ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Η ενόχληση της Δρέττα -Τα τρολ και ο πόλεμος ενάντια στον ΣΔΙΤ και τον ελληνικό τουρισμό
Η αντίδραση της διευθύνουσας συμβούλου της Marketing Greece και όλα όσα είπε σχετικά με τη δημιουργία του σποτ για τον ελληνικό τουρισμό από το βήμα της 28ης Γενικής Συνέλευσης του ΣΕΤΕ
Φανερή ήταν η πικρία και η ενόχληση της Ιωάννας Δρέττα, διευθύνουσας συμβούλου της εταιρείας Marketing Greece σχετικά με τις πρόσφατες αντιδράσεις που προκάλεσε η προβολή της διαφηµιστικής καµπάνιας του ΕΟΤ με τη διαδικασία ανάθεσής της στην M.G. και που κατάφερε να μετατρέψει τον ελληνικό τουρισμό, για πρώτη φορά στα χρονικά, σε αντικείμενο πολιτικής αντιπαράθεσης.
«Στο εξωτερικό, το κοινό μας δηλαδή, κατάλαβαν πολύ καλύτερα αυτό που τα τρολ του εσωτερικού δεν μπόρεσαν ή… δεν θέλησαν να καταλάβουν» εκτίμησε από το βήμα της 28ης Γενικής Συνέλευσης του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) και εξήγησε πως το βίντεο της καμπάνιας όχι μόνο έγινε viral αλλά απέσπασε εξαιρετικά θετικά σχόλια από travel πλατφόρμες και διεθνή ΜΜΕ.
Βρίσκοντας μάλιστα, όπως η ίδια πληροφόρησε, τεράστια ανταπόκριση από όλες τις αγορές-στόχους του ελληνικού τουρισμού όπως για παράδειγμα τις ΗΠΑ, τη Μεγάλη Βρετανία, τη Γερμανία και τη Ρουμανία.
«Σε έναν κόσμο που θρηνεί πάνω από 480.000 νεκρούς, το εύκολο για εμάς θα ήταν να δείξουμε εικόνες της Ελλάδας που στην καλύτερη περίπτωση θα προκαλούσαν μια μελαγχολια και στη χειρότερη μια απώθηση για μια Ελλάδα εκτός πραγματικότητας», τόνισε.
«Εμείς αποφασίσαμε με μια ομαδα απο σπουδαίους επαγγελματίες που έδωσαν χρόνο και ψυχή, να μιλήσουμε για τη μοναδική εμπειρία του ελληνικου καλοκαιριού, ως brand και που κάνει τον θεατή να σκεφτεί, να επιθυμήσει και να προσμένει. Σαν μια κατάσταση ευτυχίας, όπου κι αν βρίσκεται. Θελήσαμε να δημιουργήσουμε μία διαρκή προσμονή, μία επιθυμία που όταν οι συνθήκες το επιτρέψουν θα ολοκληρωθεί για τον καθένα», πρόσθεσε.
Εκφράζοντας ακόμα μια φορά την ενόχλησή της έκανε σαφή την ιδέα της Marketing Greece αλλά και τη θέση της:
«Ναι. Το ελληνικό καλοκαίρι είναι state of mind. Ιδίως αυτή τη δύσκολη εποχή. Ναι! Οφείλουμε να είμαστε ένα βήμα μπροστά και να δημιουργούμε τάσεις χωρίς να επαναπαυόμαστε σε κάθε ευκολία, και κλισε. Αυτός είναι ο ρόλος μας. Να ανοίγουμε δρόμους».
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΟΤ
Η κ. Δρέττα ξεκαθάρισε ακόμη πως η MG έχει στόχο να συνεργάζεται με το ελληνικό δημόσιο και τον ΕΟΤ.
«Ο ΕΟΤ κερδίζει από την Marketing Greece. Οπως και η Marketing Greece κερδίζει από τον ΕΟΤ. «Ηταν λυπηρό, μέγα λάθος και εξαιρετικά αντιπαραγωγικό σε αυτη την πρωτοφανή συγκυρία κάποιοι να κηρύξουν πόλεμο κατά του ελληνικού τουρισμού», κατέκρινε.
