Νέο «παιχνίδι» της κυβέρνησης με την τηλεοπτική διαφήμιση
Στη Βουλή το νομοσχέδιο Παππά για τη δημιουργία ηλεκτρονικής πλατφόρμας διαχείρισης των ιδιωτικών καταχωρίσεων
Αντιμέτωπος με τον κίνδυνο νέου στραπάτσου -μετά τον διαγωνισμό των τηλεοπτικών αδειών- βρίσκεται ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής Νίκος Παππάς.
Όπως αναφέρει στο ρεπορτάζ του για την Ελευθερία του Τύπου ο Γιώργος Λυκουρέτζος, αυτή τη φορά η υπόθεση αφορά την προωθούμενη δημιουργία ηλεκτρονικής πλατφόρμας, η οποία θα διαχειρίζεται την ιδιωτική διαφήμιση στους τηλεοπτικούς σταθμούς. Κατά τη χθεσινή συνεδρίαση στη Βουλή, μετά την αντιπολίτευση, και το σύνολο των εμπλεκόμενων φορέων (ιδιοκτήτες τηλεοπτικών σταθμών, διαφημιστές και διαφημιζόμενοι) εξέφρασαν την αντίθεσή τους με τη ρύθμιση, την οποία χαρακτήρισαν αντισυνταγματική και αντικοινοτική.
Ο πρόεδρος της Ενωσης Ιδιοκτητών Τηλεοπτικών Σταθμών Παναγιώτης Κυριακόπουλος υποστήριξε ότι παραβιάζεται η αρχή των ελεύθερων συναλλαγών, προκαλείται κρατικό μονοπώλιο και καταστρατηγείται το κοινοτικό δίκαιο περί συμβάσεων. Απαντώντας μάλιστα σε ερωτήσεις βουλευτών, πρόσθεσε ότι σε καμία χώρα του κόσμου δεν είναι υποχρεωτική η πλατφόρμα, αντιθέτως είναι προαιρετικές και αφορούν συνήθως τη διαφήμιση που δεν έχει πωληθεί.
Ο πρόεδρος της Ενωσης Εταιριών Διαφήμισης Ελλάδος Μανόλης Παπαπολύζος υπογράμμισε ότι αυτό το νομοσχέδιο ξεπερνάει κάθε όριο παρεμβατικής πολιτικής σε κλάδο οικονομίας, ενώ και ο πρόεδρος του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ) Γρηγόρης Αντωνιάδης τόνισε ότι το νομοσχέδιο βάζει εμπόδια στην ορθή λειτουργία της αγοράς.
*Περισσότερα στην Ελευθερία του Τύπου που κυκλοφορεί στα περίπτερα όλης της χώρας