ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Η καμπάνια Plastic-FreeSantorini και η εφαρμογή VisitGreece στο επίκεντρο της εκδήλωσης στη Σαντορίνη
Η έναρξη της τουριστικής περιόδου και η συμμετοχή της Σαντορίνης στην εναλλακτική τουριστική καμπάνια «Plastic-FreeSantorini», που εξήγγειλε το υπουργείο Τουρισμού, βρέθηκαν στο επίκεντρο της ομιλίας του δημάρχου Θήρας, Αντώνη Σιγάλα, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου που πραγματοποιήθηκε σήμερα στη Σαντορίνη, στο πλαίσιο της εκδήλωσης για το άνοιγμα του ελληνικού τουρισμού.
«Χθες και σήμερα η Σαντορίνη είναι στο επίκεντρο πολύ σημαντικών γεγονότων με υψηλό συμβολισμό αλλά και ιδιαίτερη αξία για το μέλλον του τόπου μας. Χθες, από την Σαντορίνη ο πρωθυπουργός της χώρας έστειλε σε ολόκληρο τον πλανήτη το σήμα της έναρξης του ελληνικού τουριστικού καλοκαιριού. Κάλεσε τους ταξιδιώτες του κόσμου να ταξιδέψουν άφοβα στη φιλόξενη, πανέμορφη και υγειονομικά ασφαλή Ελλάδα», ανέφερε, μεταξύ άλλων, ο κ. Σιγάλας και πρόσθεσε ότι η πατρίδα μας ανοίγει τις πύλες της στους επισκέπτες και η Σαντορίνη περιμένει τους πολυάριθμους φίλους της.
Ο δήμαρχος Θήρας κατέστησε σαφές ότι η τουριστική περίοδος ξεκινάει με σχέδιο, με κανόνες, με ασφάλεια. «Τίποτα δεν έχει αφεθεί στην τύχη του. Η άφιξη, η μετακίνηση, η διαμονή αλλά και η αντιμετώπιση κάθε έκτακτου συμβάντος για τους επισκέπτες έχουν ρυθμιστεί μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια. Η χώρα μας, εκτός από ομορφιά εκπέμπει αξιοπιστία και ασφάλεια», σημείωσε. Παράλληλα, έκανε λόγο για τη συνεργασία κράτους, αυτοδιοίκησης, επιστημονικής κοινότητας και κοινωνικών εταίρων, οι οποίοι -για πρώτη φορά μετά από αρκετά χρόνια- συνεργάζονται αρμονικά με αλληλοκατανόηση και ωριμότητα επιδεικνύοντας υπευθυνότητα και αληθινό πατριωτισμό.
«Η Σαντορίνη του απαράμιλλου φυσικού κάλλους, του ανεκτίμητου πολιτιστικού πλούτου και της αφειδώλευτης φιλοξενίας αποτελεί εξαιρετικό πρεσβευτή του ελληνικού τουρισμού. Ο πρωθυπουργός επέλεξε το νησί μας ως νησί - πιλότο για την υλοποίηση ενός σχεδίου ολιστικής βιωσιμότητας διαχείρισης του τουρισμού. Ο υπουργός Τουρισμού, κ. Χάρης Θεοχάρης, υπήρξε από την πρώτη στιγμή ενθουσιώδης υποκινητής αυτού του φιλόδοξου εγχειρήματος. Μαζί επεξεργαστήκαμε, συμφωνήσαμε και ξεκινήσαμε την εφαρμογή του σχεδίου δράσης για τη Σαντορίνη. Πολύτιμος συνεργάτης μας στην προσπάθεια αυτή ο περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου, κ. Χατζημάρκος», τόνισε ο δήμαρχος Θήρας, συμπληρώνοντας πως κύριος άξονας αυτού του στρατηγικού σχεδίου είναι η βιώσιμη διαχείριση των περιβαλλοντικών πόρων.
