ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Ακρίβεια: Γονατίζουν τα νοικοκυριά από τις συνεχείς ανατιμήσεις
Η ακρίβεια και οι τιμές που καλπάζουν απελπίζουν τον κόσμο και ουδείς ξέρει πού θα φτάσει αυτό
Η ακρίβεια
είναι στα σούπερ μάρκετ και την αντιμετωπίζουν τα νοικοκυριά από καιρό, ωστόσο αυτό που επιπροσθέτως απελπίζει τις οικογένειες είναι οι καθημερινές ανατιμήσεις, με αποτέλεσμα το κόστος διαβίωσης να έχει εκτιναχθεί και τον κόσμο να νιώθει απόγνωση.
Για την ακρίβεια, το ρεπορτάζ του MEGA αναδεικνύει την απογοήτευση και τη στενοχώρια των καταναλωτών, αλλά και την ανησυχία των επιχειρήσεων, αφού η υποψία της πτώσης του ντόμινο είναι ισχυρή. Χαρακτηριστικά αναφέρεται: Σε πλήρη απελπισία είναι χιλιάδες καταναλωτές που βλέπουν τις τιμές των προϊόντων και των ειδών πρώτης ανάγκης καθημερινά να εκτινάσσονται στα ράφια και το μισθό τους να παραμένει ο ίδιος. Έρευνα έδειξε μάλιστα, ότι το 95% των πολιτών δηλώνουν πως το μεγάλο τους πρόβλημα είναι οι αυξημένες τιμές και η ακρίβεια παντού.
«Εδώ ρούχα και παπούτσια στα παιδιά μας δεν μπορούμε να πάρουμε. Άμα δείτε, χωρίς σακούλες είμαστε. Θα κάνουμε έρευνα και μετά θα ψωνίσουμε, να ξέρετε», δήλωσε ένας καταναλωτής, που επίσης δεν μπορεί να κρύψει το θυμό του με την ακρίβεια.
«Με τις υποχρεώσεις, με τα ΕΝΦΙΑ, με τις εφορίες, με τρία κατοστάρικα μετά να βγάλεις τον υπόλοιπο μήνα; Ο κόσμος είναι αγανακτισμένος πλέον πάρα πολύ», είπε ακόμα ένας.
Σύμφωνα με έρευνα της Pulse για το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών, στη συντριπτική πλειονότητα οι πολίτες, κατά 95%, δηλώνουν ότι το μείζον πρόβλημα είναι οι αυξημένες τιμές και η ακρίβεια παντού. «Δεν είναι δυνατόν τη μία εβδομάδα να έρχομαι και το λάδι να έχει 35 και την άλλη 55 ευρώ», είναι μια χαρακτηριστική δήλωση.
«Κατά 60%, αυτό που τον περιορίζει σήμερα στις δαπάνες του είναι τα τρόφιμα και δεύτερο η ενέργεια με 30%, δηλαδή μια αλλαγή σε σχέση με την κατάσταση που είχε πριν ένα χρόνο», δήλωσε ο πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών, Γιάννης Χατζηθεοδοσίου.
Πονοκέφαλος δημιουργείται για τους περισσότερους, σχετικά με το πώς θα γεμίσουν κάθε εβδομάδα το ψυγείο, καθώς περισσότερα από τα μισά χρήματα του μισθού, πρέπει πηγαίνει στο σούπερ μάρκετ.
«Την πρώτη εβδομάδα του μηνός είναι όλοι καθαροί και ύστερα από 20 μέρες περιμένουν πάλι την επόμενη σύνταξη, τον επόμενο μισθό».
«Όταν χρειάζεται μια τετραμελής οικογένεια 350-400 ευρώ το μήνα για τα είδη πρώτης ανάγκης, με τους σημερινούς μισθούς, τότε ασφαλώς, αυτό την επηρεάζει παντού», δήλωσε ο πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών, Γιάννης Χατζηθεοδοσίου.
«Δεν φτάνουν αφού όλα ανεβαίνουν, δεν φτάνουν. Και ο Θεός βοηθός», είπε ακόμα ένας καταναλωτής.
Κι ενώ οι πολίτες μετρούν τα χρήματα στο πορτοφόλι τους, οι επιχειρήσεις δίνουν τη δική τους, όχι λιγότερο δύσκολη, μάχη επιβίωσης.
