ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Έφτασε το kataggelies.mindev.gov.gr: Βήμα βήμα η διαδικασία των καταγγελιών για πλασματικές εκπτώσεις, υπηρεσίες και τιμές
Η πλατφόρμα έχει τεθεί ήδη σε ισχύ με αφορμή και την έναρξη των χειμερινών εκπτώσεων τη Δευτέρα 9 Ιανουαρίου
Σε πλήρη λειτουργία βρίσκεται από χθες η νέα πλατφόρμα του Υπουργείου Ανάπτυξης kataggelies.mindev.gov.gr
, μέσω της οποίας καταναλωτές μπορούν να κάνουν καταγγελίες για περιπτώσεις αισχροκέρδειας, πλασματικών εκπτώσεων και άλλες παραβάσεις των επιχειρήσεων.
Αν για μία θεματική δεν είναι αρμόδια η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, μέσω της πλατφόρμας δίνονται οι πληροφορίες για την αρμόδια υπηρεσία ελέγχου.
Η πλατφόρμα έχει τεθεί ήδη σε ισχύ, όπως είπαν σε συνέντευξη Τύπου ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης, ο αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Νίκος Παπαθανάσης, και ο γενικός γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, Σωτήρης Αναγνωστόπουλος, με αφορμή και την έναρξη των χειμερινών εκπτώσεων τη Δευτέρα 9 Ιανουαρίου.
Έτσι οι καταναλωτές θα έχουν τη δυνατότητα να καταγγέλλουν μέσω της πλατφόρμας πλασματικές εκπτώσεις, καθώς πλέον ισχύει ο «κανόνας των 30 ημερών».
Απλή η διαδικασία
Η διαδικασία για την υποβολή της καταγγελίας είναι απλή και τονίζεται πως οι επώνυμες καταγγελίες θα εξετάζονται κατά προτεραιότητα.Επτά ενότητες
- Δικαιώματα καταναλωτών,
- Αθέμιτες πρακτικές,
- Τραπεζικές υπηρεσίες,
- Χρηματοοικονομικά,
- Ανήλικος καταναλωτής,
- Μητρώα υπηρεσίας,
- Πολιτική καταγγελιών.
- καταναλωτικά αγαθά,
- υπηρεσίες,
- τραπεζικές υπηρεσίες,
- ασφαλιστικές και λοιπές χρηματοοικονομικές υπηρεσίες,
- εταιρείες ενημέρωσης οφειλετών, ρύθμιση χρεών και προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα.
Αν για μία θεματική δεν είναι αρμόδια η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, μέσω της πλατφόρμας δίνονται οι πληροφορίες για την αρμόδια υπηρεσία ελέγχου.
Η πλατφόρμα έχει τεθεί ήδη σε ισχύ, όπως είπαν σε συνέντευξη Τύπου ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης, ο αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Νίκος Παπαθανάσης, και ο γενικός γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, Σωτήρης Αναγνωστόπουλος, με αφορμή και την έναρξη των χειμερινών εκπτώσεων τη Δευτέρα 9 Ιανουαρίου.
Έτσι οι καταναλωτές θα έχουν τη δυνατότητα να καταγγέλλουν μέσω της πλατφόρμας πλασματικές εκπτώσεις, καθώς πλέον ισχύει ο «κανόνας των 30 ημερών».
Βήμα βήμα η διαδικασία
- Κλικάρετε στην επιλογή «καταγγελία» (πάνω δεξιά).
- Επιλέγετε Ελλάδα (αν πρόκειται για την Ελλάδα).
- Στην επόμενη ενότητα επιλέγετε την κατηγορία της καταγγελίας (αγαθά, υπηρεσίες κ.λπ.).
- Στην περίπτωση που επιλέξετε καταναλωτικά αγαθά, στη συνέχεια ζητείται να συμπληρώσετε το είδος αγαθού.
- Μετά ο χρήστης πρέπει να αναφέρει τον τύπο της παράβασης.
- Για θέματα που είναι αρμόδιο το υπ. Ανάπτυξης/ΔΙΜΕΑ στην επόμενη σελίδα ο πολίτης καλείται να συνδεθεί μέσω Taxis για επώνυμη καταγγελία ή να προβεί σε ανώνυμη καταγγελία (η τρίτη επιλογή είναι επώνυμη καταγγελία χωρίς ταυτοποίηση).