ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Γλυκά Νερά: Έτσι ξεγέλασε τα ψυχομετρικά τεστ ο 33χρονος
«Κανένα ψυχομετρικό τεστ μπορούσε να πιάσει το ίχνος της προσωπικότητας που λέγεται κακοήθης νάρκισσος»
«Δεν θα μπορούσε να το πιάσει κανένας ψυχίατρος αυτό. Γιατί όταν είναι καλοβαλμένος, καλοντυμένος, μιλάει έξυπνα, μιλάει όμορφα και αγαπάει τον εαυτό του,
«Είναι κάποιοι άνθρωποι που φαίνονται καθαρά ότι έχουν πρόβλημα ή άλλαξε η συμπεριφορά τους -βλέπε πιλότο German Wings- και από την άλλη έχουμε τον δικό μας πιλότο που πιστεύω ότι κανένα ψυχομετρικό τεστ μπορούσε να πιάσει το ίχνος της προσωπικότητας που λέγεται κακοήθης νάρκισσος» προσθέτει ο γιατρός.
Όλοι οι πιλότοι υποβάλλονται υποχρεωτικά σε ψυχομετρικά τεστ κάθε χρόνο ενώ όσοι είναι άνω των 40 ετών πρέπει να επισκέπτονται τον αερογιατρό τους κάθε 6 μήνες. «Έχουμε πιλότους που τους βλέπουμε μια 15ετία και ξέρουμε ότι πλέον και τα οικογενειακά τους, και τους προβληματισμούς τους και το στρες τους» σημείωσε ο γιατρός.
Το μεγάλο πρόβλημα, που εντοπίζουν οι γιατροί της αεροπορίας, είναι ότι οι ιπτάμενοι δεν είναι υποχρεωμένοι να πηγαίνουν κάθε χρόνο στον ίδιο γιατρό με αποτέλεσμα, να μπορούν εύκολα να κρυφτούν από τον κάθε καινούριο.
Η ειδοποιός διαφορά με τον πιλότο των Γλυκών Νερών είναι πως ένας νάρκισσος πιλότος ουδέποτε θα γινόταν επικίνδυνος πίσω από το χειριστήριο του αεροσκάφους, όπως εξηγεί ο γιατρός.
«Αγαπάει τον εαυτό του. Δεν μπορεί να κάνει κακό στον πελάτη του. Ίσα ίσα γιατί θέλει να δείξει ότι είναι ο τέλειος. Ήταν πάρα πολύ καλός πιλότος σας το λέω από εσωτερική πληροφόρηση που έχω. Ήταν καλοντυμένος, καλοβαλμένος, αν πάρετε 100 πελάτες οι 99 θα ήταν ευχαριστημένοι με τη συμπεριφορά του. Και από τους 100 γιατρούς σε κανέναν δεν θα άφηνε ίχνος υποψίας» τόνισε ο κ. Ασλανίδης.
Τα ελάχιστα αλλά υπαρκτά περιστατικά ψυχικά ασταθών πιλότων κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου για αυστηροποίηση των διαδικασιών καθώς το οποιοδήποτε «λάθος» στον αέρα στοιχίζει ζωές.
δεν πρόκειται να κάνει κακό στον επιβάτη του» δηλώνει στο MEGA και την εκπομπή «Live News» o Ιωάννης Ασλανίδης, οφθαλμίατρος και αερογιατρός. «Ατσαλάκωτος» και νάρκισσος ο πιλότος
Ωμά και ξεκάθαρα ένας εκ των διαπιστευμένων αερογιατρών της πολιτικής αεροπορίας παραδέχεται πως τα ετήσια ψυχομετρικά τεστ, που κάνουν οι πιλότοι, δεν θα μπορούσαν να «πιάσουν» τον 33χρονο καθ’ ομολογία δολοφόνο των Γλυκών Νερών.«Είναι κάποιοι άνθρωποι που φαίνονται καθαρά ότι έχουν πρόβλημα ή άλλαξε η συμπεριφορά τους -βλέπε πιλότο German Wings- και από την άλλη έχουμε τον δικό μας πιλότο που πιστεύω ότι κανένα ψυχομετρικό τεστ μπορούσε να πιάσει το ίχνος της προσωπικότητας που λέγεται κακοήθης νάρκισσος» προσθέτει ο γιατρός.
Όλοι οι πιλότοι υποβάλλονται υποχρεωτικά σε ψυχομετρικά τεστ κάθε χρόνο ενώ όσοι είναι άνω των 40 ετών πρέπει να επισκέπτονται τον αερογιατρό τους κάθε 6 μήνες. «Έχουμε πιλότους που τους βλέπουμε μια 15ετία και ξέρουμε ότι πλέον και τα οικογενειακά τους, και τους προβληματισμούς τους και το στρες τους» σημείωσε ο γιατρός.
Το μεγάλο πρόβλημα, που εντοπίζουν οι γιατροί της αεροπορίας, είναι ότι οι ιπτάμενοι δεν είναι υποχρεωμένοι να πηγαίνουν κάθε χρόνο στον ίδιο γιατρό με αποτέλεσμα, να μπορούν εύκολα να κρυφτούν από τον κάθε καινούριο.
Πόσο επικίνδυνο ήταν που πετούσε ο Μπάμπης Αναγνωστόπουλος;
Το τρικ της διαρκούς αλλαγής γιατρών χρησιμοποιούσε και ο Αντρέα Λούπιτς, που το Μάρτιο του 2015 έριξε στις γαλλικές Άλπεις το αεροσκάφος Germanwings οδηγώντας στον θάνατο τους 150 επιβαίνοντες. «Ο άνθρωπος αυτός ήταν ψυχοπαθής. Κάποιοι είχαν εντοπίσει ότι είχε ψυχοπάθεια. Αυτός πως το απέφευγε; Άλλαζε συνεχώς γιατρούς» εξήγησε ο αερογιατρός.Η ειδοποιός διαφορά με τον πιλότο των Γλυκών Νερών είναι πως ένας νάρκισσος πιλότος ουδέποτε θα γινόταν επικίνδυνος πίσω από το χειριστήριο του αεροσκάφους, όπως εξηγεί ο γιατρός.
«Αγαπάει τον εαυτό του. Δεν μπορεί να κάνει κακό στον πελάτη του. Ίσα ίσα γιατί θέλει να δείξει ότι είναι ο τέλειος. Ήταν πάρα πολύ καλός πιλότος σας το λέω από εσωτερική πληροφόρηση που έχω. Ήταν καλοντυμένος, καλοβαλμένος, αν πάρετε 100 πελάτες οι 99 θα ήταν ευχαριστημένοι με τη συμπεριφορά του. Και από τους 100 γιατρούς σε κανέναν δεν θα άφηνε ίχνος υποψίας» τόνισε ο κ. Ασλανίδης.
Τα ελάχιστα αλλά υπαρκτά περιστατικά ψυχικά ασταθών πιλότων κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου για αυστηροποίηση των διαδικασιών καθώς το οποιοδήποτε «λάθος» στον αέρα στοιχίζει ζωές.