Για την ακρίβεια, το ρεπορτάζ του MEGA αναδεικνύει την απογοήτευση και τη στενοχώρια των καταναλωτών, αλλά και την ανησυχία των επιχειρήσεων, αφού η υποψία της πτώσης του ντόμινο είναι ισχυρή. Χαρακτηριστικά αναφέρεται: Σε πλήρη απελπισία είναι χιλιάδες καταναλωτές που βλέπουν τις τιμές των προϊόντων και των ειδών πρώτης ανάγκης καθημερινά να εκτινάσσονται στα ράφια και το μισθό τους να παραμένει ο ίδιος. Έρευνα έδειξε μάλιστα, ότι το 95% των πολιτών δηλώνουν πως το μεγάλο τους πρόβλημα είναι οι αυξημένες τιμές και η ακρίβεια παντού.
Εφιάλτης για τους Έλληνες η ακρίβεια
«Εδώ ρούχα και παπούτσια στα παιδιά μας δεν μπορούμε να πάρουμε. Άμα δείτε, χωρίς σακούλες είμαστε. Θα κάνουμε έρευνα και μετά θα ψωνίσουμε, να ξέρετε», δήλωσε ένας καταναλωτής, που επίσης δεν μπορεί να κρύψει το θυμό του με την ακρίβεια.
«Με τις υποχρεώσεις, με τα ΕΝΦΙΑ, με τις εφορίες, με τρία κατοστάρικα μετά να βγάλεις τον υπόλοιπο μήνα; Ο κόσμος είναι αγανακτισμένος πλέον πάρα πολύ», είπε ακόμα ένας.
Σύμφωνα με έρευνα της Pulse για το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών, στη συντριπτική πλειονότητα οι πολίτες, κατά 95%, δηλώνουν ότι το μείζον πρόβλημα είναι οι αυξημένες τιμές και η ακρίβεια παντού. «Δεν είναι δυνατόν τη μία εβδομάδα να έρχομαι και το λάδι να έχει 35 και την άλλη 55 ευρώ», είναι μια χαρακτηριστική δήλωση.
Ακρίβεια: Τι δείχνει έρευνα
Σύμφωνα με την έρευνα, το 60% των ερωτηθέντων βρίσκει τις τιμές στα τρόφιμα πολύ υψηλές.«Κατά 60%, αυτό που τον περιορίζει σήμερα στις δαπάνες του είναι τα τρόφιμα και δεύτερο η ενέργεια με 30%, δηλαδή μια αλλαγή σε σχέση με την κατάσταση που είχε πριν ένα χρόνο», δήλωσε ο πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών, Γιάννης Χατζηθεοδοσίου.
Πονοκέφαλος δημιουργείται για τους περισσότερους, σχετικά με το πώς θα γεμίσουν κάθε εβδομάδα το ψυγείο, καθώς περισσότερα από τα μισά χρήματα του μισθού, πρέπει πηγαίνει στο σούπερ μάρκετ.
«Την πρώτη εβδομάδα του μηνός είναι όλοι καθαροί και ύστερα από 20 μέρες περιμένουν πάλι την επόμενη σύνταξη, τον επόμενο μισθό».
Ακρίβεια: «Καλπάζουν» οι τιμές
Οι περισσότεροι καταναλωτές εμφανίζονται απαισιόδοξοι για το μέλλον, ενώ αν οι τιμές συνεχίσουν να «καλπάζουν» ανεξέλεγκτες, τότε θα υπάρχουν μεγάλες συνέπειες στην επιχειρηματικότητα.«Όταν χρειάζεται μια τετραμελής οικογένεια 350-400 ευρώ το μήνα για τα είδη πρώτης ανάγκης, με τους σημερινούς μισθούς, τότε ασφαλώς, αυτό την επηρεάζει παντού», δήλωσε ο πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών, Γιάννης Χατζηθεοδοσίου.
«Δεν φτάνουν αφού όλα ανεβαίνουν, δεν φτάνουν. Και ο Θεός βοηθός», είπε ακόμα ένας καταναλωτής.
Κι ενώ οι πολίτες μετρούν τα χρήματα στο πορτοφόλι τους, οι επιχειρήσεις δίνουν τη δική τους, όχι λιγότερο δύσκολη, μάχη επιβίωσης.