ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Επανεκκίνηση Τουρισμού: Στις 15 Ιουνίου ανοίγουν τα χερσαία σύνορα και την 1η Ιουλίου τα θαλάσσια
Τα επόμενα στάδια ανοίγματος του Τουρισμού διευκρίνισε ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης.
Μιλώντας στον ΣΚΑΙ, ο Χάρης Θεοχάρης δήλωσε: «Τα χερσαία σύνορα ανοίγουν στις 15 Ιουνίου, ενώ τα θαλάσσια σύνορα από 1η Ιουλίου. Θα γίνονται οι κατάλληλοι έλεγχοι και θα καταγράφεται ιατρικό ιστορικό όσων εισέρχονται».
Για τις πτήσεις ανέφερε ότι θα επιτρέπονται από όλες τις χώρες αλλά θα γίνεται διαφορετικός έλεγχος αναλόγως των κρουσμάτων που έχει η χώρα προέλευσης.
«Δεν απαγορεύουμε τις πτήσεις, η διαδικασία αλλάζει στον τρόπο ελέγχου όταν φτάνουν στην Ελλάδα», διευκρίνισε.
Σχετικά με την καμπάνια του Τουρισμού και το σποτ που κυκλοφόρησε, ο Χάρης Θεοχάρης επισήμανε: «Ενώσαμε τις δυνάμεις μας. Ο ΕΟΤ συνεργάζεται με τη Marketing Greece. Δεν υπάρχουν 32 εκατ. ευρώ.»
Όπως τόνισε ο υπουργός 32 εκατ. ευρώ δεν φτάνει ούτε ολόκληρος ο προϋπολογισμός του ΕΟΤ.
Η Marketing Greece είναι μια μη κερδοσκοπική εταιρεία του ΣΕΤΕ που δημιούργησε το σποτ έχει στόχο την ενίσχυση της προβολής της χώρας. Η παραγωγή του σποτ έγινε δωρεάν από τη Marketing Greece, σημείωσε κ. Θεοχάρης.
Μιλώντας στον ΣΚΑΙ, ο Χάρης Θεοχάρης δήλωσε: «Τα χερσαία σύνορα ανοίγουν στις 15 Ιουνίου, ενώ τα θαλάσσια σύνορα από 1η Ιουλίου. Θα γίνονται οι κατάλληλοι έλεγχοι και θα καταγράφεται ιατρικό ιστορικό όσων εισέρχονται».
Για τις πτήσεις ανέφερε ότι θα επιτρέπονται από όλες τις χώρες αλλά θα γίνεται διαφορετικός έλεγχος αναλόγως των κρουσμάτων που έχει η χώρα προέλευσης.
«Δεν απαγορεύουμε τις πτήσεις, η διαδικασία αλλάζει στον τρόπο ελέγχου όταν φτάνουν στην Ελλάδα», διευκρίνισε.
Σχετικά με την καμπάνια του Τουρισμού και το σποτ που κυκλοφόρησε, ο Χάρης Θεοχάρης επισήμανε: «Ενώσαμε τις δυνάμεις μας. Ο ΕΟΤ συνεργάζεται με τη Marketing Greece. Δεν υπάρχουν 32 εκατ. ευρώ.»
Όπως τόνισε ο υπουργός 32 εκατ. ευρώ δεν φτάνει ούτε ολόκληρος ο προϋπολογισμός του ΕΟΤ.
Η Marketing Greece είναι μια μη κερδοσκοπική εταιρεία του ΣΕΤΕ που δημιούργησε το σποτ έχει στόχο την ενίσχυση της προβολής της χώρας. Η παραγωγή του σποτ έγινε δωρεάν από τη Marketing Greece, σημείωσε κ. Θεοχάρης.