ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Αποκάλυψη: Με βίασε το πουλέν του Λιγνάδη - Ο Δημήτρης Άνθης αποκάλυψε όσα βίωσε το 2006
Την περασμένη Πέμπτη το μεσημέρι ο 38χρονος Δημήτρης Άνθης διά μέσω του πληρεξούσιου δικηγόρου του, Γιάννη Βλάχου, προσήλθε στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών και κατέθεσε μήνυση-φωτιά σε βάρος του Ν., πολύ γνωστού 37χρονου ηθοποιού, ο οποίος αποφοίτησε από τη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου και εκτόξευσε τις μετοχές του πρωταγωνιστώντας σε σίριαλ του ΣΚΑΪ και του Alpha τα τελευταία δύο χρόνια. Στο δικόγραφο-φωτιά ο μηνυτής καταγγέλλει τον πασίγνωστο ηθοποιό, το όνομα του οποίου, μέχρι στιγμής, δεν έχει ακουστεί στο πλαίσιο του #metoo για σεξουαλική κακοποίηση και βιασμό το 2006, όταν τόσο εκείνος όσο και ο ηθοποιός ήταν 22 ετών.
Ο λόγος που ώθησε τον Άνθη να προβεί στη συγκεκριμένη κίνηση ήταν η συνέντευξη-ποταμός του Νίκου Σ., ο οποίος το Σάββατο 6 Φεβρουαρίου κατήγγειλε ότι βιάστηκε (και μάλιστα με σιδερένιο αντικείμενο) από πολύ γνωστό σκηνοθέτη-ηθοποιό (φωτογραφίζοντας χωρίς να ονοματίζει τον Δημήτρη Λιγνάδη). Στη συνέντευξή του ο Νίκος Σ. ανέφερε ότι παρών στη σεξουαλική κακοποίηση ήταν και ο πασίγνωστος, σήμερα, ηθοποιός αποδίδοντάς του όμως το ρόλο του «θύματος» και όχι του «θύτη».
Στη μήνυσή του όμως ο Άνθης δίνει άλλο… ρόλο στον τηλεαστέρα, ο οποίος θα κληθεί να λογοδοτήσει στη Δικαιοσύνη μιας και το αδίκημα δεν θεωρείται παραγεγραμμένο! Στο δικόγραφο αναφέρει ότι η γνωριμία του με τον πολύ γνωστό ηθοποιό έγινε τυχαία σε ένα μπαρ στο κέντρο της Αθήνας. «Μου συστήθηκε ως σπουδαστής στο Εθνικό Θέατρο. Μου μιλούσε πολύ για τον εαυτό του αλλά και για το “δάσκαλό” του Δημήτρη Λιγνάδη. Η συζήτηση κύλησε ήρεμα», επισημαίνει στη μήνυσή του, υποστηρίζοντας ότι αφού τελείωσαν τα ποτά τους, ο πασίγνωστος ηθοποιός του πρότεινε να πάνε στο σπίτι του στην περιοχή του Μεταξουργείου.
«Δαίμονας»
Μπαίνοντας στο σπίτι του ηθοποιού, επισημαίνει ο μηνυτής, εκείνος μεταμορφώθηκε. «Με το που έκλεισε την πόρτα ήταν σαν να μπήκε ο δαίμονας μέσα του. Με την άσκηση σωματικής βίας με ακινητοποίησε. Με άρπαξε από τον λαιμό και με έριξε κάτω. Εκείνος έπεσε από πάνω μου». Στη συνέχεια περιγράφει το φερόμενο ως θύμα το βιασμό. «Ασέλγησε επάνω μου, με κατασπάραξε», φέρεται να υποστηρίζει στη μήνυσή του. «Εκείνη τη στιγμή ζούσα έναν εφιάλτη. Δεν ήξερα τι να κάνω και πώς να γλιτώσω. Υπερτερούσε σε σωματική δύναμη. Δεν μπορούσα να αντιδράσω».
Το τηλέφωνο
Σύμφωνα με την περιγραφή του Άνθη στη μήνυση που κατέθεσε κατά τη διάρκεια της σεξουαλικής κακοποίησης χτύπησε το τηλέφωνο του ηθοποιού. Αυτό, όπως λέει, τον έσωσε. «Στην άλλη άκρη της τηλεφωνικής γραμμής ήταν ένας άνδρας. Δεν μπόρεσα να αναγνωρίσω τη φωνή, δεν ξέρω το όνομά του. Αυτό που γνωρίζω είναι ότι ο ηθοποιός (σ.σ. αναφέρει το όνομά του) του είπε “Έλα αμέσως εδώ! Τον έχω κάτω…”. Αυτό το τηλεφώνημα με γλίτωσε, καθώς κατόρθωσα να του ξεφύγω. Ούτε που θυμάμαι πώς έφυγα από το σπίτι. Το κακό όμως είχε ήδη γίνει…».