Και το αιτιολόγησε: «Οταν χτυπάς τη συνεργασία του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα χτυπάς τον ελληνικό τουρισμό ιδίως τώρα που αυτή η συνέργεια ήταν κάτι παραπάνω από αναγκαία».
Η κ. Δρεττα δεσμευτηκε, μέσω της MG να συνεχίσει να προσφέρει και να υπηρετεί τον κλαδο με οπλο τις συνέργειες και συνεργασίες, να ακούει τις ανησυχίες και ανάγκες των τουριστικών αλλα κι όλων των τοπικών ομάδων που δραστηριοποιούνται σε αυτόν συμμετέχοντας σε ενεργές συζητήσεις για τη διαμόρφωση του τουριστικού προιόντος.
Αλλωστε η M.G. σύμφωνα με την κ. Δρέττα λειτουργεί ως συνδετικός κρίκος στον τουριστικό χώρο μετρώντας σημαντικές ενέργειες όπως το fund raising που υποστήριξαν εικοσιεπτά εταιρείες, και την καμπάνια «Oh my Greece που παραχωρήθηκε δωρεάν στον ΕΟΤ και που ανέλαβε να την υποστηρίξει δαπανώντας πάνω από 2 εκατ. ευρω.
«Εμείς με αυτά τα χρήματα επανασχεδιάσαμε και λανσάραμε το νέο πόρταλ «Discover Greece»», υπογράμμισε αναφερόμενη και σε άλλες καμπάνιες όπως «We are all Marketing Greece», «This is Αthens and Partners», «Greece From Home», κ.α.
Υποστηρικτές στο εργο της MG είναι η Fraport, η Eurobank, η AEGEAN και ορισμένες περιφέρειες όπως για παράδειγμα η Κως, η Ροδος, τα Χανιά, κ.α.
Από την 1η Ιουλίου το νέο μότο της M.G. θα είναι «Endless Greek Summer» και το οποίο όπως είπε και η διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας, έρχεται από το δημοφιλές σποτ που παρουσιάστηκε στην ειδική εκδήλωση με τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη.
ΛΗΤΩ ΜΗΣΙΑΚΟΥΛΗ
litomissiakouli@yahoo.com
Διαβάστε εδώ τι είχε δηλώσει στην Εφημερίδα «ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ» σχετικά με τον ρόλο ύπαρξης της Marketing Greece o πρόεδρος του ΣΕΤΕ, Γιάννης Ρέτσος.
«Στο εξωτερικό, το κοινό μας δηλαδή, κατάλαβαν πολύ καλύτερα αυτό που τα τρολ του εσωτερικού δεν μπόρεσαν ή… δεν θέλησαν να καταλάβουν» εκτίμησε από το βήμα της 28ης Γενικής Συνέλευσης του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) και εξήγησε πως το βίντεο της καμπάνιας όχι μόνο έγινε viral αλλά απέσπασε εξαιρετικά θετικά σχόλια από travel πλατφόρμες και διεθνή ΜΜΕ.
Βρίσκοντας μάλιστα, όπως η ίδια πληροφόρησε, τεράστια ανταπόκριση από όλες τις αγορές-στόχους του ελληνικού τουρισμού όπως για παράδειγμα τις ΗΠΑ, τη Μεγάλη Βρετανία, τη Γερμανία και τη Ρουμανία.
...στην καλύτερη περίπτωση οι εικόνες θα προκαλούσαν μελαγχολία
«Σε έναν κόσμο που θρηνεί πάνω από 480.000 νεκρούς, το εύκολο για εμάς θα ήταν να δείξουμε εικόνες της Ελλάδας που στην καλύτερη περίπτωση θα προκαλούσαν μια μελαγχολια και στη χειρότερη μια απώθηση για μια Ελλάδα εκτός πραγματικότητας», τόνισε.
«Εμείς αποφασίσαμε με μια ομαδα απο σπουδαίους επαγγελματίες που έδωσαν χρόνο και ψυχή, να μιλήσουμε για τη μοναδική εμπειρία του ελληνικου καλοκαιριού, ως brand και που κάνει τον θεατή να σκεφτεί, να επιθυμήσει και να προσμένει. Σαν μια κατάσταση ευτυχίας, όπου κι αν βρίσκεται. Θελήσαμε να δημιουργήσουμε μία διαρκή προσμονή, μία επιθυμία που όταν οι συνθήκες το επιτρέψουν θα ολοκληρωθεί για τον καθένα», πρόσθεσε.
