ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Νέα αποκάλυψη για τα Τέμπη: Ο σταθμάρχης ήταν μόλις 5 ημέρες στον σταθμό της Λάρισας - Ήταν μόνος του το τριήμερο
Μάλιστα, ειδικοί που μιλούν για τα αίτια της τραγωδίας τονίζουν πως ο 59χρονος σταθμάρχης ήταν άπειρος και δεν έπρεπε να είναι μόνος του στο συγκεκριμένο πόστο
Νέες αποκαλύψεις βλέπουν το φως της δημοσιότητας για το τραγικό δυστύχημα
στα Τέμπη και τον σταθμάρχη που δεν γύρισε το κλειδί 118, με αποτέλεσμα τη σύγκρουση των τρένων και τον θάνατο δεκάδων ανθρώπων.
Ειδικότερα, ο 59χρονος είχε πιάσει δουλειά στον σταθμό της Λάρισας στις 25 Φεβρουαρίου. Όταν έγινε το δυστύχημα βρισκόταν για μόλις 5η ημέρα στη συγκεκριμένη θέση και αφέθηκε μόνος του στη βάρδια.
Ο σταθμάρχης, αφού παραδέχθηκε το λάθος του, μετέπειτα φέρεται να υποστήριξε ότι ολοκλήρωσε την πρακτική και θεωρητική του εκπαίδευση καθώς και τις εξετάσεις του για τη θέση του σταθμάρχη στις 8 Ιανουαρίου. Στο τέλος Ιανουαρίου εξασκήθηκε μόλις για πέντε ημέρες στον σταθμό της Λάρισας ως βοηθητικός στο πλευρό άλλου σταθμάρχη. Την 1η Φεβρουαρίου έπιασε δουλειά στον σταθμό της Καλαμπάκας, όπου παρέμεινε έως τις 14 Φεβρουαρίου. Μετά, έκανε μαθητεία για τρεις ημέρες στον σταθμό των Νέων Πόρων, όπου εργάστηκε και ως βασικός σταθμάρχης δύο ημέρες, στις 22 και 23 Φεβρουαρίου. Την επόμενη ημέρα, δηλαδή την Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου, έκανε μαθητεία μόλις μιας ημέρας στον σταθμό της Λάρισας.
Το Σάββατο 25 Φεβρουαρίου, ενώ ξεκινούσε το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας που σήμαινε τη μετακίνηση χιλιάδων επιβατών με τις αμαξοστοιχίες, ο άπειρος σταθμάρχης πιάνει για πρώτη φορά δουλειά στον σιδηροδρομικό σταθμό της Λάρισας. Πριν συμπληρώσει μία εβδομάδα στο πόστο του και συγκεκριμένα την 5η ημέρα του στη δουλειά, κάνει το μοιραίο λάθος που οδηγεί σε εθνική τραγωδία.
Ειδικότερα, ο 59χρονος είχε πιάσει δουλειά στον σταθμό της Λάρισας στις 25 Φεβρουαρίου. Όταν έγινε το δυστύχημα βρισκόταν για μόλις 5η ημέρα στη συγκεκριμένη θέση και αφέθηκε μόνος του στη βάρδια.
Ο σταθμάρχης, αφού παραδέχθηκε το λάθος του, μετέπειτα φέρεται να υποστήριξε ότι ολοκλήρωσε την πρακτική και θεωρητική του εκπαίδευση καθώς και τις εξετάσεις του για τη θέση του σταθμάρχη στις 8 Ιανουαρίου. Στο τέλος Ιανουαρίου εξασκήθηκε μόλις για πέντε ημέρες στον σταθμό της Λάρισας ως βοηθητικός στο πλευρό άλλου σταθμάρχη. Την 1η Φεβρουαρίου έπιασε δουλειά στον σταθμό της Καλαμπάκας, όπου παρέμεινε έως τις 14 Φεβρουαρίου. Μετά, έκανε μαθητεία για τρεις ημέρες στον σταθμό των Νέων Πόρων, όπου εργάστηκε και ως βασικός σταθμάρχης δύο ημέρες, στις 22 και 23 Φεβρουαρίου. Την επόμενη ημέρα, δηλαδή την Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου, έκανε μαθητεία μόλις μιας ημέρας στον σταθμό της Λάρισας.
Το Σάββατο 25 Φεβρουαρίου, ενώ ξεκινούσε το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας που σήμαινε τη μετακίνηση χιλιάδων επιβατών με τις αμαξοστοιχίες, ο άπειρος σταθμάρχης πιάνει για πρώτη φορά δουλειά στον σιδηροδρομικό σταθμό της Λάρισας. Πριν συμπληρώσει μία εβδομάδα στο πόστο του και συγκεκριμένα την 5η ημέρα του στη δουλειά, κάνει το μοιραίο λάθος που οδηγεί σε εθνική τραγωδία.