Σε καμία ακύρωση ή μεταβολή των δημοσιευμένων της δρομολογίων, τόσο για το δίκτυο εσωτερικού όσο και για το δίκτυο εξωτερικού δεν θα προχωρήσει η Αegean, από αύριο Σάββατο 7 Νοεμβρίου έως και τη Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2020 , προκειμένου να διασφαλιστεί η έγκαιρη και ομαλή προσαρμογή των επιβατών στα νέα έκτακτα περιοριστικά μέτρα.

Για το διάστημα από Τρίτη 10 Νοεμβρίου 2020 έως και Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2020 κατά το οποίο τα περιοριστικά μέτρα θα εξακολουθούν να βρίσκονται σε ισχύ, η εταιρεία θα προχωρήσει αντιστοίχως σε κατάλληλες προσαρμογές του προγράμματός της.


Οι επιβάτες, οπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, θα μπορούν να αλλάξουν τα εισιτήρια τους με ημερομηνία ταξιδιού καθ' όλη τη διάρκεια των περιοριστικών μέτρων, και συγκεκριμένα από 7 Νοεμβρίου έως και 30 Νοεμβρίου σε άλλη ημερομηνία εντός ή εκτός αυτού του διαστήματος, χωρίς rebooking fee. Οι αλλαγές αυτές μπορούν να γίνουν άμεσα από το website της εταιρείας ή κατόπιν επικοινωνίας με το ταξιδιωτικό πρακτορείο που εξέδωσε τα εισιτήρια, χωρίς να χρειάζεται επικοινωνία με το call center της εταιρείας.


Αναλυτικότερα:


Ταξίδια Εσωτερικού: Σύμφωνα τις οδηγίες των αρμόδιων αρχών, επιτρέπεται η μετάβαση εκτός νομού και με χρήση πτήσης εσωτερικού, μόνο για επαγγελματικά ταξίδια, επιστροφή στην μόνιμη κατοικία ή για λόγους υγείας, ενώ οι επιβάτες θα πρέπει να διαθέτουν τη σχετική βεβαίωση που θα περιγράφει το λόγο της μετακίνησής τους. Από την Τρίτη 10/11 η AEGEAN θα διατηρεί τη διασύνδεση με όλους τους προορισμούς εσωτερικού, ωστόσο με προσαρμοσμένες συχνότητες οι οποίες υπαγορεύονται από τις νέες συνθήκες.


Σημειώνεται ότι από την Τρίτη 09/11 επανεντάσσονται στο δίκτυο εσωτερικού και οι πτήσεις από και προς το αεροδρόμιο Μακεδονία της Θεσσαλονίκης, οι οποίες είχαν ανασταλεί λόγω των τοπικών περιοριστικών μέτρων ήδη από τις 2 Νοεμβρίου.


Ταξίδια Εξωτερικού: Σύμφωνα με τις ίδιες οδηγίες των αρχών από 9/11/2020 όλοι οι εισερχόμενοι στην χώρα επιβάτες, πρέπει 48 ώρες πριν την πτήση τους να διαθέτουν αρνητικό PCR Covid-19 τεστ. Παράλληλα, τόσο οι εισερχόμενοι, αλλά πλέον και οι εξερχόμενοι επιβάτες, πρέπει να έχουν συμπληρώσει το PLF έντυπο (Passenger Locator Form) 24 ώρες τουλάχιστον πριν την πτήση.


Η AEGEAN με βάση αυτά τα δεδομένα και αντίθετα με το πρώτο lockdown της περιόδου Μαρτίου, Απριλίου και Μαΐου θα διατηρήσει το σύνολο του δικτύου εσωτερικού και εξωτερικού που διαθέτει, με προσαρμοσμένες φυσικά συχνότητες.


Επισημαίνεται ότι από την επόμενη εβδομάδα αποκαθίσταται και το δίκτυο από Θεσσαλονίκη προς Γερμανία και Κύπρο, που είχε διακοπεί πρόσφατα.


Πάντως η εταιρεία συνιστά στο επιβατικό κοινό να ελέγχουν πριν το ταξίδι τους τους περιορισμούς που τυχόν επιβάλει και η κάθε χώρα προορισμού στο www.aegeanair.com. αφού μεταβάλλονται διαρκώς.


«Η AEGEAN θα συνεχίσει όσο μπορεί να υποστηρίζει τη διασυνδεσιμότητα της χώρας, της περιφέρειας και των νησιών μας. Προτεραιότητά μας παραμένει φυσικά η προστασία και η υγεία των επιβατών και των πληρωμάτων μας. Σήμερα, διαθέτουμε συσσωρευμένη εμπειρία από τη διαχείριση της προηγούμενης περιόδου, αλλά και περισσότερα εργαλεία από ό,τι στο πρώτο lockdown, τόσο σε διαδικασίες πριν την πτήση, όπως τα PCR tests για εισερχόμενους επισκέπτες από το εξωτερικό, όσο και σε διαδικασίες που έχουν αποδειχθεί αποτελεσματικές εν πτήσει. Η συγκυρία είναι εξαιρετικά δύσκολη, αλλά θα κάνουμε και πάλι ό,τι είναι δυνατό για να προσφέρουμε στους επιβάτες μας την καλύτερη εξυπηρέτηση», σημείωσε ο διευθύνων σύμβουλος της AEGEAN, Δημήτρης Γερογιάννης.


Για περισσότερες πληροφορίες, οι επιβάτες παρακαλούνται να επισκέπτονται την ιστοσελίδα www.aegeanair.com/ καθώς όλες οι σχετικές ενημερώσεις και διαδικασίες είναι διαθέσιμες online.