Κατά την περιγραφή του θύματος, τις επόμενες ώρες, ημέρες, εβδομάδες, μήνες και χρόνια προσπάθησε να αποβάλει από τη μνήμη του όλα όσα έζησε στο κολαστήριο του Βοτανικού. Δεν κατάφερε να εξομολογηθεί την τραυματική του εμπειρία πουθενά παρά μόνο σε ένα πολύ στενό συγγενικό του πρόσωπο. «Για πολλά χρόνια προσπαθούσα να πείσω τον εαυτό μου ότι αυτό το πράγμα δεν είχε συμβεί σε εμένα, είχε συμβεί σε κάποιον άλλον!», υποστηρίζει. Μάλιστα διευκρινίζει ότι με τον ηθοποιό-«βιαστή» του συναντήθηκε τυχαία ακόμη μια φορά. «Εκείνος συμπεριφέρθηκε σαν να μην έχει συμβεί τίποτα…».
Η υπόθεση έχει ήδη χρεωθεί σε εισαγγελέα Πρωτοδικών ο οποίος θα διενεργήσει ποινική προκαταρκτική έρευνα καλώντας για κατάθεση τόσο το φερόμενο ως «θύμα» όσο και τον πολύ γνωστό ηθοποιό, οποίος τα τελευταία 24ωρα έχει εξαφανιστεί από προσώπου Γης. Από την αξιολόγηση του υλικού που θα συλλεχθεί αναμένεται είτε να ασκηθεί ποινική δίωξη για το κακούργημα του βιασμού είτε να τεθεί η υπόθεση στο αρχείο.
Έρευνα για οργανωμένο κύκλωμα
Την ίδια στιγμή η Εισαγγελία διερευνά το ενδεχόμενο ύπαρξης οργανωμένου κυκλώματος παιδεραστίας που λειτουργούσε πίσω από τις κουίντες των θεατρικών και τηλεοπτικών παραγωγών. Ψάχνει για «λύκους με χρυσοποίκιλτες προβιές» οι οποίοι έβγαιναν στο κυνήγι για φρέσκο, ανήλικο, κρέας. Στο πλαίσιο αυτό αναμένεται να κληθεί από τη Δικαιοσύνη να καταθέσει και ο Νίκος Σ., η συνέντευξη του οποίου ήταν γροθιά στο στομάχι. Μάλιστα ανώτατοι δικαστικοί κύκλοι εξέφραζαν την απορία τους για ποιο λόγο η Εισαγγελία δεν τον έχει καλέσει μέχρι σήμερα.
*Δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα On Time
Ο λόγος που ώθησε τον Άνθη να προβεί στη συγκεκριμένη κίνηση ήταν η συνέντευξη-ποταμός του Νίκου Σ., ο οποίος το Σάββατο 6 Φεβρουαρίου κατήγγειλε ότι βιάστηκε (και μάλιστα με σιδερένιο αντικείμενο) από πολύ γνωστό σκηνοθέτη-ηθοποιό (φωτογραφίζοντας χωρίς να ονοματίζει τον Δημήτρη Λιγνάδη). Στη συνέντευξή του ο Νίκος Σ. ανέφερε ότι παρών στη σεξουαλική κακοποίηση ήταν και ο πασίγνωστος, σήμερα, ηθοποιός αποδίδοντάς του όμως το ρόλο του «θύματος» και όχι του «θύτη».
Στη μήνυσή του όμως ο Άνθης δίνει άλλο… ρόλο στον τηλεαστέρα, ο οποίος θα κληθεί να λογοδοτήσει στη Δικαιοσύνη μιας και το αδίκημα δεν θεωρείται παραγεγραμμένο! Στο δικόγραφο αναφέρει ότι η γνωριμία του με τον πολύ γνωστό ηθοποιό έγινε τυχαία σε ένα μπαρ στο κέντρο της Αθήνας. «Μου συστήθηκε ως σπουδαστής στο Εθνικό Θέατρο. Μου μιλούσε πολύ για τον εαυτό του αλλά και για το “δάσκαλό” του Δημήτρη Λιγνάδη. Η συζήτηση κύλησε ήρεμα», επισημαίνει στη μήνυσή του, υποστηρίζοντας ότι αφού τελείωσαν τα ποτά τους, ο πασίγνωστος ηθοποιός του πρότεινε να πάνε στο σπίτι του στην περιοχή του Μεταξουργείου.
