ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Τραγωδία στα Τέμπη: Εξετάζονται από την ανακρίτρια Λάρισας τα ηχητικά ντοκουμέντα - Συμπληρωματικές καταθέσεις από εμπλεκόμενους
Στόχος της ανακρίτριας είναι να κατανοήσει πλήρως τι συνέβη εκείνη τη βραδιά, ώστε να εντοπίσει τι οδήγησε στο δυστύχημα και να αποδοθούν οι ευθύνες
Στοιχεία που ρίχνουν φως στην υπόθεση του σιδηροδρομικού δυστυχήματος στα Τέμπη
, με τους 57 νεκρούς, συγκεντρώνει η ανακρίτρια Λάρισας, ενώ σήμερα βρίσκεται στη διαδικασία αντιπαραβολής των καταθέσεων που ελήφθησαν έως τώρα με τις συνομιλίες από τον ραδιοασύρματο της βραδιάς του δυστυχήματος.
Στόχος της ανακρίτριας είναι να κατανοήσει πλήρως τι συνέβη εκείνη τη βραδιά, ώστε να εντοπίσει τι οδήγησε στο δυστύχημα και να αποδοθούν οι ευθύνες.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η ανακρίτρια παράλληλα καλεί για καταθέσεις ξανά τα εμπλεκόμενα, έως τώρα, πρόσωπα για συμπληρωματικες καταθέσεις.
Πρόκειται για ένα από τα κεντρικά πρόσωπα στην τραγωδία των Τεμπών. Στην κατάθεση που έδωσε στις 2 το μεσημέρι της 3ης Μαρτίου στην ανακρίτρια Λάρισας ο 63χρονος επιθεωρητής Δημήτριος Νικολάου και αποκαλύπτει το protothema.gr, περιγράφει με λεπτομέρειες όλα όσα έγιναν τη μοιραία νύχτα, αλλά και το πώς λειτουργεί το σύστημα με τις προσλήψεις, την εκπαίδευση και τις βάρδιες των σταθμαρχών.
«Ο μηχανοδηγός, σίγουρα αντιλήφθηκε ότι ήρθε στη γραμμή καθόδου και θα έπρεπε να αναρωτηθεί γιατί δεν πήρε το υπόδειγμα 1001. Ο συγκεκριμένος οδηγός Κουτσούμπας Γεώργιος, απ’ όσο γνωρίζω, το τελευταίο χρονικό διάστημα δεν εργαζόταν στη γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη και επανήλθε πρόσφατα», είπε.
«Όταν στις 01:15 συνάντησα τον Βασίλη Σαμαρά, τον ρώτησα γιατί έμεινε μόνος του, ενώ υπήρχε σταθμάρχης, μου απάντησε ότι ο Παυλόπουλος παρέδωσε σε αυτόν και έφυγε γύρω στις 21:45 με 21:50. Τον Παυλόπουλο τον ξαναρώτησα τι ώρα έφυγε κι αυτός μου απάντησε ότι αυτός παρέδωσε κανονικά, δίχως να προσδιορίσει ακριβές χρονικό σημείο. Θεωρώ ότι αν Παυλόπουλος εξασφάλιζε έστω την αμαξοστοιχία 2597, ίσως να είχε αποφευχθεί το ατύχημα…», πρόσθεσε.
Μάλιστα, τις τελευταίες ημέρες ο συγκεκριμένος επιθεωρητής βρέθηκε στη δίνη του κυκλώνα, γιατί αμέσως μετά την τραγωδία με τους 57 νεκρούς πήγε στο νοσοκομείο του Βόλου και κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες πήρε αναρρωτική άδεια ενός μήνα, γιατί είχε πρόβλημα με τη μέση του.
Στόχος της ανακρίτριας είναι να κατανοήσει πλήρως τι συνέβη εκείνη τη βραδιά, ώστε να εντοπίσει τι οδήγησε στο δυστύχημα και να αποδοθούν οι ευθύνες.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η ανακρίτρια παράλληλα καλεί για καταθέσεις ξανά τα εμπλεκόμενα, έως τώρα, πρόσωπα για συμπληρωματικες καταθέσεις.
Τι κατέθεσε ο επιθεωρητής Λάρισας
Πρόκειται για ένα από τα κεντρικά πρόσωπα στην τραγωδία των Τεμπών. Στην κατάθεση που έδωσε στις 2 το μεσημέρι της 3ης Μαρτίου στην ανακρίτρια Λάρισας ο 63χρονος επιθεωρητής Δημήτριος Νικολάου και αποκαλύπτει το protothema.gr, περιγράφει με λεπτομέρειες όλα όσα έγιναν τη μοιραία νύχτα, αλλά και το πώς λειτουργεί το σύστημα με τις προσλήψεις, την εκπαίδευση και τις βάρδιες των σταθμαρχών.«Ο μηχανοδηγός, σίγουρα αντιλήφθηκε ότι ήρθε στη γραμμή καθόδου και θα έπρεπε να αναρωτηθεί γιατί δεν πήρε το υπόδειγμα 1001. Ο συγκεκριμένος οδηγός Κουτσούμπας Γεώργιος, απ’ όσο γνωρίζω, το τελευταίο χρονικό διάστημα δεν εργαζόταν στη γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη και επανήλθε πρόσφατα», είπε.
«Όταν στις 01:15 συνάντησα τον Βασίλη Σαμαρά, τον ρώτησα γιατί έμεινε μόνος του, ενώ υπήρχε σταθμάρχης, μου απάντησε ότι ο Παυλόπουλος παρέδωσε σε αυτόν και έφυγε γύρω στις 21:45 με 21:50. Τον Παυλόπουλο τον ξαναρώτησα τι ώρα έφυγε κι αυτός μου απάντησε ότι αυτός παρέδωσε κανονικά, δίχως να προσδιορίσει ακριβές χρονικό σημείο. Θεωρώ ότι αν Παυλόπουλος εξασφάλιζε έστω την αμαξοστοιχία 2597, ίσως να είχε αποφευχθεί το ατύχημα…», πρόσθεσε.
Μάλιστα, τις τελευταίες ημέρες ο συγκεκριμένος επιθεωρητής βρέθηκε στη δίνη του κυκλώνα, γιατί αμέσως μετά την τραγωδία με τους 57 νεκρούς πήγε στο νοσοκομείο του Βόλου και κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες πήρε αναρρωτική άδεια ενός μήνα, γιατί είχε πρόβλημα με τη μέση του.