ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Στην αντεπίθεση το υπουργείο Παιδείας: Τέσσερα μέτρα για να μπει «φρένο» στις καταλήψεις - Τι θα ισχύσει με τηλεκπαίδευση και απουσίες
Στην αντεπίθεση προχωρά το υπουργείο Παιδείας
με σκοπό να μπει «φρένο» στις καταλήψεις.
Ειδικότερα, σύμφωνα με την απόφαση της υπουργού Παιδείας, Νίκης Κεραμέως και της αρμόδιας υφυπουργού Σοφίας Ζαχαράκη:
Σε περίπτωση έκτακτου ή απρόβλεπτου γεγονότος, το οποίο καθιστά αδύνατη ή ιδιαιτέρως δυσχερή τη διεξαγωγή της εκπαιδευτικής διαδικασίας σε τμήμα ή σε ολόκληρη σχολική μονάδα, τα σχολεία υποχρεούνται να παρέχουν σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση, υποχρεωτική τόσο για τους εκπαιδευτικούς όσο και για τους μαθητές.
Μαθητές που παρεμποδίζουν τη διεξαγωγή της εκπαιδευτικής διαδικασίας, δεν επιτρέπεται να συμμετέχουν στη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση και λαμβάνουν απουσίες για όσες διδακτικές ώρες προβλέπει το ωρολόγιο πρόγραμμα της ημέρας.
Η απουσία μαθητή από κάθε διδακτική ώρα σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης καταγράφεται από τον εκπαιδευτικό, προσμετράται στο γενικό σύνολο των απουσιών και λαμβάνεται υπόψη για τον χαρακτηρισμό της φοίτησης.
Κάθε εκπαιδευτικός υποχρεούται να καταγράφει με κάθε πρόσφορο τρόπο τους τίτλους της ενότητας που δίδαξε καθημερινά.
Εδώ το σχετικό ΦΕΚ
«-Έχουμε αναβαθμίσει τα ψηφιακά συστήματα του Υπ. Παιδείας για την υλοποίηση της τηλεκπαίδευσης.
- Έχουμε εξασφαλίσει δωρεάν χρήση πλατφόρμας για την τηλεκπαίδευση η οποία έχει ήδη συνδεθεί από την αρχή του σχολικού έτους με το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο.
- Έχουμε εξασφαλίσει δωρεάν δεδομένα (data) για τη χρήση πλατφορμών που χρησιμοποιεί το ΥΠΑΙΘ για την τηλεκπαίδευση.
- Έχουμε ενισχύσει τα σχολεία με πάνω από 20000 φορητές συσκευές οι οποίες διατίθενται ήδη, με απόφαση του Διευθυντή, σε αυτούς που τις έχουν ανάγκη. Αναμένονται άλλες περίπου 50.000 συσκευές μέσω ΕΣΠΑ.
- Υπάρχει η δυνατότητα να συνδεθεί κανείς στην πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης ακόμη και τηλεφωνικά, με απλή τηλεφωνική κλήση με αστική χρέωση».
λοκληρώθηκε το πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο στο κέντρο της Αθήνας με αίτημα τη λήψη όλων των αναγκαίων μέτρων για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων εν μέσω της πανδημίας του κοροναϊού.
Οι διαδηλωτές και οι διαδηλώτριες ζητούν μεταξύ άλλων μείωση του αριθμού μαθητών στις αίθουσες (έως 15 μαθητές ανά τμήμα), προσλήψεις καθηγητών ώστε να καλυφθούν όλα τα κενά, επαρκές προσωπικό καθαριότητας, κατάργηση της Τράπεζας Θεμάτων.
Με κεντρικό σύνθημα «η μάσκα δεν είναι η μόνη προστασία δώστε λεφτά για την παιδεία», οι διαδηλωτές και οι διαδηλώτριες συγκεντρώθηκαν αρχικά στα Προπύλαια και κατευθύνθηκαν μέχρι τη Βουλή.
Στην κινητοποίηση συμμετείχαν επίσης εκπαιδευτικές ομοσπονδίες, ΔΟΕ, ΟΛΜΕ, φοιτητικοί σύλλογοι, μαθητές καθώς και ομοσπονδίες και ενώσεις γονέων.
Επεισόδια σημειώθηκαν λίγο πριν ολοκληρωθεί το πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο, χωρίς ωστόσο να επεκταθούν, όταν ομάδα αγνώστων έριξε πέτρες, φωτοβολίδες και βόμβες μολότοφ προς τις αστυνομικές δυνάμεις οι οποίες απάντησαν κάνοντας ρίψη χημικών.
Αυτή την ώρα έχει αποκατασταθεί η κυκλοφορία στους δρόμους γύρω από το κέντρο της Αθήνας.
