ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Τραγωδία στα Τέμπη: Αυτό είναι το έγγραφο που δεν έστειλε ο σταθμάρχης και ακολούθησε η σύγκρουση
Φαίνεται ότι ήταν σημαντικό να βρίσκονται δύο σταθμάρχες στη βάρδια
Ούτε οι τύποι κρατήθηκαν στην περίπτωση του σταθμάρχη
το βράδυ της πολύνεκρης σύγκρουσης των δύο τρένων στα Τέμπη, με βάση αυτά που αναφέρονται στο MEGA.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, έπρεπε να υπάρχει έγγραφο στο οποίο θα σημειώνονταν σημαντικά στοιχεία για τα δρομολόγιο και, όπως αναφέρεται, εκτιμάται ότι αν ο σταθμάρχης και ο μηχανοδηγός το είχαν στην κατοχή τους, θα αποσοβείτο η τραγωδία. Το συγκεκριμένο έγγραφο παρουσιάζεται.
Αναφέρεται: Το έγγραφο αυτό είναι το δελτίο ειδοποίησης με τον 1001 και είναι υποχρεωμένοι να το παίρνουν κάθε σταθμάρχης και κάθε μηχανοδηγός και μετά να φεύγουν.
Πάνω-πάνω πρέπει να γράφει τον αριθμό της αμαξοστοιχίας, μετά το δρομολόγιο και, πέρα από αυτό, πού θα κινηθεί το τρένο.
Το συγκεκριμένο έγγραφο είναι τριπλότυπο και αποτελεί ακόμα μία δικλίδα ασφαλείας που δεν ακολουθήθηκε και παρακάμφθηκε με δολοφονικά αποτελέσματα.
Ο σταθμάρχης φαίνεται ότι δέχθηκε κατά τη διάρκεια της κατάθεσής του σωρεία ερωτήσεων που ήταν τεχνικού χαρακτήρα.
Τέλος, δείχνει να επιβεβαιώνεται η πληροφορία ότι θα έπρεπε το μοιραίο βράδυ της σύγκρουσης της επιβατικής με την εμπορική αμαξοστοιχία να είναι δύο σταθμάρχες στη βάρδια.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, έπρεπε να υπάρχει έγγραφο στο οποίο θα σημειώνονταν σημαντικά στοιχεία για τα δρομολόγιο και, όπως αναφέρεται, εκτιμάται ότι αν ο σταθμάρχης και ο μηχανοδηγός το είχαν στην κατοχή τους, θα αποσοβείτο η τραγωδία. Το συγκεκριμένο έγγραφο παρουσιάζεται.
Αναφέρεται: Το έγγραφο αυτό είναι το δελτίο ειδοποίησης με τον 1001 και είναι υποχρεωμένοι να το παίρνουν κάθε σταθμάρχης και κάθε μηχανοδηγός και μετά να φεύγουν.
Πάνω-πάνω πρέπει να γράφει τον αριθμό της αμαξοστοιχίας, μετά το δρομολόγιο και, πέρα από αυτό, πού θα κινηθεί το τρένο.
Το συγκεκριμένο έγγραφο είναι τριπλότυπο και αποτελεί ακόμα μία δικλίδα ασφαλείας που δεν ακολουθήθηκε και παρακάμφθηκε με δολοφονικά αποτελέσματα.
Ο σταθμάρχης φαίνεται ότι δέχθηκε κατά τη διάρκεια της κατάθεσής του σωρεία ερωτήσεων που ήταν τεχνικού χαρακτήρα.
Τέλος, δείχνει να επιβεβαιώνεται η πληροφορία ότι θα έπρεπε το μοιραίο βράδυ της σύγκρουσης της επιβατικής με την εμπορική αμαξοστοιχία να είναι δύο σταθμάρχες στη βάρδια.