ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Σε πλήρη ετοιμότητα οι διασώστες του EKAB λόγω καύσωνα
Σε πλήρη επιχειρησιακή ετοιμότητα βρίσκεται το ΕΚΑΒ
, τόσο για τα συνήθη περιστατικά όσο και για τα περιστατικά που προκύπτουν από τον καύσωνα, όπως η θερμοπληξία.
«Η σημερινή μέρα θα είναι δύσκολη. Τα περιστατικά θα είναι πολλά. Πλέον έχουμε να αντιμετωπίσουμε και τις θερμοπληξίες. Οι κλήσεις στο ΕΚΑΒ είναι πάρα πολλές» δήλωσε στην «Κοινωνία Ώρα MEGA» η διασώστρια του ΕΚΑΒ, Μαρία Κίτσου.
Τα συμπτώματα της θερμοπληξίας είναι η ζάλη, ο χαμηλός πυρετός και το αίσθημα κόπωσης.
Σύμφωνα με τους ανθρώπους του ΕΚΑΒ, σε μια νορμάλ βάρδια έχουν 3.000 τηλέφωνα. Τώρα με καύσωνα και covid, οι κλήσεις που δέχονται στο ΕΚΑΒ είναι σχεδόν διπλάσιες.
Παρά τις αυξημένες ανάγκες που καλείται να καλύψει το ΕΚΑΒ, το ερώτημα αν επαρκούν τα ασθενοφόρα είναι επίκαιρο.
«Στο ΕΚΑΒ ποτέ δεν επαρκούν τα ασθενοφόρα. Ο όγκος εργασίας είναι μεγάλος, γίνονται και άσκοπες κλήσεις. Ποτέ δεν φθάνουν τα ασθενοφόρα. Εμείς δουλεύουμε ανελλιπώς» σημείωσε η Μαρία Κίτσου.
«Είναι δύσκολο για κάποιους που περιμένουν μέσα σε αυτές τις θερμοκρασίες. Μπορεί ένας άνθρωπος, ένας καρκινοπαθής, να πονάει, να περιμένει δύο ώρες να πάμε να τον πάρουμε, να τον βάλουμε σε ένα ασθενοφόρο 20ετίας χωρίς αιρκοντίσιον για να τον πάμε στο νοσοκομείο» υπογράμμισε ο διασώστης Δημήτρης Μπαλανίκας.
«Η σημερινή μέρα θα είναι δύσκολη. Τα περιστατικά θα είναι πολλά. Πλέον έχουμε να αντιμετωπίσουμε και τις θερμοπληξίες. Οι κλήσεις στο ΕΚΑΒ είναι πάρα πολλές» δήλωσε στην «Κοινωνία Ώρα MEGA» η διασώστρια του ΕΚΑΒ, Μαρία Κίτσου.
Τα συμπτώματα της θερμοπληξίας είναι η ζάλη, ο χαμηλός πυρετός και το αίσθημα κόπωσης.
Σύμφωνα με τους ανθρώπους του ΕΚΑΒ, σε μια νορμάλ βάρδια έχουν 3.000 τηλέφωνα. Τώρα με καύσωνα και covid, οι κλήσεις που δέχονται στο ΕΚΑΒ είναι σχεδόν διπλάσιες.
Παρά τις αυξημένες ανάγκες που καλείται να καλύψει το ΕΚΑΒ, το ερώτημα αν επαρκούν τα ασθενοφόρα είναι επίκαιρο.
«Στο ΕΚΑΒ ποτέ δεν επαρκούν τα ασθενοφόρα. Ο όγκος εργασίας είναι μεγάλος, γίνονται και άσκοπες κλήσεις. Ποτέ δεν φθάνουν τα ασθενοφόρα. Εμείς δουλεύουμε ανελλιπώς» σημείωσε η Μαρία Κίτσου.
«Είναι δύσκολο για κάποιους που περιμένουν μέσα σε αυτές τις θερμοκρασίες. Μπορεί ένας άνθρωπος, ένας καρκινοπαθής, να πονάει, να περιμένει δύο ώρες να πάμε να τον πάρουμε, να τον βάλουμε σε ένα ασθενοφόρο 20ετίας χωρίς αιρκοντίσιον για να τον πάμε στο νοσοκομείο» υπογράμμισε ο διασώστης Δημήτρης Μπαλανίκας.