ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Συγκλονιστική καταγγελία: Πρώην υπουργός του ΠΑΣΟΚ πήγε βαγόνι τρένου στο Μεσολόγγι για να κάνει προεκλογική εκστρατεία
«Ολοκαίνουργιο βαγόνι σε ζελατίνες, πάνω σε ειδικές πλατφόρμες. Και φώναζαν οι Ελβετοί ότι θα αποσύρουν τις εγγυήσεις επειδή το τρένο ήταν στα χωράφια»
Μια τραγελαφική αποκάλυψη ήρθε να επιβαρύνει περαιτέρω το κλίμα των ημερών μετά τον τραγικό χαμό 57 ανθρώπων
, στην πλειονότητά τους νέων, μετά τη σύγκρουση τρένων στα Τέμπη.
Ειδικότερα, ο Νίκος Τσουρίδης, συνταξιούχος εκπαιδευτής μηχανοδηγών μιλώντας στον ΣΚΑΪ και στην εκπομπή «Αταίριαστοι», ανέφερε ότι ένας υπουργός του ΠΑΣΟΚ ζήτησε να πάει ένα ολοκαίνουργιο βαγόνι που είχαν στείλει οι Ελβετοί στο… χωριό του για να το δουν οι ψηφοφόροι του!
Ο συνταξιούχος εκπαιδευτής μηχανοδηγών είπε χαρακτηριστικά: «Εάν με ακούσουν κάποιοι, θα πουν αυτός είναι νεοδημοκράτης, στον ΣΥΡΙΖΑ ή στο ΚΚΕ. Καμία σχέση. Εγώ ήμουν ΠΑΣΟΚ, ήμουν αποσπασμένος στη Βουλή των Ελλήνων στο γραφείο του υπουργού Ναυτιλίας –επί Ανδρέα Παπανδρέου– Αντώνη Ντεντιδάκη. Το 2004, ήμουν στην Επιτροπή που παραλαμβάναμε τα καινούργια τα ελβετικά τρένα Railbus για την Πελοπόννησο. Μας φωνάζει ο γενικός διευθυντής και μας λέει ότι είχε δώσει εντολή ένας υπουργός του ΠΑΣΟΚ να το πάμε στο χωριό του το βαγόνι το καινούργιο για να κάνει προεκλογικό αγώνα!»
«Χωρίς να έχει γραμμή εκεί;», τον ρώτησαν οι δημοσιογράφοι. «Είχε μια γραμμή 5 χιλιομέτρων, έλεγε ότι θα κάνει γραμμή στο χωριό του», είπε ο κ. Τσουρίδης και αποκάλυψε ότι η διαδρομή ήταν «από το Αντίρριο μέχρι το Μεσολόγγι, στο Κρυονέρι συγκεκριμένα. Στην Αιτωλοακαρνανία. Ολοκαίνουργιο βαγόνι σε ζελατίνες, πάνω σε ειδικές πλατφόρμες. Και φώναζαν οι Ελβετοί ότι θα αποσύρουν τις εγγυήσεις επειδή το τρένο ήταν στα χωράφια. Και όλη αυτή η μεταφορά του βαγονιού είχε από πίσω ολόκληρη διαδικασία, φύλακας να το φυλάει επί 24ώρου βάσεως, μηχανοδηγοί να το βάζουν μπροστά κάθε μέρα, έξοδα, να πληρώνουμε επιδόματα εκτός βάσεως κ.λπ.».
«Αυτά τα τρένα είχαν μία ιδιομορφία. Για να τα βάλει μπροστά ο οδηγός έπρεπε να κάνει προθέρμανση. Είχαν σύστημα σαν θερμοσίφωνο. Επειδή οι θερμοκρασίες του νερού του κινητήρα ήταν χαμηλές έπρεπε να το βάλει να δουλέψει, να πάει στους 60 βαθμούς και μετά να πάρει μπροστά. Χρειαζόταν ρεύμα 380 βολτ. Στείλαμε παιδιά από την Πάτρα, συναδέλφους, να δείτε τι θα κάνετε. Με παίρνουν τηλέφωνο και μου λένε ότι για να πάρουμε ρεύμα, πρέπει να ρίξουμε καλώδιο σε απόσταση ένα χιλιόμετρο σε βενζινάδικο. Πήγαμε στον άνθρωπο, μας έδωσε ρεύμα. Κάθε μέρα αυτό γινόταν. Έκαναν 50 μέτρα μπροστά, 10 μέτρα πίσω και έφευγαν. Είχαμε και φύλακα 24 ώρες για να μην το σπάσουν. Μία φορά με παίρνουν τηλέφωνο και μου λένε δεν έχουμε ρεύμα. Ο βενζινάς είχε βγάλει την πρίζα γιατί δεν τον είχαν πληρώσει. Αυτή η διαδικασία γινόταν.
Γίνονται οι εκλογές, χάνει ο υπουργός, το βαγόνι εκεί, έρμαιο, για έξι μήνες. Το τρώγανε τα χορτάρια. Ξέρετε πόσο στοίχισε να το πάρουμε το βαγόνι από εκεί να το πάμε στην Καλαμάτα; Έξι εκατομμύρια δραχμές (σ.σ. περίπου 17.000 ευρώ) για να βγει αυτός υπουργός! Τα 6 εκατομμύρια μπορούσαν να τα δώσουν για την τηλεδιοίκηση».
