ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Τραγωδία στα Τέμπη: Νέα αποκάλυψη για βραχυκυκλωμένα συστήματα αυτόματης πορείας στον σταθμό της Λάρισας
Δεν έχουν τέλος οι αποκαλύψεις γύρω από το μεγαλύτερο σιδηροδρομικό δυστύχημα της χώρας
Νέες αποκαλύψεις γύρω από τα αίτια που οδήγησαν στο μεγαλύτερο σιδηροδρομικό δυστύχημα της χώρας, με τη σύγκρουση δύο αμαξοστοιχιών στα Τέμπη, που άφησαν πίσω τους 57 νεκρούς, έρχονται στην επιφάνεια
. Πρώην σταθμάρχης, αποκάλυψε ότι υπήρχε πρόβλημα στα συστήματα αυτόματης πορείας.
Μιλώντας στο MEGA και τον Νίκο Ευαγγελάτο, ο Γιώργος Αποστολέρης, πρώην σταθμάρχης Βόλου, αποκάλυψε ότι κανείς δεν θα μπορούσε να χαράξει αυτόματη πορεία για το τρένο στη γραμμή ανόδου, αφού τα συστήματα δεν λειτουργούν.
Αυτό, παρά το έγγραφο του ΟΣΕ, το οποίο στις 23/12/2022 υποχρεώνει τους σταθμάρχες στη Λάρισα να χαράσσουν αυτόματα την πορεία των τρένων.
«Το σύστημα αυτοματοποιημένης πορείας δεν το χρησιμοποιούσαν στη γραμμή ανόδου γιατί είναι βραχυκυκλωμένο. Δεν γινόταν συντήρηση των φωτοσημάτων στη γραμμή ανόδου. Ήταν δύο κόκκινα φώτα που δεν είχε εντοπιστεί η κακοτεχνία. Δεν θα μπορούσε κανείς να το βάλει, μόνο χειροκίνητα να γυρίσει τα κλειδιά», λέει ο κ. Αποστολέρης.
Μάλιστα, σημειώνει πως το πρόβλημα είναι παλαιότερο και όχι των τελευταίων μηνών.
«Δεν μπορώ να πω ψέματα, αυτό που μπορώ να πω είναι σίγουρο ότι η χάραξη στη γραμμή ανόδου είχε προβλήματα πάρα πολύ καιρό, ήταν βραχυκυκλωμένο μήνες το σύστημα».
«Τα προβλήματα παραμένουν μέχρι και σήμερα και είναι προϊόν έρευνας δικαστικής που θα βρεθεί και θα δείτε ότι είναι αδύνατο να χαραχτεί (σ.σ. αυτόματη πορεία) από τη γραμμή ανόδου».
«Βραχυκυκλωμένα τα συστήματα»
Μιλώντας στο MEGA και τον Νίκο Ευαγγελάτο, ο Γιώργος Αποστολέρης, πρώην σταθμάρχης Βόλου, αποκάλυψε ότι κανείς δεν θα μπορούσε να χαράξει αυτόματη πορεία για το τρένο στη γραμμή ανόδου, αφού τα συστήματα δεν λειτουργούν.
Αυτό, παρά το έγγραφο του ΟΣΕ, το οποίο στις 23/12/2022 υποχρεώνει τους σταθμάρχες στη Λάρισα να χαράσσουν αυτόματα την πορεία των τρένων.
«Το σύστημα αυτοματοποιημένης πορείας δεν το χρησιμοποιούσαν στη γραμμή ανόδου γιατί είναι βραχυκυκλωμένο. Δεν γινόταν συντήρηση των φωτοσημάτων στη γραμμή ανόδου. Ήταν δύο κόκκινα φώτα που δεν είχε εντοπιστεί η κακοτεχνία. Δεν θα μπορούσε κανείς να το βάλει, μόνο χειροκίνητα να γυρίσει τα κλειδιά», λέει ο κ. Αποστολέρης.
Μάλιστα, σημειώνει πως το πρόβλημα είναι παλαιότερο και όχι των τελευταίων μηνών.
«Δεν μπορώ να πω ψέματα, αυτό που μπορώ να πω είναι σίγουρο ότι η χάραξη στη γραμμή ανόδου είχε προβλήματα πάρα πολύ καιρό, ήταν βραχυκυκλωμένο μήνες το σύστημα».
«Τα προβλήματα παραμένουν μέχρι και σήμερα και είναι προϊόν έρευνας δικαστικής που θα βρεθεί και θα δείτε ότι είναι αδύνατο να χαραχτεί (σ.σ. αυτόματη πορεία) από τη γραμμή ανόδου».