ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Τέμπη: Πρακτική εξάσκηση σε χαλασμένους πίνακες έκανε ο 59χρονος σταθμάρχης
Σύμφωνα με το πρόγραμμα για τον μήνα Φεβρουάριο, ο 59χρονος έκανε 14 υπηρεσίες στην Καλαμπάκα, όπου δεν υπάρχει πίνακας ελέγχου
Νέα στοιχεία για την εκπαίδευση του 59χρονου σταθμάρχη της Λάρισας
έρχονται στο φως της δημοσιότητας.
Όπως είχε αποκαλύψει το MEGA, ο 59χρονος είχε λάβει ανεπαρκή εκπαίδευση, καθώς από τις 177 ώρες θεωρητικής εξάσκησης από τον δεύτερο κύκλο ο σταθμάρχης είχε συμπληρώσει μόνο τις 144.
Τα νεότερα στοιχεία αποκαλύπτουν πως ο 59χρονος σταθμάρχης είχε κάνει πρακτική εξάσκηση σε χαλασμένους πίνακες.
Συγκεκριμένα, οι εκπαιδευόμενοι σταθμάρχες, ανάμεσά τους και ο 59χρονος, έκαναν πρακτική εξάσκηση σε δύο συγκεκριμένους σταθμούς, στο Λιτόχωρο και την Καλαμπάκα. Ωστόσο, ο πίνακας ελέγχου στο Λιτόχωρο είναι χαλασμένος, ενώ στην Καλαμπάκα δεν υπάρχει πίνακας ελέγχου, επειδή αποτελεί τερματικό σταθμό και σταθμό αφετηρίας.
Σύμφωνα με το πρόγραμμα για τον μήνα Φεβρουάριο, ο 59χρονος έκανε 14 υπηρεσίες στην Καλαμπάκα, όπου όπως αναφέρθηκε παραπάνω δεν υπάρχει πίνακας ελέγχου. Στη συνέχεια έκανε άλλες δύο υπηρεσίες στους Νέους Πόρους μαζί με έναν άλλο συνάδελφο, με τις βάρδιες τους να είναι πρωινές, ενώ τη μοιραία βάρδια της 28ης Φεβρουαρίου ο 59χρονος ήταν μόνος του, καθώς οι συνάδελφοί του αποχώρησαν νωρίτερα από τη βάρδια τους.
Όπως είχε αποκαλύψει το MEGA, ο 59χρονος είχε λάβει ανεπαρκή εκπαίδευση, καθώς από τις 177 ώρες θεωρητικής εξάσκησης από τον δεύτερο κύκλο ο σταθμάρχης είχε συμπληρώσει μόνο τις 144.
Τα νεότερα στοιχεία αποκαλύπτουν πως ο 59χρονος σταθμάρχης είχε κάνει πρακτική εξάσκηση σε χαλασμένους πίνακες.
Συγκεκριμένα, οι εκπαιδευόμενοι σταθμάρχες, ανάμεσά τους και ο 59χρονος, έκαναν πρακτική εξάσκηση σε δύο συγκεκριμένους σταθμούς, στο Λιτόχωρο και την Καλαμπάκα. Ωστόσο, ο πίνακας ελέγχου στο Λιτόχωρο είναι χαλασμένος, ενώ στην Καλαμπάκα δεν υπάρχει πίνακας ελέγχου, επειδή αποτελεί τερματικό σταθμό και σταθμό αφετηρίας.
Σύμφωνα με το πρόγραμμα για τον μήνα Φεβρουάριο, ο 59χρονος έκανε 14 υπηρεσίες στην Καλαμπάκα, όπου όπως αναφέρθηκε παραπάνω δεν υπάρχει πίνακας ελέγχου. Στη συνέχεια έκανε άλλες δύο υπηρεσίες στους Νέους Πόρους μαζί με έναν άλλο συνάδελφο, με τις βάρδιες τους να είναι πρωινές, ενώ τη μοιραία βάρδια της 28ης Φεβρουαρίου ο 59χρονος ήταν μόνος του, καθώς οι συνάδελφοί του αποχώρησαν νωρίτερα από τη βάρδια τους.