ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Τραγωδία στα Τέμπη: Απολογείται ο επιθεωρητής του ΟΣΕ που όρισε τις βάρδιες στο σταθμαρχείο της Λάρισας - Πώς εμπλέκεται ο διευθυντής κυκλοφορίας που έχασε τη ζωή του σε αυτοκινητικό δυστύχημα
Για την υπόθεση έχει κριθεί προσωρινά κρατούμενος και βρίσκεται στις φυλακές Λάρισας ο 59χρονος, νυχτερινός, σταθμάρχης
Ολοκληρώνεται σήμερα ο κύκλος των απολογιών των τριών -νέων- κατηγορουμένων για τη σιδηροδρομική τραγωδία στα Τέμπη με τα 57 θύματα ενώπιον του ειδικού εφέτη ανακριτή.
Σήμερα απολογείται ο τρίτος κατά σειρά κατηγορούμενος, επιθεωρητής του ΟΣΕ, ο οποίος ήταν και ο άνθρωπος που όρισε τις βάρδιες στο σταθμαρχείο της Λάρισας για τον μήνα Φεβρουάριο και αμέσως μετά το σιδηροδρομικό δυστύχημα βγήκε σε αναρρωτική άδεια.
Ο επιθεωρητής όπως και οι δύο σταθμάρχες της απογευματινής βάρδιας που απολογήθηκαν τις προηγούμενες ημέρες κατηγορούνται για το κακούργημα της διατάραξης συγκοινωνιών από το οποίο επήλθε θάνατος και για το οποίο προβλέπεται ποινή από δέκα έτη έως και ισόβια κάθειρξη και τα πλημμελήματα της ανθρωποκτονίας εξ αμελείας και της πρόκλησης σωματικών βλαβών κατά συρροή.
Ο επιθεωρητής αναμένεται να καταθέσει ένα πολυσέλιδο απολογητικό υπόμνημα στον εφέτη ανακριτή και αναμένεται να υποστηρίξει ότι η τελική έγκριση για τις βάρδιες δινόταν από τα κεντρικά του ΟΣΕ και συγκεκριμένα από τον διευθυντή κυκλοφορίας που έχασε τη ζωή του στο αυτοκινητικό δυστύχημα την περασμένη εβδομάδα.
Νωρίτερα, εντός της εβδομάδας απολογήθηκαν για την υπόθεση του σιδηροδρομικού δυστυχήματος οι δύο σταθμάρχες της απογευματινής βάρδιας, ο έμπειρος και ο συμβασιούχος, οι οποίοι αποχώρησαν νωρίτερα από το πόστο τους και συγκεκριμένα ο ένας 50 λεπτά νωρίτερα και ο άλλος 40 λεπτά νωρίτερα.
Ο έμπειρος απογευματινός σταθμάρχης αφέθηκε ελεύθερος με τους όρους της απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα, της υποχρεωτικής εμφάνισης δύο φορές τον μήνα σε Α.Τ. και της καταβολής εγγυοδοσίας 15.000 ευρώ. Στο απολογητικό υπόμνημα 36 σελίδων που κατέθεσε, ο έμπειρος σταθμάρχης ισχυρίστηκε ότι το δυστύχημα δεν θα μπορούσε να αποφευχθεί ακόμα κι αν είχε σχολάσει στην ώρα του. Όσον αφορά τη διόρθωση με μπλάνκο στην ώρα αποχώρησής του από το σταθμαρχείο της Λάρισας ανέφερε ότι από αβλεψία του είχε συμπληρώσει λανθασμένα την ώρα παράδοσης, την οποία διόρθωσε, χωρίς αυτό να αλλάζει το γεγονός ότι έφυγε όπως ισχυρίζεται από το σταθμαρχείο στις 10:30 το βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου.
Ελεύθερος μετά την απολογία του την προηγούμενη Δευτέρα αφέθηκε και ο συμβασιούχος σταθμάρχης, με τους περιοριστικούς όρους της εμφάνισης δύο φορές τον μήνα σε Α.Τ., της απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα και της καταβολής εγγυοδοσίας 10.000 ευρώ.
Ο συμβασιουχος σταθμάρχης ανέφερε κατά πληροφορίες ενώπιον του ανακριτή πως το μοιραίο βράδυ είχε επικουρικό ρόλο και εκτελούσε εντολές του εμπειρότερου σταθμάρχη, ενώ πρόσθεσε ότι δεν είχε αγγίξει ποτέ τον πίνακα ελέγχου και ότι η μοναδική φορά που εργάστηκε μόνος ως σταθμάρχης ήταν σε βάρδια στον Βόλο και όχι στη Λάρισα.