Σύμφωνα με τον κ. Σιγάλα, το νησί στον τομέα της βιώσιμης διαχείρισης των περιβαλλοντικών πόρων εμφανίζει «μία αδικαιολόγητη υστέρηση». «Ωστόσο, σήμερα, είμαστε έτοιμοι να θεραπεύσουμς τις αβελτηρίες και την ατολμία του παρελθόντος, καθώς ήδη το υπουργείο Περιβάλλοντος αναλαμβάνει την εκπόνηση -σε έναν χρόνο- του ειδικού περιβαλλοντικού σχεδίου για τη Σαντορίνη», επισήμανε. Όπως γνωστοποίησε ο ίδιος, ο Δήμος Θήρας επισπεύδει την κατασκευή και λειτουργία ενός ολοκληρωμένου συστήματος διαχείρισης απορριμμάτων. Το έργο θα ολοκληρωθεί μέσα στην επόμενη τριετία και θα υλοποιηθεί με τη διαδικασία ΣΔΙΤ. «Ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, κ. Χατζηδάκης, δεσμεύτηκε για την ενδιάμεση λύση του προβλήματος καθώς και για τη χρηματοδότηση ενός προγράμματος εκτεταμένης ανακύκλωσης στη Σαντορίνη», υπογράμμισε ο δήμαρχος Θήρας.
Αναφορικά με τη δράση Plastic- Free Santorini, πρωτοβουλία που εξήγγειλε το υπουργείο Τουρισμού, ο κ. Σιγάλας σημείωσε ότι στόχος είναι ο περιορισμός του αρνητικού περιβαλλοντικού αποτυπώματος του τουρισμού από την εκτεταμένη χρήση πλαστικού. «Θα ήταν κοινοτυπία να αναφερθούμε στις μακροχρόνιες βλαπτικές συνέπειες που έχει για το περιβάλλον και την υγεία μας η χρήση πλαστικού. Δυστυχώς, η χώρα μας, παρά τις προσπάθειες των τελευταίων χρόνων, έχει ακόμη πολλές αρνητικές πρωτιές στον τομέα αυτόν. Μπορεί το φαινόμενο να είναι παγκόσμιο, όμως αν η κάθε χώρα, ο κάθε τόπος και εντέλει ο κάθε πολίτης δεν αναλάβει τις ευθύνες του, το μέλλον προβλέπεται δυσοίωνο. Εκεί που το πλαστικό είναι πιο εμφανές και πιο απειλητικό είναι ο θαλάσσιος βυθός. Έχει υπολογιστεί ότι τους μήνες της τουριστικής αιχμής η παράκτια ρύπανση αυξάνεται 117% και 87% είναι πλαστικό. Προβλέπεται ότι το 2050 θα υπάρχουν στη θάλασσα πιο πολλά πλαστικά από ψάρια», υποστήριξε, τονίζοντας πως αυτά τα στοιχεία οδηγούν στο συμπέρασμα ότι το πλαστικό είναι φονικό. Ακόμη, όπως είπε, ο Δήμος Θήρας υπέγραψε συμφωνία σταδιακής μείωσης της χρήσης του πλαστικού μέχρι τελικής εξαφάνισής τους, ένα εγχείρημα, το οποίο -σύμφωνα με τον κ. Σιγάλα- είναι δύσκολο και απαιτεί συνειδητοποίηση του προβλήματος και συναίνεση για την επίλυσή του.
«Πρέπει να αντισταθούμε στις συνήθειές μας και εντέλει να τις αλλάξουμε, όχι καταναγκαστικά αλλά ως ελεύθερη επωφελή επιλογή. Οφείλουμε να καλλιεργήσουμε περιβαλλοντική συνείδηση, να κατανοήσουμε τα σημεία του περιβάλλοντος για τον τουρισμό και να αναβαθμίσουμε τον πολιτισμό της καθημερινότητάς μας. Προς αυτήν την κατεύθυνση θα εργαστούμε με τις εθελοντικές περιβαλλοντικές οργανώσεις, με την εκπαιδευτική κοινότητα, πολιτιστικούς και αθλητικούς φορείς. Η Σαντορίνη, με την προσπάθεια όλων, θα κάνει το άλμα στο μέλλον, σε ένα μέλλον χωρίς πλαστικό», κατέληξε ο δήμαρχος Θήρας.
