ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Διοικητής νοσοκομείου «Άγιος Παύλος»: Δεν ήταν υγειονομικός αυτός που ζήτησε 3.500 ευρώ για να βρεθεί κρεβάτι ΜΕΘ
«Οι συγγενείς πρέπει να ενημερώνονται πάντα από το νοσοκομείο», τονίζει
Στο επίκεντρο της προσοχής έχει βρεθεί ο διοικητής του νοσοκομείου Άγιος Παύλος, εξαιτίας της καταγγελίας ενός συγγενή ασθενούς για μίζα 3.500 ευρώ για να βρεθεί ένα κρεβάτι ΜΕΘ.
Ο διοικητής ξεκαθαρίζει ότι το άτομο που τηλεφώνησε στον συγγενή του ασθενούς δεν εργάζεται στο νοσοκομείο. Την ίδια στιγμή συστήνει στους πολίτες να είναι προσεκτικοί, καθώς επιτήδειοι εκμεταλλεύονται την τραγική κατάσταση που βιώνουν εκατοντάδες οικογένειες.
Μιλώντας στην ΕΡΤ ο Οδυσσέας Κάτσακας, για τις λεπτομέρειες του περιστατικού, δήλωσε πως «την Τετάρτη 24 Νοεμβρίου κατά τις 11 τηλεφώνησε ο συγγενής που τυγχάνει να είναι αστυνομικός στη Ρόδο καθώς ο πεθερός ήταν σε μας βαριά, διασωληνωμένος εκτός ΜΕΘ.
Μας πήρε τηλέφωνο και ρωτούσε εάν πραγματικά ισχύει ότι για να μπει στη ΜΕΘ πρέπει να πληρώσει καθώς μια κυρία τον πήρε τηλέφωνο λέγοντας είμαι “επιτακτικός” υγειονομικός.
Ακόμα όπως ανέφερε ο αστυνομικός η γυναίκα που ζήτησε τα χρήματα είπε στη σύζυγο του αστυνομικού ότι ο πατέρα σας είναι βαριά, ότι πρέπει να τον βάλω στη ΜΕΘ και να του κάνω τραχειοστομία, αλλιώς θα πεθάνει. Γνωρίζω πράγματα και καταστάσεις, έχω μεγάλη δύναμη αν μου δώσετε 3.500 θα τα καταφέρω αλλιώς ο πατέρα σας θα πεθάνει».
Ο διοικητής του νοσοκομείου πρόσθεσε ότι η γυναίκα που ζήτησε τα χρήματα δεν ήταν άτομο του νοσοκομείου, υγειονομικός ή νοσηλευτής κι έκανε γνωστό ότι αμέσως κατήγγειλαν το γεγονός εγγράφως στον εισαγγελέα Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης.
«Η ΜΕΘ ήταν γεμάτη είχαμε επτά κρεβάτια και αυτός ήταν διασωληνωμένος εκτός ΜΕΘ σε ειδικό χώρο και είχε δηλωθεί και περίμενε τη σειρά του για να μπει σε κρεβάτι ΜΕΘ που θα άδειαζε, πράγμα που έγινε σύντομα καθώς άδειασε κρεβάτι και μπήκε», υπογράμμισε.
Ο κ. Κάτσακας κατέληξε συμβουλεύοντας τους συγγενείς των ασθενών να προσέχουν και να ενημερώνονται πάντα από το νοσοκομείο και να μην πιστεύουν κανένα ότι μπορεί να πληρώσουν και να τους δοθεί θεραπεία, καθώς υπάρχει αυστηρό πρωτόκολλο και διαδικασία για τους διασωληνωμένους εκτός ΜΕΘ.
Ο διοικητής ξεκαθαρίζει ότι το άτομο που τηλεφώνησε στον συγγενή του ασθενούς δεν εργάζεται στο νοσοκομείο. Την ίδια στιγμή συστήνει στους πολίτες να είναι προσεκτικοί, καθώς επιτήδειοι εκμεταλλεύονται την τραγική κατάσταση που βιώνουν εκατοντάδες οικογένειες.
Μιλώντας στην ΕΡΤ ο Οδυσσέας Κάτσακας, για τις λεπτομέρειες του περιστατικού, δήλωσε πως «την Τετάρτη 24 Νοεμβρίου κατά τις 11 τηλεφώνησε ο συγγενής που τυγχάνει να είναι αστυνομικός στη Ρόδο καθώς ο πεθερός ήταν σε μας βαριά, διασωληνωμένος εκτός ΜΕΘ.
Μας πήρε τηλέφωνο και ρωτούσε εάν πραγματικά ισχύει ότι για να μπει στη ΜΕΘ πρέπει να πληρώσει καθώς μια κυρία τον πήρε τηλέφωνο λέγοντας είμαι “επιτακτικός” υγειονομικός.
Ακόμα όπως ανέφερε ο αστυνομικός η γυναίκα που ζήτησε τα χρήματα είπε στη σύζυγο του αστυνομικού ότι ο πατέρα σας είναι βαριά, ότι πρέπει να τον βάλω στη ΜΕΘ και να του κάνω τραχειοστομία, αλλιώς θα πεθάνει. Γνωρίζω πράγματα και καταστάσεις, έχω μεγάλη δύναμη αν μου δώσετε 3.500 θα τα καταφέρω αλλιώς ο πατέρα σας θα πεθάνει».
Οι συγγενείς πρέπει να ενημερώνονται πάντα από το νοσοκομείο
Ο διοικητής του νοσοκομείου πρόσθεσε ότι η γυναίκα που ζήτησε τα χρήματα δεν ήταν άτομο του νοσοκομείου, υγειονομικός ή νοσηλευτής κι έκανε γνωστό ότι αμέσως κατήγγειλαν το γεγονός εγγράφως στον εισαγγελέα Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης.«Η ΜΕΘ ήταν γεμάτη είχαμε επτά κρεβάτια και αυτός ήταν διασωληνωμένος εκτός ΜΕΘ σε ειδικό χώρο και είχε δηλωθεί και περίμενε τη σειρά του για να μπει σε κρεβάτι ΜΕΘ που θα άδειαζε, πράγμα που έγινε σύντομα καθώς άδειασε κρεβάτι και μπήκε», υπογράμμισε.
Ο κ. Κάτσακας κατέληξε συμβουλεύοντας τους συγγενείς των ασθενών να προσέχουν και να ενημερώνονται πάντα από το νοσοκομείο και να μην πιστεύουν κανένα ότι μπορεί να πληρώσουν και να τους δοθεί θεραπεία, καθώς υπάρχει αυστηρό πρωτόκολλο και διαδικασία για τους διασωληνωμένους εκτός ΜΕΘ.