Σε κάθε περίπτωση ανέφερε ότι τόσο προφορικά όσο και εγγράφως είχε συμφωνία να δουλεύει οκτώ ώρες και πως δεν αποχώρησε νωρίτερα από τη θέση του, αλλά τη στιγμή που έληγε η βάρδια του.
Υπενθυμίζεται πως για την υπόθεση έχει κριθεί προσωρινά κρατούμενος και βρίσκεται στις φυλακές Λάρισας ο 59χρονος, νυχτερινός, σταθμάρχης.
Σήμερα απολογείται ο τρίτος κατά σειρά κατηγορούμενος, επιθεωρητής του ΟΣΕ, ο οποίος ήταν και ο άνθρωπος που όρισε τις βάρδιες στο σταθμαρχείο της Λάρισας για τον μήνα Φεβρουάριο και αμέσως μετά το σιδηροδρομικό δυστύχημα βγήκε σε αναρρωτική άδεια.
Ο επιθεωρητής όπως και οι δύο σταθμάρχες της απογευματινής βάρδιας που απολογήθηκαν τις προηγούμενες ημέρες κατηγορούνται για το κακούργημα της διατάραξης συγκοινωνιών από το οποίο επήλθε θάνατος και για το οποίο προβλέπεται ποινή από δέκα έτη έως και ισόβια κάθειρξη και τα πλημμελήματα της ανθρωποκτονίας εξ αμελείας και της πρόκλησης σωματικών βλαβών κατά συρροή.
Ο επιθεωρητής αναμένεται να καταθέσει ένα πολυσέλιδο απολογητικό υπόμνημα στον εφέτη ανακριτή και αναμένεται να υποστηρίξει ότι η τελική έγκριση για τις βάρδιες δινόταν από τα κεντρικά του ΟΣΕ και συγκεκριμένα από τον διευθυντή κυκλοφορίας που έχασε τη ζωή του στο αυτοκινητικό δυστύχημα την περασμένη εβδομάδα.
Νωρίτερα, εντός της εβδομάδας απολογήθηκαν για την υπόθεση του σιδηροδρομικού δυστυχήματος οι δύο σταθμάρχες της απογευματινής βάρδιας, ο έμπειρος και ο συμβασιούχος, οι οποίοι αποχώρησαν νωρίτερα από το πόστο τους και συγκεκριμένα ο ένας 50 λεπτά νωρίτερα και ο άλλος 40 λεπτά νωρίτερα.
Ο έμπειρος απογευματινός σταθμάρχης αφέθηκε ελεύθερος με τους όρους της απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα, της υποχρεωτικής εμφάνισης δύο φορές τον μήνα σε Α.Τ. και της καταβολής εγγυοδοσίας 15.000 ευρώ. Στο απολογητικό υπόμνημα 36 σελίδων που κατέθεσε, ο έμπειρος σταθμάρχης ισχυρίστηκε ότι το δυστύχημα δεν θα μπορούσε να αποφευχθεί ακόμα κι αν είχε σχολάσει στην ώρα του. Όσον αφορά τη διόρθωση με μπλάνκο στην ώρα αποχώρησής του από το σταθμαρχείο της Λάρισας ανέφερε ότι από αβλεψία του είχε συμπληρώσει λανθασμένα την ώρα παράδοσης, την οποία διόρθωσε, χωρίς αυτό να αλλάζει το γεγονός ότι έφυγε όπως ισχυρίζεται από το σταθμαρχείο στις 10:30 το βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου.
Ελεύθερος μετά την απολογία του την προηγούμενη Δευτέρα αφέθηκε και ο συμβασιούχος σταθμάρχης, με τους περιοριστικούς όρους της εμφάνισης δύο φορές τον μήνα σε Α.Τ., της απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα και της καταβολής εγγυοδοσίας 10.000 ευρώ.
Ο συμβασιουχος σταθμάρχης ανέφερε κατά πληροφορίες ενώπιον του ανακριτή πως το μοιραίο βράδυ είχε επικουρικό ρόλο και εκτελούσε εντολές του εμπειρότερου σταθμάρχη, ενώ πρόσθεσε ότι δεν είχε αγγίξει ποτέ τον πίνακα ελέγχου και ότι η μοναδική φορά που εργάστηκε μόνος ως σταθμάρχης ήταν σε βάρδια στον Βόλο και όχι στη Λάρισα.
Σε κάθε περίπτωση ανέφερε ότι τόσο προφορικά όσο και εγγράφως είχε συμφωνία να δουλεύει οκτώ ώρες και πως δεν αποχώρησε νωρίτερα από τη θέση του, αλλά τη στιγμή που έληγε η βάρδια του.
Υπενθυμίζεται πως για την υπόθεση έχει κριθεί προσωρινά κρατούμενος και βρίσκεται στις φυλακές Λάρισας ο 59χρονος, νυχτερινός, σταθμάρχης.