ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Εγκληματικές παραλείψεις στον ΟΣΕ καταγγέλλει η πρόεδρος της ΡΑΣ: Το δίκτυο δεν είναι ορθά συντηρημένο, είναι πεπαλαιωμένο
«Επιπλέον, παρατηρούνται σημαντικές ελλείψεις σε προσωπικό, κυρίως σε κλειδούχους, μηχανοδηγούς και σταθμάρχες, με αποτέλεσμα να υπάρχουν σταθμοί χωρίς προσωπικό», ανέφερε ο πρόεδρος της Αρχής
Η χειρότερη τραγωδία με τρένα
στην ιστορία της χώρας μας που εξελίσσεται τις τελευταίες ώρες, έπειτα από τη σύγκρουση δύο αμαξοστοιχιών στα Τέμπη, ήρθε να επιβεβαιώσει τις ανησυχίες και τους φόβους της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ).
Η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων, στην οποία προεδρεύει η κ. Τσιαπαρίκου, έχει επανειλημμένα κρούσει τον κώδωνα του κινδύνου για τις παραλείψεις στον ΟΣΕ, που είναι ο διαχειριστής του σιδηροδρομικού δικτύου μαζί με την Hellenic Train, που έχει αναλάβει τη συντήρησή του.
Η ΡΑΣ αποτελεί τον ρυθμιστικό φορέα των σιδηροδρομικών μεταφορών στην Ελλάδα και βασική της αρμοδιότητα είναι η εποπτεία της λειτουργίας της σιδηροδρομικής αγοράς. Παρότι εμφανίζεται να είναι υποστελεχωμένη, η συγκεκριμένη Αρχή έχει κάνει τις εξής επισημάνσεις: «Το δίκτυο δεν είναι ορθά συντηρημένο, είναι πεπαλαιωμένο, αυτό σημαίνει ότι υπάρχουν βλάβες και σημειώνονται καθυστερήσεις.
Επιπλέον, παρατηρούνται σημαντικές ελλείψεις σε προσωπικό, κυρίως σε κλειδούχους, μηχανοδηγούς και σταθμάρχες, με αποτέλεσμα να υπάρχουν σταθμοί χωρίς προσωπικό».
Στη συνέχεια της έκθεσης αναφέρεται ότι υπάρχει έλλειψη σε καλά εκπαιδευμένους φύλακες και ότι υπάρχει πρόβλημα στην ενημέρωση του επιβατικού κοινού σχετικά με την πορεία των δρομολογίων.
Η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων, στην οποία προεδρεύει η κ. Τσιαπαρίκου, έχει επανειλημμένα κρούσει τον κώδωνα του κινδύνου για τις παραλείψεις στον ΟΣΕ, που είναι ο διαχειριστής του σιδηροδρομικού δικτύου μαζί με την Hellenic Train, που έχει αναλάβει τη συντήρησή του.
Η ΡΑΣ αποτελεί τον ρυθμιστικό φορέα των σιδηροδρομικών μεταφορών στην Ελλάδα και βασική της αρμοδιότητα είναι η εποπτεία της λειτουργίας της σιδηροδρομικής αγοράς. Παρότι εμφανίζεται να είναι υποστελεχωμένη, η συγκεκριμένη Αρχή έχει κάνει τις εξής επισημάνσεις: «Το δίκτυο δεν είναι ορθά συντηρημένο, είναι πεπαλαιωμένο, αυτό σημαίνει ότι υπάρχουν βλάβες και σημειώνονται καθυστερήσεις.
Επιπλέον, παρατηρούνται σημαντικές ελλείψεις σε προσωπικό, κυρίως σε κλειδούχους, μηχανοδηγούς και σταθμάρχες, με αποτέλεσμα να υπάρχουν σταθμοί χωρίς προσωπικό».
Στη συνέχεια της έκθεσης αναφέρεται ότι υπάρχει έλλειψη σε καλά εκπαιδευμένους φύλακες και ότι υπάρχει πρόβλημα στην ενημέρωση του επιβατικού κοινού σχετικά με την πορεία των δρομολογίων.