ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Τραγωδία στη Λάρισα: Απολογισμός 43 νεκρών - Στην πλειονότητά τους ηλικίας από 20 έως 30 τα θύματα
Η ιατροδικαστής Ρουμπίνη Λεοντάρη έδωσε στη δημοσιότητα τον αυξημένο αριθμό των θυμάτων
Η ιατροδικαστική εξέταση
σε 43 σορούς έχει ολοκληρωθεί, όπως δήλωσε στην κρατική τηλεόραση η προϊσταμένη της Ιατροδικαστικής Υπηρεσίας Λάρισας, Ρουμπίνη Λεοντάρη, ως εκ τούτου έδωσε, με αυτόν τον τρόπο, τον αριθμό των νεκρών, στην πλειονότητά τους από 20 έως 30 έτη, από το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη το βράδυ της Τρίτης, 28 Φεβρουαρίου.
Σε ό,τι αφορά τους συγγενείς, που ψάχνουν τους δικούς τους, από την ΕΡΤ αναφέρθηκε ότι 53 άνθρωποι δεν τους έχουν εντοπίσει και βρίσκονται για αναζήτηση στο Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας, όπου δίνουν δείγμα DNA. Αναφέρεται, δε, ότι πρόκειται για διαδικασία πολύ σκληρή και επώδυνη, ευρεία χρονικά, καθώς θα απαιτηθούν αρκετές ημέρες για την πλήρη ταυτοποίηση. Αρκετά από τα θύματα είναι διαμελισμένα, και έτσι είναι πολύ δύσκολη κατάσταση ακόμα και στην αναγνώριση.
Επιπλέον, τονίστηκε ότι η Πυροσβεστική και οι άλλες δυνάμεις που επιχειρούν, δεν επρόκειτο να τελειώσουν το βράδυ της Τετάρτης. Υπάρχουν ακόμη σημεία της αμαξοστοιχίας που θα πρέπει να ερευνηθούν, όπως βαγόνια, στα οποία ενδεχομένως υπάρχουν άλλοι άνθρωποι. Οι χειριστές των δύο γερανοφόρων, που εργάζονταν επί 18 συνεχόμενες ώρες, σταμάτησαν για ξεκούραση, ενώ το βράδυ της Τετάρτης επιχειρούσε το γερανοφόρο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Σε ό,τι αφορά τους συγγενείς, που ψάχνουν τους δικούς τους, από την ΕΡΤ αναφέρθηκε ότι 53 άνθρωποι δεν τους έχουν εντοπίσει και βρίσκονται για αναζήτηση στο Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας, όπου δίνουν δείγμα DNA. Αναφέρεται, δε, ότι πρόκειται για διαδικασία πολύ σκληρή και επώδυνη, ευρεία χρονικά, καθώς θα απαιτηθούν αρκετές ημέρες για την πλήρη ταυτοποίηση. Αρκετά από τα θύματα είναι διαμελισμένα, και έτσι είναι πολύ δύσκολη κατάσταση ακόμα και στην αναγνώριση.
Επιπλέον, τονίστηκε ότι η Πυροσβεστική και οι άλλες δυνάμεις που επιχειρούν, δεν επρόκειτο να τελειώσουν το βράδυ της Τετάρτης. Υπάρχουν ακόμη σημεία της αμαξοστοιχίας που θα πρέπει να ερευνηθούν, όπως βαγόνια, στα οποία ενδεχομένως υπάρχουν άλλοι άνθρωποι. Οι χειριστές των δύο γερανοφόρων, που εργάζονταν επί 18 συνεχόμενες ώρες, σταμάτησαν για ξεκούραση, ενώ το βράδυ της Τετάρτης επιχειρούσε το γερανοφόρο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.