Στην καμπάνια «Plastic-FreeSantorini» η LidlΕλλάς επενδύει 700.000 ευρώ για τις ανάγκες της. «Σήμερα, με αφετηρία τη Σαντορίνη, θέλουμε να ξεδιπλώσουμε μία πρωτότυπη, εναλλακτική τουριστική καμπάνια, που είναι -ταυτόχρονα- παγκόσμιο μήνυμα βιώσιμης ανάπτυξης για το ίδιο το νησί, τις Κυκλάδες, την Ελλάδα, τον κόσμο. Για το πώς μπορούμε να ζούμε με τη σύγχρονη τεχνολογία, μέσα στο φυσικό περιβάλλον. Πάντα με μέτρο. Να απολαμβάνουμε τα προϊόντα του παρόντος, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα και την επάρκειά τους για το μέλλον», επισήμανε κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου ο πρόεδρος Διοίκησης της Lidl Ελλάς, Ιάκωβος Ανδρεανίδης. Επίσης, εξέφρασε την ιδιαίτερη χαρά του που βρίσκεται σήμερα «στη φωτεινή γη της Σαντορίνης, έναν τόπο πλούσιο σε παράδοση. Mε μοναδική, αυθεντική -θα έλεγα- ομορφιά. Mε πρωτότυπη αρχιτεκτονική και ιστορία που χάνεται στα βάθη του χρόνου».
Όπως ανέφερε ο κ. Ανδρεανίδης, το μήνυμα της βιώσιμης ανάπτυξης για τη Σαντορίνη, για όλη την Ελλάδα, πηγάζει από την έννοια του βιώσιμου τουρισμού.
Σχετικά με την καμπάνια, σημείωσε ότι σε συνεργασία με το υπουργείο Τουρισμού και τον Δήμο Θήρας πήραν μία σημαντική πρωτοβουλία ζωής, να ανακηρύξουν τη Σαντορίνη, «νησί με ιδιαίτερες περιβαλλοντικές ευαισθησίες, αλλά και διαχρονικό συμβολισμό, ως Το Πρώτο Νησί στις Κυκλάδες, στο Αιγαίο, Ελεύθερο Από Πλαστικό. Πρόθεσή τους, σύμφωνα με τον πρόεδρο διοίκησης της Lidl Ελλάς, είναι να μειωθεί η αλόγιστη χρήση πλαστικού, η χρήση των πλαστικών ειδών μίας χρήσης, καθώς και να προωθηθεί η ανακύκλωση. «Ακόμη, στόχος είναι να μάθουμε να σκεφτόμαστε με όρους κυκλικής οικονομίας αλλά και να προστατεύουμε τις ακτές και τις θάλασσές μας. Στεκόμαστε δίπλα στις πρωτοβουλίες της ελληνικής κυβέρνησης, του υπουργείου Τουρισμού, του υπουργείου Περιβάλλοντος, του δημάρχου Σαντορίνης. Δίπλα σε κάθε Ελληνίδα και κάθε Έλληνα. Πολύ περισσότερο στις δύσκολες στιγμές. Αλλά και σ' αυτές που δυναμώνουν την προοπτική του τόπου», κατέληξε ο κ. Ανδρεανίδης.
