ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Τέμπη: Σύγχυση και απειρία σε κάθε κίνηση του σταθμάρχη - «Δεν ξέρει να κάνει αυτόματη χάραξη»
Νέες αποκαλύψεις για τις ευθύνες της εθνικής τραγωδίας έκανε ο Βασίλης Λαμπρόπουλος στο Live News
Σύμφωνα με τα νέα στοιχεία που αποκάλυψε ο αστυνομικός συντάκτης του «ΒΗΜΑΤΟΣ» και των «ΝΕΩΝ» Βασίλης Λαμπρόπουλος
, ο σταθμάρχης περιγράφεται ως ένας άνθρωπος με προβληματική συμπεριφορά, που βρισκόταν μόνιμα σε κατάσταση σύγχυσης.
Εκτός από το λάθος με τα κλειδιά και το περιστατικό με την οπισθοπορεία της αμαξοστοιχίας του προαστιακού το ίδιο βράδυ, ενδεικτικά είναι και όσα περιέγραψε κατά τη διάρκεια της απολογίας του για τα κλειδιά.
«Θέλω να αναφέρω ότι την προηγούμενη μέρα την 05:00 πρωινή, τα κλειδιά 116 και 115 δεν κλείδωναν και αναβόσβηναν στον πίνακα και προσπάθησα να τα σταθεροποιήσω, αλλά δεν τα κατάφερα και έστειλα τον κλειδούχο να το κάνει χειροκίνητα. Μέχρις όμως να φτάσει στο σημείο, δούλεψαν τα κλειδιά από τον πίνακα και τον γύρισα πίσω», ανέφερε συγκεκριμένα.
Σημειώνεται πως η ΣΤΑ.ΣΥ. όταν είχε προχωρήσει σε προσλήψεις σταθμαρχών και μηχανοδηγών το 2000 τους είχε υποβάλει σε σημαντικά τεστ καταλληλότητας, όπως ψυχομετρικά τεστ, προκειμένου να διαπιστωθεί εάν μπορούν να ανταποκριθούν στα καθήκοντά τους.
Ο σταθμάρχης ισχυρίζεται ότι έχει εκπαιδευτεί, ωστόσο πληροφορίες αναφέρουν πως έκανε διαρκώς λάθη.
Τέλος, ο Βασίλης Λαμπρόπουλος αποκάλυψε πως ο μηχανοδηγός της επιβατικής αμαξοστοιχίας έκανε κάποια τηλεφωνήματα σε συναδέλφους του, προκειμένου να διαπιστώσει αν κάποια αμαξοστοιχία ερχόταν κατά πάνω του.
Εκτός από το λάθος με τα κλειδιά και το περιστατικό με την οπισθοπορεία της αμαξοστοιχίας του προαστιακού το ίδιο βράδυ, ενδεικτικά είναι και όσα περιέγραψε κατά τη διάρκεια της απολογίας του για τα κλειδιά.
«Θέλω να αναφέρω ότι την προηγούμενη μέρα την 05:00 πρωινή, τα κλειδιά 116 και 115 δεν κλείδωναν και αναβόσβηναν στον πίνακα και προσπάθησα να τα σταθεροποιήσω, αλλά δεν τα κατάφερα και έστειλα τον κλειδούχο να το κάνει χειροκίνητα. Μέχρις όμως να φτάσει στο σημείο, δούλεψαν τα κλειδιά από τον πίνακα και τον γύρισα πίσω», ανέφερε συγκεκριμένα.
Σημειώνεται πως η ΣΤΑ.ΣΥ. όταν είχε προχωρήσει σε προσλήψεις σταθμαρχών και μηχανοδηγών το 2000 τους είχε υποβάλει σε σημαντικά τεστ καταλληλότητας, όπως ψυχομετρικά τεστ, προκειμένου να διαπιστωθεί εάν μπορούν να ανταποκριθούν στα καθήκοντά τους.
Ο σταθμάρχης ισχυρίζεται ότι έχει εκπαιδευτεί, ωστόσο πληροφορίες αναφέρουν πως έκανε διαρκώς λάθη.
Τέλος, ο Βασίλης Λαμπρόπουλος αποκάλυψε πως ο μηχανοδηγός της επιβατικής αμαξοστοιχίας έκανε κάποια τηλεφωνήματα σε συναδέλφους του, προκειμένου να διαπιστώσει αν κάποια αμαξοστοιχία ερχόταν κατά πάνω του.