθμόν 34/2018 απόφασή της, είχε κρίνει αντισυνταγματικές τις διατάξεις του προγενέστερου νόμου 4512/2018 ως προς την υποχρεωτικότητα της διαμεσολάβησης.
Η διαμεσολάβηση αφορά μεγάλο μέρος των αστικών και των εμπορικών υποθέσεων.
Τη γνωμοδότηση της διοικητικής Ολομέλειας του Αρείου Πάγου είχε ζητήσει με έγγραφο από τον πρόεδρο του Αρείου Πάγου, Ιωσήφ Τσαλαγανίδη. Μετά από αυτό συνήλθε σήμερα η η Διοικητική Ολομέλεια του Αρείου Πάγου υπό τον κ.Τσαάγανίδη και με εισηγητή τον Χρήστο Τσανερρίκο, γνωμοδότησε επί της συνταγματικότητας του επίμαχου νομοσχεδίου.
Τα 43 μέλη της Διοικητικής Ολομέλειας του Αρείου Πάγου, σύμφωνα με πληροφορίες, έκριναν ομόφωνα συνταγματικές τις ρυθμίσεις του νομοσχεδίου.
Μόνο ένα μέλος της Ολομέλειας είχε κάποιες παρατηρήσεις επί ορισμένων άρθρων του νομοσχεδίου, οι οποίες όμως δεν αφορούσαν το ζήτημα της συνταγματικότητας.
Αντίθετα, πριν από ένα χρόνο περίπου η διοικητική Ολομέλεια του Αρείου Πάγου, κατά πλειοψηφία, με την υπ΄ αριθμόν 34/2018 απόφασή της, είχε κρίνει αντισυνταγματικές τις διατάξεις του προγενέστερου νόμου 4512/2018 ως προς την υποχρεωτικότητα της διαμεσολάβησης.