ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Εργαζόμενοι της ΣΤΑΣΥ για το τραγικό δυστύχημα στον ΗΣΑΠ: Η ίδια μηχανή είχε εκτροχιαστεί τον Αύγουστο-Έχουμε στοιχεία στα χέρια μας
Το μηχάνημα λείανσης ανήκει σε γερμανική εταιρεία
Ο πρόεδρος των εργαζομένων του ΗΣΑΠ
, Σπύρος Ρεβύθης, μίλησε για το τραγικό δυστύχημα που κόστισε τη ζωή ενός 41χρονου εργάτη, εργαζομένου στη ΣΤΑΣΥ, στη Γραμμή 1 του Μετρό (ηλεκτρικός) το πρωί της Τρίτης.
Ο πρόεδρος κατήγγειλε πως είχε σημειωθεί ξανά εκτροχιασμός στις 22 Αυγούστου 2021 στον σταθμό «Βικτώρια».
Όπως είπε στο Open το πρωί της Πέμπτης, τα συγκεκριμένα λειαντικά μηχανήματα της αναδόχου εταιρίας που πραγματοποιούσε τις εργασίες συντήρησης εμφάνιζαν προβλήματα κάτι που είπαν κι άλλοι συνάδελφοί του αμέσως μετά το δυστύχημα.
«Έχουμε στοιχεία στα χέρια μας από εργαζόμενους», είπε και παρουσίασε φωτογραφίες από το περιστατικό, που δείχνουν τη λοκομοτίβα να έχει εκτροχιαστεί λόγω προβλημάτων στα φρένα.
Υπενθυμίζεται πως η μηχανή ξεκινώντας από την Κηφισιά παρουσίασε βλάβη στα φρένα, και άρχισε να κατεβαίνει ανεξέλεγκτα προς τον Πειραιά προτού τελικά συγκρουστεί με τον συρμό, ο οποίος και είχε τοποθετηθεί ως ανάχωμα μεταξύ των σταθμών «Αττική» και «Άγιος Νικόλαος», προκειμένου να σταματήσει την πορεία του.
Η συγκεκριμένη εταιρεία που έχει αναλάβει το έργο λείανσης του τροχιόδρομου είναι γερμανική Schweerbau GMBH & CO KG.
Το μηχάνημα λείανσης ανήκει στην εν λόγω εταιρεία, και στις συμβατικές υποχρεώσεις της εταιρείας, είναι μεταξύ άλλων και η συντήρηση και ο έλεγχος της ασφάλειας των μηχανημάτων.
Ο πρόεδρος κατήγγειλε πως είχε σημειωθεί ξανά εκτροχιασμός στις 22 Αυγούστου 2021 στον σταθμό «Βικτώρια».
Όπως είπε στο Open το πρωί της Πέμπτης, τα συγκεκριμένα λειαντικά μηχανήματα της αναδόχου εταιρίας που πραγματοποιούσε τις εργασίες συντήρησης εμφάνιζαν προβλήματα κάτι που είπαν κι άλλοι συνάδελφοί του αμέσως μετά το δυστύχημα.
«Έχουμε στοιχεία στα χέρια μας από εργαζόμενους», είπε και παρουσίασε φωτογραφίες από το περιστατικό, που δείχνουν τη λοκομοτίβα να έχει εκτροχιαστεί λόγω προβλημάτων στα φρένα.
Υπενθυμίζεται πως η μηχανή ξεκινώντας από την Κηφισιά παρουσίασε βλάβη στα φρένα, και άρχισε να κατεβαίνει ανεξέλεγκτα προς τον Πειραιά προτού τελικά συγκρουστεί με τον συρμό, ο οποίος και είχε τοποθετηθεί ως ανάχωμα μεταξύ των σταθμών «Αττική» και «Άγιος Νικόλαος», προκειμένου να σταματήσει την πορεία του.
Η συγκεκριμένη εταιρεία που έχει αναλάβει το έργο λείανσης του τροχιόδρομου είναι γερμανική Schweerbau GMBH & CO KG.
Το μηχάνημα λείανσης ανήκει στην εν λόγω εταιρεία, και στις συμβατικές υποχρεώσεις της εταιρείας, είναι μεταξύ άλλων και η συντήρηση και ο έλεγχος της ασφάλειας των μηχανημάτων.