Τραγωδία στα Τέμπη: Πληρωνόντουσαν υπερωρίες δουλεύοντας 8ωρο
Δεν σταματούν να έρχονται στο φως ολοένα και περισσότερα ντουκουμέντα
Νέα ντοκουμέντα έρχονται στο φως σε ό,τι έχει να κάνει με τη μοιραία σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη. Σύμφωνα με το βαρδιόχαρτο, οι βάρδιες που έπρεπε να έχει ο κάθε σταθμάρχης ήταν 9ωρες και πάντα με βάση αυτό, αμοίβονταν αναλόγως ως υπερωρία, αυτή την έξτρα μια ώρα.
Συγκεκριμένα, τα ωράρια εργασίας διαμορφώνονταν ως εξής:
-06:00 – 16:00
-14:00 – 23:00
-22:00 – 07:00
Τις βάρδιες αυτές υπογράφει ο επόπτης και πρέπει να τηρηθούν.
Ωστόσο, οι καταχωρήσεις στο βιβλίο του σταθμαρχείου της Λάρισας δείχνουν πως δεν τηρήθηκαν τα ωράρια, όπως αυτά αναγράφονταν στο βαρδιόχαρτο.
Ενδεικτικά, η καταχώρηση της 28ης Φεβρουαρίου αναφέρει πως οι σταθμάρχες Π. και Χ. είχαν βάρδια από τις 14:00 έως τις 22:00.
Σε άλλη καταχώρηση στο βιβλίο του σταθμαρχείου με ημερομηνία 27 Φεβρουαρίου ο σταθμάρχης Π. έχει υπογράψει πως εργάστηκε από τις 06:00 έως τις 14:00.