ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Ξανά στις ράγες τα τρένα και ο προαστιακός - Οι επιβάτες αποφεύγουν τα πρώτα βαγόνια
Από σήμερα ισχύουν νέα μέτρα ως προς την ταχύτητα, το προσωπικό και τα νυχτερινά δρομολόγια
Ξεκίνησαν ξανά τα δρομολόγια του προαστιακού και των τρένων
, μετά το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη, που στοίχισε τη ζωή 57 ανθρώπων.
Οι επιβάτες είναι διστακτικοί, αποφεύγουν να κάθονται στα πρώτα βαγόνια, ενώ είναι επιφυλακτικοί απέναντι στις διαβεβαιώσεις της κυβέρνησης και των αρμοδίων για την επανέναρξη των δρομολογίων με ασφάλεια.
«Πρέπει να πάω στη δουλειά μου», ανέφερε η πρώτη κυρία που κάθισε στη θέση του τρένου.
«Προχωράμε. Δεν γίνεται να με κρατάει ο φόβος», πρόσθεσε.
Ειδικότερα, στις 4.45 εκκίνησε από τον σταθμό Λαρίσης το πρώτο τρένο, που εκτέλεσε δοκιμαστικό δρομολόγιο. Στο επόμενο δρομολόγιο Αθήνα - Οινόη επιβιβάστηκε και ο νέος διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, Παναγιώτης Τερεζάκης, που δήλωσε ότι «θα κάνουμε ό,τι είναι ανθρωπίνως δυνατό για να ξανακερδίσουμε την εμπιστοσύνη του επιβατικού κοινού».
«Μετά το τραγικό γεγονός, που μας συγκλόνισε, καλούμαστε να περάσουμε στην επόμενη μέρα. Τόσο η διοίκηση όσο και όλοι οι εργαζόμενοι του ελληνικού σιδηροδρόμου, είμαστε αποφασισμένοι να θέσουμε σε λειτουργία εκ νέου τα τρένα της χώρας μας. Δηλώνουμε ότι θα κάνουμε ό,τι είναι ανθρωπίνως δυνατό για να ξανακερδίσουμε την εμπιστοσύνη του επιβατικού κοινού», επισήμανε ο Παναγιώτης Τερεζάκης.
Από σήμερα ισχύουν νέα μέτρα ως προς την ταχύτητα, το προσωπικό και τα νυχτερινά δρομολόγια.
Οι αμαξοστοιχίες θα κινούνται σε διαφορετικές ώρες τη νύχτα, ώστε να μην υπάρχει το ενδεχόμενο να διασταυρωθούν σε σημεία όπου υπάρχει μονοδρόμηση της γραμμής.
Επίσης, σε όλα τα δρομολόγια των τρένων και του προαστιακού θα υπάρχουν αυστηρά δύο μηχανοδηγοί και τουλάχιστον ένας συνοδός, ενώ θα υπάρχουν δύο σταθμάρχες σε σταθμούς όπου μέχρι τώρα ήταν μόνο ένας.
Επιπλέον, μειώνεται η ταχύτητα σε τμήματα που δεν καλύπτονται από σηματοδότηση.
Ο προαστιακός Πειραιάς - Αεροδρόμιο - Λιόσια - Χαλκίδα
Το τμήμα Θεσσαλονίκη - Φλώρινα & Δράμα
Αλεξανδρούπολη - Ξάνθη
Ο προαστιακός Πάτρα - Ρίο.
Παράλληλα, θα ξεκινήσουν δύο ζεύγη εμπορικών αμαξοστοιχιών.
Ωστόσο, χειρόφρενο θα τραβήξουν οι αμαξοστοιχίες Θεσσαλονίκη - Δράμα και Θεσσαλονίκη - Φλώρινα.
Συγκεκριμένα, σε συνδιάσκεψή που είχε το συνδικάτο των μηχανοδηγών αποφάσισαν να μην ξεκινήσουν ακόμα οι αμαξοστοιχίες που εκτελούν τα συγκεκριμένα δρομολόγια, λόγω ζητημάτων ασφάλειας.
