Υπουργείο Μεταφορών για διόδια και τρένα: Τι ισχύει για τις τιμές – Πότε θα είναι επαναλειτουργήσει πλήρως ο σιδηρόδρομος
Μέχρι τέλος του χρόνου δεν θα δούμε αυξήσεις στις τιμές των διοδίων
Μέχρι τέλος του χρόνου δεν θα δούμε αυξήσεις στις τιμές των διοδίων, δήλωσε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Ταχιάος στο πλαίσιο συνέντευξης Τύπου. Ειδικότερα ο κ. Ταχιάος αναφερόμενος στο θέμα των διοδίων σημείωσε πως οι παραχωρησιούχοι έχουν επίγνωση της πραγματικότητας, κατανοούν τα προβλήματα που έχουν συμβεί στη χώρα (καταστροφικές πλημμύρες). Δεν έχουν θέσει θέμα επανόδου της τιμαριθμικής αναπροσαρμογής των διοδίων μετά τα γεγονότα της Θεσσαλίας. Η χώρα είναι σε κατάσταση που δεν μπορούν να τεθούν τέτοια θέματα».
Για το 2024, όπως ανέφερε προφανώς θα τεθεί θέμα συζήτησης για τα διόδια αλλά λόγω της κατάστασης δεν θα υπάρχει πρόθεση απαίτησης για αθροιστική αύξηση.
Τι ισχύει για τα διόδια στη Βαρυμπόμπη
Για το θέμα διοδίων στη Βαρυμπόμπη σύμφωνα με τον κ. Ταχιάο είναι ένα θέμα που πρέπει να συζητηθεί με τη νέα δημοτική αρχή.
Όπως είπε η γέφυρα είναι μία γερασμένη υποδομή και μάλιστα μετά από σχετικές μελέτες, έχουν καταγραφεί δομικά ζητήματα που επηρεάζουν την υγεία της γέφυρας. Όπως διαβεβαίωσε το Υπουργείο, η γέφυρα της Βαρυμπόμπης δεν είναι μια υποδομή επικίνδυνη να πέσει, ωστόσο πρέπει άμεσα να δρομολογηθούν παρεμβάσεις.
Διαβάστε επίσης: Χρήστος Σταϊκούρας: Έρχεται Μητρώο Γεφυρών - Εξασφαλισμένοι οι πόροι για την ενίσχυση της στατικότητας του ΟΑΚΑ
Λειτουργία σιδηροδρόμου
Σε 18 μήνες από σήμερα υπολογίζεται η πλήρης επαναλειτουργία του σιδηροδρόμου που υπέστη ζημιές από την κακοκαιρία Daniel ενώ έως τότε τα τρένα θα κινούνται σε μονή γραμμή.
Αρχικά τα εμπορικά, καθώς υπάρχει ήδη σοβαρό πρόβλημα που σχετίζεται με τη μεταφορά των προϊόντων και αργότερα και τα επιβατικά.
«Είναι μια ευκαιρία να φτιάξουμε καλύτερες υποδομές» είπε ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σταϊκούρας επισημαίνοντας πως στόχος είναι η περαιτέρω ενίσχυση του ελληνικού σιδηροδρόμου, μεταρρυθμίζοντας από τη βάση του το ελληνικό τρένο. Η μεταρρύθμιση του ελληνικού σιδηροδρόμου εντάσσεται στη στρατηγική του Υπουργείου, μετά μάλιστα και τις νέες δυσκολίες που πρόσφατα προέκυψαν.
Διαβάστε επίσης: Σταϊκούρας: Πιθανόν και μήνες για να λειτουργήσει ξανά ο σιδηρόδρομος για Αθήνα-Θεσσαλονίκη - Τα έργα που έγιναν μετά τον Ιανό άντεξαν
«Υπογράψαμε συμβατική συμφωνία με τον ΟΣΕ, η οποία προβλέπει σημαντική αύξηση της ετήσιας χρηματοδότησης από τα 45 εκατ. ευρώ στα 75 εκατ. ευρώ, προκειμένου ο Οργανισμός να υλοποιήσει τις απαιτούμενες παρεμβάσεις για την καλύτερη λειτουργία των τρένων, θέτοντας, ταυτόχρονα, ένα πλαίσιο εποπτείας, λογοδοσίας και μετρήσιμων αποτελεσμάτων από τον πλευρά του ΟΣΕ», ανέφερε ο Χρήστος Σταϊκούρας.
Κάλεσμα στους νέους αυτοδιοικητικούς για συνεργασία
Κάλεσμα στους νέους δημάρχους και περιφερειάρχες προκειμένου να γίνει διάλογος με το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών χωρίς πολιτικοποιήσεις και αντιπαραθέσεις ώστε να προχωρήσουν τα έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη απηύθυνε η πολιτική ηγεσία του υπουργείου στο πλαίσιο συνέντευξης Τύπου, όπου και παρουσιάστηκε ο τρίμηνος απολογισμός του έργου.
Όπως είπε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Νίκος Ταχιάος, πρόθεση του υπουργείου και άμεσο μέλημά του είναι να συζητήσει με τους νέους τοπικούς άρχοντες, ούτως ώστε τα έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη να μπορέσουν «να προχωρήσουν στους χρόνους τους και να τελειώσουν σωστά».
Δεν παρέλειψε μάλιστα να αναφερθεί και σε συγκεκριμένα εν εξελίξει έργα, όπως η γραμμή 4 του μετρό της Αθήνας, το flyover στη Θεσσαλονίκη, ο ΒΟΑΚ στην Κρήτη, αλλά και στα έργα στην πληγείσα από τις καταστροφές Θεσσαλία, όπου, όπως σημείωσε, οι παρεμβάσεις πρέπει να είναι άμεσες και απολύτως δραστικές.
Τέλος, υπογράμμισε ότι οφείλουμε να δείξουμε τον απαραίτητο σεβασμό στους πολίτες και στα έργα συνεχίζοντάς τα, όπως άλλωστε έχει υποδείξει ο ίδιος ο πρωθυπουργός.