ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Τραγωδία στα Τέμπη: Ρημαδιό το κτίριο τηλεδιοίκησης στη Λάρισα - Eικόνες εγκατάλειψης και απόλυτης διάλυσης
Το αποκαλυπτικό ρεπορτάζ του MEGA από ένα χώρο που θα γινόταν να αποβεί σωτήριος
Αυτοψία έκανε, μέσω του ρεπορτάζ του, το MEGA στο κτίριο τηλεδιοίκησης
στη Λάρισα. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, εφόσον είχε τεθεί σε λειτουργία, ο σταθμάρχης θα είχε την ευθύνη μόνο για να φεύγουν τα τρένα από το σταθμό.
Συγκεκριμένα αναφέρεται: Στο εσωτερικό του κτιρίου, εικόνες εγκατάλειψης, εικόνες απόλυτης διάλυσης. Εάν λειτουργούσε, όμως, η τηλεδιοικηση στη Λάρισα, τα συστήματα ασφάλειας θα ενεργοποιούνταν και θα προειδοποιούσαν ότι ένα τρένο κινείται σε αντίθετη τροχιά. Ένα κτίριο-φαντασμα, όμως, μετέτρεψε τα τρενα σε τυφλά.
Σε αυτόν το χώρο που από την οροφή κρέμονται καλώδια κανονικά θα δούλευαν δύο σταθμάρχες και θα μπορούσαν να δουν ανά πάσα στιγμή την πορεία των τρένων, την κατεύθυνση και τη γραμμή που ακολουθούν. Η εμπορική και η επιβατική αμαξοστοιχία δεν θα κινούνταν για τόσα χιλιόμετρα στην ίδια γραμμή χωρίς να το γνωρίζει κανείς.
Ο άπειρος προφυλακισμένος σταθμάρχης τη μοιραία νύχτα της 28ης Φεβρουαρίου βρισκόταν στο σταθμαρχείο εντός του σταθμού. Από τον τοπικό πίνακα χειρισμού που σας δείχνει το MEGA, μπορούσε να δει την επιβατική αμαξοστοιχία να κινείται μονο στα πρώτα πέντε χιλιόμετρα. Από εκεί και πέρα, τα τρένα εξαφανίζονται.
Εάν η τηλεδιοικηση δούλευε, όπως επισήμαναν εργαζόμενοι του ΟΣΕ στο MEGA, τότε ο πραγματικός ρόλος του απείρου σταθμάρχη θα ήταν μόνο να διώχνει τις αμαξοστοιχίες από το σταθμό της Λάρισας.
Συγκεκριμένα αναφέρεται: Στο εσωτερικό του κτιρίου, εικόνες εγκατάλειψης, εικόνες απόλυτης διάλυσης. Εάν λειτουργούσε, όμως, η τηλεδιοικηση στη Λάρισα, τα συστήματα ασφάλειας θα ενεργοποιούνταν και θα προειδοποιούσαν ότι ένα τρένο κινείται σε αντίθετη τροχιά. Ένα κτίριο-φαντασμα, όμως, μετέτρεψε τα τρενα σε τυφλά.
Σε αυτόν το χώρο που από την οροφή κρέμονται καλώδια κανονικά θα δούλευαν δύο σταθμάρχες και θα μπορούσαν να δουν ανά πάσα στιγμή την πορεία των τρένων, την κατεύθυνση και τη γραμμή που ακολουθούν. Η εμπορική και η επιβατική αμαξοστοιχία δεν θα κινούνταν για τόσα χιλιόμετρα στην ίδια γραμμή χωρίς να το γνωρίζει κανείς.
Ο άπειρος προφυλακισμένος σταθμάρχης τη μοιραία νύχτα της 28ης Φεβρουαρίου βρισκόταν στο σταθμαρχείο εντός του σταθμού. Από τον τοπικό πίνακα χειρισμού που σας δείχνει το MEGA, μπορούσε να δει την επιβατική αμαξοστοιχία να κινείται μονο στα πρώτα πέντε χιλιόμετρα. Από εκεί και πέρα, τα τρένα εξαφανίζονται.
Εάν η τηλεδιοικηση δούλευε, όπως επισήμαναν εργαζόμενοι του ΟΣΕ στο MEGA, τότε ο πραγματικός ρόλος του απείρου σταθμάρχη θα ήταν μόνο να διώχνει τις αμαξοστοιχίες από το σταθμό της Λάρισας.