ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Τα μέτρα φεύγουν τα πρόστιμα μένουν: Συλλήψεις, λουκέτα και 151.400 ευρώ σε επιχειρήσεις για παραβάσεις
Καταγράφηκαν 278 περιπτώσεις παραβίασης των μέτρων επιδημιολογικού συναγερμού
72.911 ελέγχους διενήργησαν χθες Σάββατο οι αρμόδιες ελεγκτικές υπηρεσίες (ΕΛ.ΑΣ., Λιμενικό Σώμα, ΕΑΔ, ΔΙ.Μ.Ε.Α., Σ.ΕΠ.Ε., Περιφέρειες και Δημοτική Αστυνομία) και κατέγραψαν 278 περιπτώσεις παραβίασης των μέτρων επιδημιολογικού συναγερμού, σύμφωνα με ενημερωτικό δελτίο της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας για την αποτίμηση των ελέγχων COVID-19.
Συνολικά, επιβλήθηκαν πρόστιμα ύψους 151.400 ευρώ, πραγματοποιήθηκαν πέντε συλλήψεις και επιβλήθηκε κύρωση αναστολής λειτουργίας δεκαπέντε ημερών σε οχτώ επιχειρήσεις.
Κατά τη δεύτερη ημέρα διεύρυνσης του ωραρίου λειτουργίας των ΚΥΕ που δραστηριοποιούνται στην εστίαση-ποτό κατεγράφησαν υψηλά ποσοστά μη συμμόρφωσης με τους ειδικούς όρους λειτουργίας. Τα φαινόμενα αυτά ήταν ιδιαίτερα έντονα στην Αττική, σε περιοχές όπως Γλυφάδα (6 κυρώσεις αναστολής λειτουργίας), Χαλάνδρι, Παγκράτι, Κολωνάκι, Ψυρρή.
Υψηλή παραβατικότητα σημειώθηκε και σε περιοχές στις Περιφέρειες Δυτικής Ελλάδας, Ηπείρου, Νοτίου Αιγαίου και Κρήτης, όπου και επιβλήθηκαν σημαντικές κυρώσεις.
Χαρακτηριστικές ήταν οι περιπτώσεις παραμονής και εξυπηρέτησης πελατών σε εσωτερικούς χώρους των επιχειρήσεων και η μη τήρηση του μέγιστου αριθμού εξυπηρετούμενων.
Συνολικά, επιβλήθηκαν πρόστιμα ύψους 151.400 ευρώ, πραγματοποιήθηκαν πέντε συλλήψεις και επιβλήθηκε κύρωση αναστολής λειτουργίας δεκαπέντε ημερών σε οχτώ επιχειρήσεις.
Κατά τη δεύτερη ημέρα διεύρυνσης του ωραρίου λειτουργίας των ΚΥΕ που δραστηριοποιούνται στην εστίαση-ποτό κατεγράφησαν υψηλά ποσοστά μη συμμόρφωσης με τους ειδικούς όρους λειτουργίας. Τα φαινόμενα αυτά ήταν ιδιαίτερα έντονα στην Αττική, σε περιοχές όπως Γλυφάδα (6 κυρώσεις αναστολής λειτουργίας), Χαλάνδρι, Παγκράτι, Κολωνάκι, Ψυρρή.
Υψηλή παραβατικότητα σημειώθηκε και σε περιοχές στις Περιφέρειες Δυτικής Ελλάδας, Ηπείρου, Νοτίου Αιγαίου και Κρήτης, όπου και επιβλήθηκαν σημαντικές κυρώσεις.
Χαρακτηριστικές ήταν οι περιπτώσεις παραμονής και εξυπηρέτησης πελατών σε εσωτερικούς χώρους των επιχειρήσεων και η μη τήρηση του μέγιστου αριθμού εξυπηρετούμενων.