Στη συμβολή που θα έχει η Mastercard στην εφαρμογή Visit Greece, μία εκ των πρωτοβουλιών που εξήγγειλε το υπουργείο Τουρισμού, αναφέρθηκε η country manager της Mastercard για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, Άσπα Παλημέρη. «Ο τουρισμός και ιδιαίτερα η επανεκκίνησή του αποτελεί για όλους μας εθνική υπόθεση. Είμαστε εδώ για να προσφέρουμε την τεχνογνωσία μας, αλλά και όλα τα μέσα που διαθέτουμε, έτσι ώστε μέσα από συνεργασίες και συμπράξεις να δημιουργήσουμε όλες τις προϋποθέσεις, τόσο για επιτυχή επανεκκίνηση όσο και για να δημιουργηθεί στο μέλλον ένα ανταγωνιστικό και βιώσιμο τουριστικό προϊόν για τη χώρα μας», υπογράμμισε η κ. Παλημέρη για να προσθέσει: «Η συμβολή στη δημιουργία του application Visit Greece μάς δίνει τη δυνατότητα να συστήσουμε στο παγκόσμιο κοινό την Ελλάδα μέσα από την πλατφόρμα της Mastercard, Priceless Cities, δίνοντάς τους την ευκαιρία να τη γνωρίσουν μέσα από μοναδικές εμπειρίες ανεκτίμητης και αξίας».
Για το Visit Greece μίλησε και ο διευθυντής Retail Banking της Eurobank ΑΕ, Ιάκωβος Γιαννακλής, ο οποίος τόνισε πως «η Eurobank, ως η τράπεζα του ελληνικού Τουρισμού, στηρίζει δυναμικά και σφαιρικά έναν από τους πλέον δυναμικούς κλάδους της ελληνικής οικονομίας, τον τουρισμό, για να ανταποκριθεί στις πρωτοφανείς προκλήσεις της φετινής χρονιάς αλλά και να θέσει τις βάσεις για μία δυναμική ανάκαμψη από το 2021». «Στο πλαίσιο αυτό στηρίζουμε, επίσης, ως αποκλειστικοί χορηγοί μαζί με τη Mastercard, τη νέα πρωτοβουλία του ΕΟΤ για την καλύτερη προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, μέσω μίας νέας εφαρμογής για κινητά στο Visit Greece. Θα είμαστε με κάθε τρόπο δίπλα στον ελληνικό τουρισμό, με κορυφαία επιχειρησιακή μας προτεραιότητα τη στήριξη της υγιούς, ελληνικής επιχειρηματικότητας», κατέληξε ο κ. Γιαννακλής.
«Χθες και σήμερα η Σαντορίνη είναι στο επίκεντρο πολύ σημαντικών γεγονότων με υψηλό συμβολισμό αλλά και ιδιαίτερη αξία για το μέλλον του τόπου μας. Χθες, από την Σαντορίνη ο πρωθυπουργός της χώρας έστειλε σε ολόκληρο τον πλανήτη το σήμα της έναρξης του ελληνικού τουριστικού καλοκαιριού. Κάλεσε τους ταξιδιώτες του κόσμου να ταξιδέψουν άφοβα στη φιλόξενη, πανέμορφη και υγειονομικά ασφαλή Ελλάδα», ανέφερε, μεταξύ άλλων, ο κ. Σιγάλας και πρόσθεσε ότι η πατρίδα μας ανοίγει τις πύλες της στους επισκέπτες και η Σαντορίνη περιμένει τους πολυάριθμους φίλους της.
Ο δήμαρχος Θήρας κατέστησε σαφές ότι η τουριστική περίοδος ξεκινάει με σχέδιο, με κανόνες, με ασφάλεια. «Τίποτα δεν έχει αφεθεί στην τύχη του. Η άφιξη, η μετακίνηση, η διαμονή αλλά και η αντιμετώπιση κάθε έκτακτου συμβάντος για τους επισκέπτες έχουν ρυθμιστεί μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια. Η χώρα μας, εκτός από ομορφιά εκπέμπει αξιοπιστία και ασφάλεια», σημείωσε. Παράλληλα, έκανε λόγο για τη συνεργασία κράτους, αυτοδιοίκησης, επιστημονικής κοινότητας και κοινωνικών εταίρων, οι οποίοι -για πρώτη φορά μετά από αρκετά χρόνια- συνεργάζονται αρμονικά με αλληλοκατανόηση και ωριμότητα επιδεικνύοντας υπευθυνότητα και αληθινό πατριωτισμό.
