ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Τέμπη: Πώς θα αποδειχθεί αν φρέναραν ή όχι τα τρένα - Τι αναφέρει πραγματογνώμονας
Ο πραγματογνώμονας σχολίασε ότι τα 12 λεπτά είναι αρκετός χρόνος εάν είχε αντιληφθεί το λάθος του ο σταθμάρχης να επικοινωνήσει τηλεφωνικά με τους οδηγούς και να τους σταματήσει
Στους 42 είναι οι νεκροί
από τη φονική σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη, με τον αριθμό να αναμένεται να αυξηθεί διότι υπάρχουν πολλοί αγνοούμενοι.
Την ίδια στιγμή, ένα από τα ερωτήματα που προκύπτουν είναι αν οι οδηγοί των δύο τρένων επιχείρησαν να φρενάρουν όταν αντιλήφθηκαν τι είχαν μπροστά τους.
Ο πραγματογνώμονας Χρήστος Γκλαβόπουλος μίλησε στην «Κοινωνία Ώρα MEGA» και σχολίασε τις συνθήκες που οδήγησαν στην τραγωδία στα Τέμπη.
«Πάντα υπάρχει έγγραφο»
«Μέχρι στιγμής δεν έχει προκύψει το έγγραφο που να δείχνει ότι ο σταθμάρχης ήξερε ότι ερχόταν εμπορική αμαξοστοιχία στην ίδια γραμμή. Πάντα υπάρχει έγγραφο, το λεγόμενο τηλεγράφημα που στέλνεται με φαξ. Στην περίπτωση κατά την οποία το ήξερε (σ.σ.: ότι έρχεται εμπορική αμαξοστοιχία), τότε πρόκειται για ανθρώπινο λάθος», είπε αρχικά.
Σε ερώτηση εάν μπορούσε να έχει αποφευχθεί η σύγκρουση, ο πραγματογνώμονας σχολίασε ότι τα 12 λεπτά είναι αρκετός χρόνος εάν είχε αντιληφθεί το λάθος του ο σταθμάρχης να επικοινωνήσει τηλεφωνικά με τους οδηγούς και να τους σταματήσει.
Για την περίπτωση του εάν υπήρξε ή όχι φρενάρισμα, ο πραγματογνώμονας εξήγησε ότι ο ταχογράφος των τρένων αυτών είναι ηλεκτρονικός και θα δείξει αν υπήρξε φρενάρισμα, ωστόσο ο κ. Γκλαβόπουλος έκρινε, βάσει των γνώσεών του, ότι οι επιβάτες θα είχαν αντιληφθεί σε κάθε περίπτωση το φρενάρισμα αν αυτό είχε συμβεί.
Την ίδια στιγμή, ένα από τα ερωτήματα που προκύπτουν είναι αν οι οδηγοί των δύο τρένων επιχείρησαν να φρενάρουν όταν αντιλήφθηκαν τι είχαν μπροστά τους.
Ο πραγματογνώμονας Χρήστος Γκλαβόπουλος μίλησε στην «Κοινωνία Ώρα MEGA» και σχολίασε τις συνθήκες που οδήγησαν στην τραγωδία στα Τέμπη.
«Πάντα υπάρχει έγγραφο»
«Μέχρι στιγμής δεν έχει προκύψει το έγγραφο που να δείχνει ότι ο σταθμάρχης ήξερε ότι ερχόταν εμπορική αμαξοστοιχία στην ίδια γραμμή. Πάντα υπάρχει έγγραφο, το λεγόμενο τηλεγράφημα που στέλνεται με φαξ. Στην περίπτωση κατά την οποία το ήξερε (σ.σ.: ότι έρχεται εμπορική αμαξοστοιχία), τότε πρόκειται για ανθρώπινο λάθος», είπε αρχικά.Σε ερώτηση εάν μπορούσε να έχει αποφευχθεί η σύγκρουση, ο πραγματογνώμονας σχολίασε ότι τα 12 λεπτά είναι αρκετός χρόνος εάν είχε αντιληφθεί το λάθος του ο σταθμάρχης να επικοινωνήσει τηλεφωνικά με τους οδηγούς και να τους σταματήσει.
Για την περίπτωση του εάν υπήρξε ή όχι φρενάρισμα, ο πραγματογνώμονας εξήγησε ότι ο ταχογράφος των τρένων αυτών είναι ηλεκτρονικός και θα δείξει αν υπήρξε φρενάρισμα, ωστόσο ο κ. Γκλαβόπουλος έκρινε, βάσει των γνώσεών του, ότι οι επιβάτες θα είχαν αντιληφθεί σε κάθε περίπτωση το φρενάρισμα αν αυτό είχε συμβεί.