Για να καταλήξει: «Με παίρνουν οι συνάδελφοι και μου λένε πες τα όλα. Αλλά έχω κι εγώ ευθύνη, δεν θέλω να τη ρίξω σε άλλους. Πρώτα έχω εγώ και μετά όλοι οι άλλοι».
Ειδικότερα, ο Νίκος Τσουρίδης, συνταξιούχος εκπαιδευτής μηχανοδηγών μιλώντας στον ΣΚΑΪ και στην εκπομπή «Αταίριαστοι», ανέφερε ότι ένας υπουργός του ΠΑΣΟΚ ζήτησε να πάει ένα ολοκαίνουργιο βαγόνι που είχαν στείλει οι Ελβετοί στο… χωριό του για να το δουν οι ψηφοφόροι του!
Ο συνταξιούχος εκπαιδευτής μηχανοδηγών είπε χαρακτηριστικά: «Εάν με ακούσουν κάποιοι, θα πουν αυτός είναι νεοδημοκράτης, στον ΣΥΡΙΖΑ ή στο ΚΚΕ. Καμία σχέση. Εγώ ήμουν ΠΑΣΟΚ, ήμουν αποσπασμένος στη Βουλή των Ελλήνων στο γραφείο του υπουργού Ναυτιλίας –επί Ανδρέα Παπανδρέου– Αντώνη Ντεντιδάκη. Το 2004, ήμουν στην Επιτροπή που παραλαμβάναμε τα καινούργια τα ελβετικά τρένα Railbus για την Πελοπόννησο. Μας φωνάζει ο γενικός διευθυντής και μας λέει ότι είχε δώσει εντολή ένας υπουργός του ΠΑΣΟΚ να το πάμε στο χωριό του το βαγόνι το καινούργιο για να κάνει προεκλογικό αγώνα!»
«Χωρίς να έχει γραμμή εκεί;», τον ρώτησαν οι δημοσιογράφοι. «Είχε μια γραμμή 5 χιλιομέτρων, έλεγε ότι θα κάνει γραμμή στο χωριό του», είπε ο κ. Τσουρίδης και αποκάλυψε ότι η διαδρομή ήταν «από το Αντίρριο μέχρι το Μεσολόγγι, στο Κρυονέρι συγκεκριμένα. Στην Αιτωλοακαρνανία. Ολοκαίνουργιο βαγόνι σε ζελατίνες, πάνω σε ειδικές πλατφόρμες. Και φώναζαν οι Ελβετοί ότι θα αποσύρουν τις εγγυήσεις επειδή το τρένο ήταν στα χωράφια. Και όλη αυτή η μεταφορά του βαγονιού είχε από πίσω ολόκληρη διαδικασία, φύλακας να το φυλάει επί 24ώρου βάσεως, μηχανοδηγοί να το βάζουν μπροστά κάθε μέρα, έξοδα, να πληρώνουμε επιδόματα εκτός βάσεως κ.λπ.».
«Αυτά τα τρένα είχαν μία ιδιομορφία. Για να τα βάλει μπροστά ο οδηγός έπρεπε να κάνει προθέρμανση. Είχαν σύστημα σαν θερμοσίφωνο. Επειδή οι θερμοκρασίες του νερού του κινητήρα ήταν χαμηλές έπρεπε να το βάλει να δουλέψει, να πάει στους 60 βαθμούς και μετά να πάρει μπροστά. Χρειαζόταν ρεύμα 380 βολτ. Στείλαμε παιδιά από την Πάτρα, συναδέλφους, να δείτε τι θα κάνετε. Με παίρνουν τηλέφωνο και μου λένε ότι για να πάρουμε ρεύμα, πρέπει να ρίξουμε καλώδιο σε απόσταση ένα χιλιόμετρο σε βενζινάδικο. Πήγαμε στον άνθρωπο, μας έδωσε ρεύμα. Κάθε μέρα αυτό γινόταν. Έκαναν 50 μέτρα μπροστά, 10 μέτρα πίσω και έφευγαν. Είχαμε και φύλακα 24 ώρες για να μην το σπάσουν. Μία φορά με παίρνουν τηλέφωνο και μου λένε δεν έχουμε ρεύμα. Ο βενζινάς είχε βγάλει την πρίζα γιατί δεν τον είχαν πληρώσει. Αυτή η διαδικασία γινόταν.
Γίνονται οι εκλογές, χάνει ο υπουργός, το βαγόνι εκεί, έρμαιο, για έξι μήνες. Το τρώγανε τα χορτάρια. Ξέρετε πόσο στοίχισε να το πάρουμε το βαγόνι από εκεί να το πάμε στην Καλαμάτα; Έξι εκατομμύρια δραχμές (σ.σ. περίπου 17.000 ευρώ) για να βγει αυτός υπουργός! Τα 6 εκατομμύρια μπορούσαν να τα δώσουν για την τηλεδιοίκηση».
Για να καταλήξει: «Με παίρνουν οι συνάδελφοι και μου λένε πες τα όλα. Αλλά έχω κι εγώ ευθύνη, δεν θέλω να τη ρίξω σε άλλους. Πρώτα έχω εγώ και μετά όλοι οι άλλοι».