«Η Σαντορίνη του απαράμιλλου φυσικού κάλλους, του ανεκτίμητου πολιτιστικού πλούτου και της αφειδώλευτης φιλοξενίας αποτελεί εξαιρετικό πρεσβευτή του ελληνικού τουρισμού. Ο πρωθυπουργός επέλεξε το νησί μας ως νησί - πιλότο για την υλοποίηση ενός σχεδίου ολιστικής βιωσιμότητας διαχείρισης του τουρισμού. Ο υπουργός Τουρισμού, κ. Χάρης Θεοχάρης, υπήρξε από την πρώτη στιγμή ενθουσιώδης υποκινητής αυτού του φιλόδοξου εγχειρήματος. Μαζί επεξεργαστήκαμε, συμφωνήσαμε και ξεκινήσαμε την εφαρμογή του σχεδίου δράσης για τη Σαντορίνη. Πολύτιμος συνεργάτης μας στην προσπάθεια αυτή ο περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου, κ. Χατζημάρκος», τόνισε ο δήμαρχος Θήρας, συμπληρώνοντας πως κύριος άξονας αυτού του στρατηγικού σχεδίου είναι η βιώσιμη διαχείριση των περιβαλλοντικών πόρων.
Σύμφωνα με τον κ. Σιγάλα, το νησί στον τομέα της βιώσιμης διαχείρισης των περιβαλλοντικών πόρων εμφανίζει «μία αδικαιολόγητη υστέρηση». «Ωστόσο, σήμερα, είμαστε έτοιμοι να θεραπεύσουμς τις αβελτηρίες και την ατολμία του παρελθόντος, καθώς ήδη το υπουργείο Περιβάλλοντος αναλαμβάνει την εκπόνηση -σε έναν χρόνο- του ειδικού περιβαλλοντικού σχεδίου για τη Σαντορίνη», επισήμανε. Όπως γνωστοποίησε ο ίδιος, ο Δήμος Θήρας επισπεύδει την κατασκευή και λειτουργία ενός ολοκληρωμένου συστήματος διαχείρισης απορριμμάτων. Το έργο θα ολοκληρωθεί μέσα στην επόμενη τριετία και θα υλοποιηθεί με τη διαδικασία ΣΔΙΤ. «Ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, κ. Χατζηδάκης, δεσμεύτηκε για την ενδιάμεση λύση του προβλήματος καθώς και για τη χρηματοδότηση ενός προγράμματος εκτεταμένης ανακύκλωσης στη Σαντορίνη», υπογράμμισε ο δήμαρχος Θήρας.