Εκφράζοντας ακόμα μια φορά την ενόχλησή της έκανε σαφή την ιδέα της Marketing Greece αλλά και τη θέση της:
«Ναι. Το ελληνικό καλοκαίρι είναι state of mind. Ιδίως αυτή τη δύσκολη εποχή. Ναι! Οφείλουμε να είμαστε ένα βήμα μπροστά και να δημιουργούμε τάσεις χωρίς να επαναπαυόμαστε σε κάθε ευκολία, και κλισε. Αυτός είναι ο ρόλος μας. Να ανοίγουμε δρόμους».
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΟΤ
Η κ. Δρέττα ξεκαθάρισε ακόμη πως η MG έχει στόχο να συνεργάζεται με το ελληνικό δημόσιο και τον ΕΟΤ.
Οταν χτυπάς τη συνεργασία του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα χτυπάς τον ελληνικό τουρισμό
«Ο ΕΟΤ κερδίζει από την Marketing Greece. Οπως και η Marketing Greece κερδίζει από τον ΕΟΤ. «Ηταν λυπηρό, μέγα λάθος και εξαιρετικά αντιπαραγωγικό σε αυτη την πρωτοφανή συγκυρία κάποιοι να κηρύξουν πόλεμο κατά του ελληνικού τουρισμού», κατέκρινε.
Και το αιτιολόγησε: «Οταν χτυπάς τη συνεργασία του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα χτυπάς τον ελληνικό τουρισμό ιδίως τώρα που αυτή η συνέργεια ήταν κάτι παραπάνω από αναγκαία».
Η κ. Δρεττα δεσμευτηκε, μέσω της MG να συνεχίσει να προσφέρει και να υπηρετεί τον κλαδο με οπλο τις συνέργειες και συνεργασίες, να ακούει τις ανησυχίες και ανάγκες των τουριστικών αλλα κι όλων των τοπικών ομάδων που δραστηριοποιούνται σε αυτόν συμμετέχοντας σε ενεργές συζητήσεις για τη διαμόρφωση του τουριστικού προιόντος.
Με αυτά τα χρήματα επανασχεδιάσαμε το πόρταλ «Discover Greece»
Αλλωστε η M.G. σύμφωνα με την κ. Δρέττα λειτουργεί ως συνδετικός κρίκος στον τουριστικό χώρο μετρώντας σημαντικές ενέργειες όπως το fund raising που υποστήριξαν εικοσιεπτά εταιρείες, και την καμπάνια «Oh my Greece που παραχωρήθηκε δωρεάν στον ΕΟΤ και που ανέλαβε να την υποστηρίξει δαπανώντας πάνω από 2 εκατ. ευρω.
«Εμείς με αυτά τα χρήματα επανασχεδιάσαμε και λανσάραμε το νέο πόρταλ «Discover Greece»», υπογράμμισε αναφερόμενη και σε άλλες καμπάνιες όπως «We are all Marketing Greece», «This is Αthens and Partners», «Greece From Home», κ.α.
Υποστηρικτές στο εργο της MG είναι η Fraport, η Eurobank, η AEGEAN και ορισμένες περιφέρειες όπως για παράδειγμα η Κως, η Ροδος, τα Χανιά, κ.α.
Από την 1η Ιουλίου το νέο μότο της M.G. θα είναι «Endless Greek Summer» και το οποίο όπως είπε και η διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας, έρχεται από το δημοφιλές σποτ που παρουσιάστηκε στην ειδική εκδήλωση με τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη.
ΛΗΤΩ ΜΗΣΙΑΚΟΥΛΗ
litomissiakouli@yahoo.com
Διαβάστε εδώ τι είχε δηλώσει στην Εφημερίδα «ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ» σχετικά με τον ρόλο ύπαρξης της Marketing Greece o πρόεδρος του ΣΕΤΕ, Γιάννης Ρέτσος.