ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
«Η καταστροφή των ελληνικών τρένων πηγάζει από τις περικοπές της Τρόικα», λέει ιταλική εφημερίδα
Το γύρο του κόσμου κάνει η τραγική είδηση για το σιδηροδρομικό δυστύχημα στην ΕΕλλάδα με 57 θύματα
Η τραγωδία στα Τέμπη κάνει τον γύρο του κόσμου, με τα διεθνή ΜΜΕ
τραγικο σιδηροδρομικό δυστύχημα.
Η ιταλική εφημερίδα «Ιλ Φάτο Κουοτιντιάνο» αναζητώντας τις ευθύνες για το τραγικό δυστύχημα δημοσίευσε έρευνα δημοσιογράφων, οι οποίοι βλέπουν φταίξιμο και στις περικοπές στα χρόνια του μνημονίου που λειτούργησαν σε βάρος της ασφάλειας.
Ενδεικτικός είναι ο τίτλος του δημοσιεύματος: «Η καταστροφή των ελληνικών τρένων πηγάζει από τις περικοπές της Τρόικας». «Σφαγή της 28ης Φεβρουαρίου: Πίσω από τα 57 θύματα του δυστυχήματος υπήρχε η άγρια ιδιωτικοποίηση υπέρ της ιταλικής "Ferrovie dello Stato Italiane", δηλαδή των ιταλικών κρατικών σιδηροδρόμων και της γαλλικής "Alstom" σε βάρος της ασφάλειας», αναφέρει η εφημερίδα.
Όπως τονίζουν οι δημοσιογράφοι του «Investigate Europe» και του «Reporters United», ο Πολ Τόμσεν του ΔΝΤ το 2010 ήταν τόσο εξοργισμένος όταν του έδειξαν τους λογαριασμούς του ΟΣΕ που πέταξε κάτω τον φάκελο και φώναξε «κλείστε το».
Έτσι, τμήματα του δικτύου έκλεισαν τότε και χάθηκαν και θέσεις εργασίας, επομένως μειώθηκε και το προσωπικό.
Στο άρθρο αναφέρεται ότι όσο περισσότερο οι ελληνικές κυβερνήσεις εφάρμοζαν ριζικές περικοπές κόστους, τόσο περισσότερο ανταμείβονταν από την Τρόικα και πως οι αξιωματούχοι της Τρόικας θα πρέπει επίσης να λογοδοτήσουν, διότι έβαλαν τα κέρδη της οικονομίας πάνω από την ασφάλεια των επιβατών.
να ασχολούνται με τοΗ ιταλική εφημερίδα «Ιλ Φάτο Κουοτιντιάνο» αναζητώντας τις ευθύνες για το τραγικό δυστύχημα δημοσίευσε έρευνα δημοσιογράφων, οι οποίοι βλέπουν φταίξιμο και στις περικοπές στα χρόνια του μνημονίου που λειτούργησαν σε βάρος της ασφάλειας.
Ενδεικτικός είναι ο τίτλος του δημοσιεύματος: «Η καταστροφή των ελληνικών τρένων πηγάζει από τις περικοπές της Τρόικας». «Σφαγή της 28ης Φεβρουαρίου: Πίσω από τα 57 θύματα του δυστυχήματος υπήρχε η άγρια ιδιωτικοποίηση υπέρ της ιταλικής "Ferrovie dello Stato Italiane", δηλαδή των ιταλικών κρατικών σιδηροδρόμων και της γαλλικής "Alstom" σε βάρος της ασφάλειας», αναφέρει η εφημερίδα.
Όπως τονίζουν οι δημοσιογράφοι του «Investigate Europe» και του «Reporters United», ο Πολ Τόμσεν του ΔΝΤ το 2010 ήταν τόσο εξοργισμένος όταν του έδειξαν τους λογαριασμούς του ΟΣΕ που πέταξε κάτω τον φάκελο και φώναξε «κλείστε το».
Έτσι, τμήματα του δικτύου έκλεισαν τότε και χάθηκαν και θέσεις εργασίας, επομένως μειώθηκε και το προσωπικό.
Στο άρθρο αναφέρεται ότι όσο περισσότερο οι ελληνικές κυβερνήσεις εφάρμοζαν ριζικές περικοπές κόστους, τόσο περισσότερο ανταμείβονταν από την Τρόικα και πως οι αξιωματούχοι της Τρόικας θα πρέπει επίσης να λογοδοτήσουν, διότι έβαλαν τα κέρδη της οικονομίας πάνω από την ασφάλεια των επιβατών.