Αναφορικά με τη δράση Plastic- Free Santorini, πρωτοβουλία που εξήγγειλε το υπουργείο Τουρισμού, ο κ. Σιγάλας σημείωσε ότι στόχος είναι ο περιορισμός του αρνητικού περιβαλλοντικού αποτυπώματος του τουρισμού από την εκτεταμένη χρήση πλαστικού. «Θα ήταν κοινοτυπία να αναφερθούμε στις μακροχρόνιες βλαπτικές συνέπειες που έχει για το περιβάλλον και την υγεία μας η χρήση πλαστικού. Δυστυχώς, η χώρα μας, παρά τις προσπάθειες των τελευταίων χρόνων, έχει ακόμη πολλές αρνητικές πρωτιές στον τομέα αυτόν. Μπορεί το φαινόμενο να είναι παγκόσμιο, όμως αν η κάθε χώρα, ο κάθε τόπος και εντέλει ο κάθε πολίτης δεν αναλάβει τις ευθύνες του, το μέλλον προβλέπεται δυσοίωνο. Εκεί που το πλαστικό είναι πιο εμφανές και πιο απειλητικό είναι ο θαλάσσιος βυθός. Έχει υπολογιστεί ότι τους μήνες της τουριστικής αιχμής η παράκτια ρύπανση αυξάνεται 117% και 87% είναι πλαστικό. Προβλέπεται ότι το 2050 θα υπάρχουν στη θάλασσα πιο πολλά πλαστικά από ψάρια», υποστήριξε, τονίζοντας πως αυτά τα στοιχεία οδηγούν στο συμπέρασμα ότι το πλαστικό είναι φονικό. Ακόμη, όπως είπε, ο Δήμος Θήρας υπέγραψε συμφωνία σταδιακής μείωσης της χρήσης του πλαστικού μέχρι τελικής εξαφάνισής τους, ένα εγχείρημα, το οποίο -σύμφωνα με τον κ. Σιγάλα- είναι δύσκολο και απαιτεί συνειδητοποίηση του προβλήματος και συναίνεση για την επίλυσή του.
«Πρέπει να αντισταθούμε στις συνήθειές μας και εντέλει να τις αλλάξουμε, όχι καταναγκαστικά αλλά ως ελεύθερη επωφελή επιλογή. Οφείλουμε να καλλιεργήσουμε περιβαλλοντική συνείδηση, να κατανοήσουμε τα σημεία του περιβάλλοντος για τον τουρισμό και να αναβαθμίσουμε τον πολιτισμό της καθημερινότητάς μας. Προς αυτήν την κατεύθυνση θα εργαστούμε με τις εθελοντικές περιβαλλοντικές οργανώσεις, με την εκπαιδευτική κοινότητα, πολιτιστικούς και αθλητικούς φορείς. Η Σαντορίνη, με την προσπάθεια όλων, θα κάνει το άλμα στο μέλλον, σε ένα μέλλον χωρίς πλαστικό», κατέληξε ο δήμαρχος Θήρας.
Στην καμπάνια «Plastic-FreeSantorini» η LidlΕλλάς επενδύει 700.000 ευρώ για τις ανάγκες της. «Σήμερα, με αφετηρία τη Σαντορίνη, θέλουμε να ξεδιπλώσουμε μία πρωτότυπη, εναλλακτική τουριστική καμπάνια, που είναι -ταυτόχρονα- παγκόσμιο μήνυμα βιώσιμης ανάπτυξης για το ίδιο το νησί, τις Κυκλάδες, την Ελλάδα, τον κόσμο. Για το πώς μπορούμε να ζούμε με τη σύγχρονη τεχνολογία, μέσα στο φυσικό περιβάλλον. Πάντα με μέτρο. Να απολαμβάνουμε τα προϊόντα του παρόντος, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα και την επάρκειά τους για το μέλλον», επισήμανε κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου ο πρόεδρος Διοίκησης της Lidl Ελλάς, Ιάκωβος Ανδρεανίδης. Επίσης, εξέφρασε την ιδιαίτερη χαρά του που βρίσκεται σήμερα «στη φωτεινή γη της Σαντορίνης, έναν τόπο πλούσιο σε παράδοση. Mε μοναδική, αυθεντική -θα έλεγα- ομορφιά. Mε πρωτότυπη αρχιτεκτονική και ιστορία που χάνεται στα βάθη του χρόνου».
Όπως ανέφερε ο κ. Ανδρεανίδης, το μήνυμα της βιώσιμης ανάπτυξης για τη Σαντορίνη, για όλη την Ελλάδα, πηγάζει από την έννοια του βιώσιμου τουρισμού.