«Δαίμονας»
Μπαίνοντας στο σπίτι του ηθοποιού, επισημαίνει ο μηνυτής, εκείνος μεταμορφώθηκε. «Με το που έκλεισε την πόρτα ήταν σαν να μπήκε ο δαίμονας μέσα του. Με την άσκηση σωματικής βίας με ακινητοποίησε. Με άρπαξε από τον λαιμό και με έριξε κάτω. Εκείνος έπεσε από πάνω μου». Στη συνέχεια περιγράφει το φερόμενο ως θύμα το βιασμό. «Ασέλγησε επάνω μου, με κατασπάραξε», φέρεται να υποστηρίζει στη μήνυσή του. «Εκείνη τη στιγμή ζούσα έναν εφιάλτη. Δεν ήξερα τι να κάνω και πώς να γλιτώσω. Υπερτερούσε σε σωματική δύναμη. Δεν μπορούσα να αντιδράσω».
Το τηλέφωνο
Σύμφωνα με την περιγραφή του Άνθη στη μήνυση που κατέθεσε κατά τη διάρκεια της σεξουαλικής κακοποίησης χτύπησε το τηλέφωνο του ηθοποιού. Αυτό, όπως λέει, τον έσωσε. «Στην άλλη άκρη της τηλεφωνικής γραμμής ήταν ένας άνδρας. Δεν μπόρεσα να αναγνωρίσω τη φωνή, δεν ξέρω το όνομά του. Αυτό που γνωρίζω είναι ότι ο ηθοποιός (σ.σ. αναφέρει το όνομά του) του είπε “Έλα αμέσως εδώ! Τον έχω κάτω…”. Αυτό το τηλεφώνημα με γλίτωσε, καθώς κατόρθωσα να του ξεφύγω. Ούτε που θυμάμαι πώς έφυγα από το σπίτι. Το κακό όμως είχε ήδη γίνει…».
Κατά την περιγραφή του θύματος, τις επόμενες ώρες, ημέρες, εβδομάδες, μήνες και χρόνια προσπάθησε να αποβάλει από τη μνήμη του όλα όσα έζησε στο κολαστήριο του Βοτανικού. Δεν κατάφερε να εξομολογηθεί την τραυματική του εμπειρία πουθενά παρά μόνο σε ένα πολύ στενό συγγενικό του πρόσωπο. «Για πολλά χρόνια προσπαθούσα να πείσω τον εαυτό μου ότι αυτό το πράγμα δεν είχε συμβεί σε εμένα, είχε συμβεί σε κάποιον άλλον!», υποστηρίζει. Μάλιστα διευκρινίζει ότι με τον ηθοποιό-«βιαστή» του συναντήθηκε τυχαία ακόμη μια φορά. «Εκείνος συμπεριφέρθηκε σαν να μην έχει συμβεί τίποτα…».
Η υπόθεση έχει ήδη χρεωθεί σε εισαγγελέα Πρωτοδικών ο οποίος θα διενεργήσει ποινική προκαταρκτική έρευνα καλώντας για κατάθεση τόσο το φερόμενο ως «θύμα» όσο και τον πολύ γνωστό ηθοποιό, οποίος τα τελευταία 24ωρα έχει εξαφανιστεί από προσώπου Γης. Από την αξιολόγηση του υλικού που θα συλλεχθεί αναμένεται είτε να ασκηθεί ποινική δίωξη για το κακούργημα του βιασμού είτε να τεθεί η υπόθεση στο αρχείο.
Έρευνα για οργανωμένο κύκλωμα
Την ίδια στιγμή η Εισαγγελία διερευνά το ενδεχόμενο ύπαρξης οργανωμένου κυκλώματος παιδεραστίας που λειτουργούσε πίσω από τις κουίντες των θεατρικών και τηλεοπτικών παραγωγών. Ψάχνει για «λύκους με χρυσοποίκιλτες προβιές» οι οποίοι έβγαιναν στο κυνήγι για φρέσκο, ανήλικο, κρέας. Στο πλαίσιο αυτό αναμένεται να κληθεί από τη Δικαιοσύνη να καταθέσει και ο Νίκος Σ., η συνέντευξη του οποίου ήταν γροθιά στο στομάχι. Μάλιστα ανώτατοι δικαστικοί κύκλοι εξέφραζαν την απορία τους για ποιο λόγο η Εισαγγελία δεν τον έχει καλέσει μέχρι σήμερα.
*Δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα On Time