Οι επιβάτες είναι διστακτικοί, αποφεύγουν να κάθονται στα πρώτα βαγόνια, ενώ είναι επιφυλακτικοί απέναντι στις διαβεβαιώσεις της κυβέρνησης και των αρμοδίων για την επανέναρξη των δρομολογίων με ασφάλεια.
«Πρέπει να πάω στη δουλειά μου», ανέφερε η πρώτη κυρία που κάθισε στη θέση του τρένου.
«Προχωράμε. Δεν γίνεται να με κρατάει ο φόβος», πρόσθεσε.
Ειδικότερα, στις 4.45 εκκίνησε από τον σταθμό Λαρίσης το πρώτο τρένο, που εκτέλεσε δοκιμαστικό δρομολόγιο. Στο επόμενο δρομολόγιο Αθήνα - Οινόη επιβιβάστηκε και ο νέος διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, Παναγιώτης Τερεζάκης, που δήλωσε ότι «θα κάνουμε ό,τι είναι ανθρωπίνως δυνατό για να ξανακερδίσουμε την εμπιστοσύνη του επιβατικού κοινού».
«Μετά το τραγικό γεγονός, που μας συγκλόνισε, καλούμαστε να περάσουμε στην επόμενη μέρα. Τόσο η διοίκηση όσο και όλοι οι εργαζόμενοι του ελληνικού σιδηροδρόμου, είμαστε αποφασισμένοι να θέσουμε σε λειτουργία εκ νέου τα τρένα της χώρας μας. Δηλώνουμε ότι θα κάνουμε ό,τι είναι ανθρωπίνως δυνατό για να ξανακερδίσουμε την εμπιστοσύνη του επιβατικού κοινού», επισήμανε ο Παναγιώτης Τερεζάκης.
Σε ισχύ τα νέα μέτρα
Από σήμερα ισχύουν νέα μέτρα ως προς την ταχύτητα, το προσωπικό και τα νυχτερινά δρομολόγια.Οι αμαξοστοιχίες θα κινούνται σε διαφορετικές ώρες τη νύχτα, ώστε να μην υπάρχει το ενδεχόμενο να διασταυρωθούν σε σημεία όπου υπάρχει μονοδρόμηση της γραμμής.
Επίσης, σε όλα τα δρομολόγια των τρένων και του προαστιακού θα υπάρχουν αυστηρά δύο μηχανοδηγοί και τουλάχιστον ένας συνοδός, ενώ θα υπάρχουν δύο σταθμάρχες σε σταθμούς όπου μέχρι τώρα ήταν μόνο ένας.
Επιπλέον, μειώνεται η ταχύτητα σε τμήματα που δεν καλύπτονται από σηματοδότηση.
Τα δρομολόγια που εκκινούν από την Τετάρτη 22 Μαρτίου
Ο προαστιακός Πειραιάς - Αεροδρόμιο - Λιόσια - ΧαλκίδαΤο τμήμα Θεσσαλονίκη - Φλώρινα & Δράμα
Αλεξανδρούπολη - Ξάνθη
Ο προαστιακός Πάτρα - Ρίο.
Παράλληλα, θα ξεκινήσουν δύο ζεύγη εμπορικών αμαξοστοιχιών.
Τα τρένα που δεν έφυγαν
Ωστόσο, χειρόφρενο θα τραβήξουν οι αμαξοστοιχίες Θεσσαλονίκη - Δράμα και Θεσσαλονίκη - Φλώρινα.Συγκεκριμένα, σε συνδιάσκεψή που είχε το συνδικάτο των μηχανοδηγών αποφάσισαν να μην ξεκινήσουν ακόμα οι αμαξοστοιχίες που εκτελούν τα συγκεκριμένα δρομολόγια, λόγω ζητημάτων ασφάλειας.