Ειδικότερα, σύμφωνα με την απόφαση της υπουργού Παιδείας, Νίκης Κεραμέως και της αρμόδιας υφυπουργού Σοφίας Ζαχαράκη:
Σε περίπτωση έκτακτου ή απρόβλεπτου γεγονότος, το οποίο καθιστά αδύνατη ή ιδιαιτέρως δυσχερή τη διεξαγωγή της εκπαιδευτικής διαδικασίας σε τμήμα ή σε ολόκληρη σχολική μονάδα, τα σχολεία υποχρεούνται να παρέχουν σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση, υποχρεωτική τόσο για τους εκπαιδευτικούς όσο και για τους μαθητές.
Μαθητές που παρεμποδίζουν τη διεξαγωγή της εκπαιδευτικής διαδικασίας, δεν επιτρέπεται να συμμετέχουν στη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση και λαμβάνουν απουσίες για όσες διδακτικές ώρες προβλέπει το ωρολόγιο πρόγραμμα της ημέρας.
Η απουσία μαθητή από κάθε διδακτική ώρα σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης καταγράφεται από τον εκπαιδευτικό, προσμετράται στο γενικό σύνολο των απουσιών και λαμβάνεται υπόψη για τον χαρακτηρισμό της φοίτησης.
Κάθε εκπαιδευτικός υποχρεούται να καταγράφει με κάθε πρόσφορο τρόπο τους τίτλους της ενότητας που δίδαξε καθημερινά.
Εδώ το σχετικό ΦΕΚ
Διευκρινίσεις για την τηλεκπαίδευση
Αναφορικά με την πρόσβαση των μαθητών στην τηλεκπαίδευση, κατά την τακτική ενημέρωση των δημοσιογράφων, η αναπληρώτρια κυβερνητική εκπρόσωπος Αριστοτελία Πελώνη, έδωσε τις εξής διευκρινίσεις:«-Έχουμε αναβαθμίσει τα ψηφιακά συστήματα του Υπ. Παιδείας για την υλοποίηση της τηλεκπαίδευσης.
- Έχουμε εξασφαλίσει δωρεάν χρήση πλατφόρμας για την τηλεκπαίδευση η οποία έχει ήδη συνδεθεί από την αρχή του σχολικού έτους με το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο.
- Έχουμε εξασφαλίσει δωρεάν δεδομένα (data) για τη χρήση πλατφορμών που χρησιμοποιεί το ΥΠΑΙΘ για την τηλεκπαίδευση.
- Έχουμε ενισχύσει τα σχολεία με πάνω από 20000 φορητές συσκευές οι οποίες διατίθενται ήδη, με απόφαση του Διευθυντή, σε αυτούς που τις έχουν ανάγκη. Αναμένονται άλλες περίπου 50.000 συσκευές μέσω ΕΣΠΑ.
- Υπάρχει η δυνατότητα να συνδεθεί κανείς στην πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης ακόμη και τηλεφωνικά, με απλή τηλεφωνική κλήση με αστική χρέωση».
λοκληρώθηκε το πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο στο κέντρο της Αθήνας με αίτημα τη λήψη όλων των αναγκαίων μέτρων για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων εν μέσω της πανδημίας του κοροναϊού.
Οι διαδηλωτές και οι διαδηλώτριες ζητούν μεταξύ άλλων μείωση του αριθμού μαθητών στις αίθουσες (έως 15 μαθητές ανά τμήμα), προσλήψεις καθηγητών ώστε να καλυφθούν όλα τα κενά, επαρκές προσωπικό καθαριότητας, κατάργηση της Τράπεζας Θεμάτων.
Επεισόδια με μολότοφ στην πορεία των μαθητών
Με κεντρικό σύνθημα «η μάσκα δεν είναι η μόνη προστασία δώστε λεφτά για την παιδεία», οι διαδηλωτές και οι διαδηλώτριες συγκεντρώθηκαν αρχικά στα Προπύλαια και κατευθύνθηκαν μέχρι τη Βουλή.
Στην κινητοποίηση συμμετείχαν επίσης εκπαιδευτικές ομοσπονδίες, ΔΟΕ, ΟΛΜΕ, φοιτητικοί σύλλογοι, μαθητές καθώς και ομοσπονδίες και ενώσεις γονέων.
Επεισόδια σημειώθηκαν λίγο πριν ολοκληρωθεί το πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο, χωρίς ωστόσο να επεκταθούν, όταν ομάδα αγνώστων έριξε πέτρες, φωτοβολίδες και βόμβες μολότοφ προς τις αστυνομικές δυνάμεις οι οποίες απάντησαν κάνοντας ρίψη χημικών.
Αυτή την ώρα έχει αποκατασταθεί η κυκλοφορία στους δρόμους γύρω από το κέντρο της Αθήνας.