Πάτρα: «Είναι δεδομένο ότι η 33χρονη έψαξε τη λέξη «κεταμίνη» εφόσον της βγήκε σχετική διαφήμιση» λένε οι ειδικοί
Η Google πρόδωσε τις κινήσεις της
Καταρρέουν ένας – ένας οι ισχυρισμοί της Ρούλας Πισπιρίγκου σχετικά με το εάν γνώριζε την ουσία κεταμίνη.
Ο υποψήφιος διδάκτωρ Πληροφορικής και Επιστήμης Δεδομένων Πανεπιστημίου Ανατολικού Λονδίνου, Βασίλης Ζωγράφος μίλησε στην εκπομπή «Live News» για τις ηλεκτρονικές αναζητήσεις της 33χρονης κατηγορούμενης.
Ο κ. Ζωγράφος εξήγησε πως κάθε αναζήτηση προσφέρει ευκαιρίες για να εμφανιστεί μία απάντηση, μία επωνυμία ή μία δυνητική πώληση.
Στο σημείο αυτό επεμβαίνει το Google Ads, μία πλατφόρμα πληρωμένης διαδικτυακής διαφήμισης που προσφέρει η ίδια η Google.
«Όταν ο χρήστης πληκτρολογεί μία λέξη – κλειδί, λαμβάνει τα αποτελέσματα στη σελίδα αποτελεσμάτων μηχανής αναζητήσεων» είπε ο κ. Ζωγράφος.
Επισήμανε, πως για να της εμφάνισε οπτική εικόνα με την κεταμίνη, όπως έχει αναφερθεί, «θα πρέπει να έχει βάλει σίγουρα αυτή τη λέξη» στη μηχανή αναζήτησης.