Σχετικά με την καμπάνια, σημείωσε ότι σε συνεργασία με το υπουργείο Τουρισμού και τον Δήμο Θήρας πήραν μία σημαντική πρωτοβουλία ζωής, να ανακηρύξουν τη Σαντορίνη, «νησί με ιδιαίτερες περιβαλλοντικές ευαισθησίες, αλλά και διαχρονικό συμβολισμό, ως Το Πρώτο Νησί στις Κυκλάδες, στο Αιγαίο, Ελεύθερο Από Πλαστικό. Πρόθεσή τους, σύμφωνα με τον πρόεδρο διοίκησης της Lidl Ελλάς, είναι να μειωθεί η αλόγιστη χρήση πλαστικού, η χρήση των πλαστικών ειδών μίας χρήσης, καθώς και να προωθηθεί η ανακύκλωση. «Ακόμη, στόχος είναι να μάθουμε να σκεφτόμαστε με όρους κυκλικής οικονομίας αλλά και να προστατεύουμε τις ακτές και τις θάλασσές μας. Στεκόμαστε δίπλα στις πρωτοβουλίες της ελληνικής κυβέρνησης, του υπουργείου Τουρισμού, του υπουργείου Περιβάλλοντος, του δημάρχου Σαντορίνης. Δίπλα σε κάθε Ελληνίδα και κάθε Έλληνα. Πολύ περισσότερο στις δύσκολες στιγμές. Αλλά και σ' αυτές που δυναμώνουν την προοπτική του τόπου», κατέληξε ο κ. Ανδρεανίδης.
Στη συμβολή που θα έχει η Mastercard στην εφαρμογή Visit Greece, μία εκ των πρωτοβουλιών που εξήγγειλε το υπουργείο Τουρισμού, αναφέρθηκε η country manager της Mastercard για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, Άσπα Παλημέρη. «Ο τουρισμός και ιδιαίτερα η επανεκκίνησή του αποτελεί για όλους μας εθνική υπόθεση. Είμαστε εδώ για να προσφέρουμε την τεχνογνωσία μας, αλλά και όλα τα μέσα που διαθέτουμε, έτσι ώστε μέσα από συνεργασίες και συμπράξεις να δημιουργήσουμε όλες τις προϋποθέσεις, τόσο για επιτυχή επανεκκίνηση όσο και για να δημιουργηθεί στο μέλλον ένα ανταγωνιστικό και βιώσιμο τουριστικό προϊόν για τη χώρα μας», υπογράμμισε η κ. Παλημέρη για να προσθέσει: «Η συμβολή στη δημιουργία του application Visit Greece μάς δίνει τη δυνατότητα να συστήσουμε στο παγκόσμιο κοινό την Ελλάδα μέσα από την πλατφόρμα της Mastercard, Priceless Cities, δίνοντάς τους την ευκαιρία να τη γνωρίσουν μέσα από μοναδικές εμπειρίες ανεκτίμητης και αξίας».
Για το Visit Greece μίλησε και ο διευθυντής Retail Banking της Eurobank ΑΕ, Ιάκωβος Γιαννακλής, ο οποίος τόνισε πως «η Eurobank, ως η τράπεζα του ελληνικού Τουρισμού, στηρίζει δυναμικά και σφαιρικά έναν από τους πλέον δυναμικούς κλάδους της ελληνικής οικονομίας, τον τουρισμό, για να ανταποκριθεί στις πρωτοφανείς προκλήσεις της φετινής χρονιάς αλλά και να θέσει τις βάσεις για μία δυναμική ανάκαμψη από το 2021». «Στο πλαίσιο αυτό στηρίζουμε, επίσης, ως αποκλειστικοί χορηγοί μαζί με τη Mastercard, τη νέα πρωτοβουλία του ΕΟΤ για την καλύτερη προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, μέσω μίας νέας εφαρμογής για κινητά στο Visit Greece. Θα είμαστε με κάθε τρόπο δίπλα στον ελληνικό τουρισμό, με κορυφαία επιχειρησιακή μας προτεραιότητα τη στήριξη της υγιούς, ελληνικής επιχειρηματικότητας», κατέληξε ο κ. Γιαννακλής.