Εν μέσω τουριστικής σεζόν η Θεσσαλονίκη κορυφώνει την προσπάθεια προσέλκυσης περισσότερων τουριστών από το εξωτερικό.

Η καμπάνια του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης στη Μεγάλη Βρετανία επικεντρώνεται στην πρωτεύουσα. Οι επιβάτες του μετρό του Λονδίνου συναντούν σε 41 στάσεις διαφημιστικές αφίσες οι οποίες τους προτρέπουν να επισκεφθούν τη Θεσσαλονίκη για να απολαύσουν «ένα ταξίδι γεμάτο ιστορίες και γεύσεις», με τη σφραγίδα της UNESCO.

Σε αυτές συμπεριλαμβάνεται η στάση Angel που οδηγεί στο Φεστιβάλ Γαστρονομίας του National Geographic Traveler. Το Φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί στις 16 και 17 Ιουλίου.

Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης θα συμμετέχει με τον Θεσσαλονικιό chef και καθηγητή γαστρονομίας, Γιώργο Παλησίδη. Θα προταθούν χαρακτηριστικές γεύσεις της Θεσσαλονίκης και τοπικά προϊόντα. Ο συνδυασμός προβολής -συμμετοχής δίνει την ευκαιρία στους Βρετανούς να γνωρίσουν το αδιαμφισβήτητο ατού της Θεσσαλονίκης, που είναι η γαστρονομία της.

Η Αντιπεριφερειάρχης Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης και Πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης κ. Βούλα Πατουλίδου δήλωσε στην ΕΡΤ: «Με την επιλογή προβολής της Θεσσαλονίκης στο πολυσύχναστο Μετρό στόχος είναι να ενισχυθεί η εξωστρέφεια και η προβολή των συγκριτικών πλεονεκτημάτων του προορισμού. Η Θεσσαλονίκη μπορεί να αποτελέσει ένα 12μηνο προορισμό με αυθεντικές τουριστικές εμπειρίες και επιλογές. Με συγκεκριμένα βήματα και στρατηγικό σχεδιασμό αναδεικνύουμε τον πραγματικό χαρακτήρα και την ταυτότητα της Θεσσαλονίκης. Ένας σύγχρονος, κοσμοπολίτικος προορισμός με ιστορική και πολιτιστική κληρονομιά, που μπορεί να καλύψει τις επιθυμίες και του πιο απαιτητικού επισκέπτη, προσφέροντάς του ασφάλεια και ποιοτικές επιλογές. Στο πλαίσιο αυτό συμπεριλαμβάνεται ο γαστρονομικός τουρισμός».

Η συγκεκριμένη δράση εντάσσεται στο πλαίσιο του νέου project προβολής της Θεσσαλονίκης, με τίτλο “London Calling, Thessaloniki Cooking”, με στόχο την ενδυνάμωση της γαστρονομικής ταυτότητας της πόλης στο Βρετανικό κοινό.

To project συμπεριλαμβάνει την παρουσίαση του προορισμού στο Food Festival του National Geographic Traveler, digital καμπάνια για τη γαστρονομία μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου, δημοσιεύσεις σε σημαντικά Βρετανικά έντυπα όπως η εφημερίδα Guardian και το press trip που υποστηρίζει ο ΟΤΘ σε συνεργασία με το γραφείο ΕΟΤ Ην. Βασιλείου και Ιρλανδίας για το δημοσιογράφο του Greentraveller, κ. Richard Hammond.