Ηλεκτρονικό εισιτήριο: πρόσθετα εκδοτήρια για να μειωθούν οι ουρές
Δείτε όλα τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε για την έκδοση προσωποποιημένου ηλεκτρονικού εισιτήριου
Στη λειτουργία πρόσθετων εκδοτηρίων για την έκδοση προσωποποιημένων καρτών ηλεκτρονικού εισιτηρίου σε όλους τους Κεντρικούς Σταθμούς προχωρούν από την Παρασκευή ΟΑΣΑ και υπουργείο Υποδομών, βλέποντας πως οι ουρές από πολίτες που θέλουν να εξυπηρετηθούν δεν μειώνονται.
Μέχρι στιγμής έχουν εκδοθεί περισσότερες από 100 χιλιάδες προσωποποιημένες κάρτες, ενώ περισσότεροι από 10 χιλιάδες πολίτες εξυπηρετούνται ταχυδρομικά, καθώς άρχισαν να αποστέλλονται οι πρώτοι φάκελοι με προσωποποιημένες κάρτες σε όσους επιβάτες προτίμησαν τη διαδικασία έκδοσής τους με κατάθεση φακέλου και αποστολής τους με συστημένη επιστολή μέσω του ταχυδρομείου.
Παράλληλα, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών σημειώνει ότι η διαδικασία έκδοσης προσωποποιημένων καρτών με κατάθεση φακέλου από τους επιβάτες και αποστολής τους στη διεύθυνση επιλογής τους, αφορά όλους τους κατόχους μηνιαίων καρτών κανονικής τιμής, καθώς και τους επιβάτες άνω των 65 και κάτω των 18 ετών, που διαθέτουν μηνιαία κάρτα εντός του 2017.
Η διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί στην περίπτωση αυτή είναι η εξής:
Βήμα 1ο
Προετοιμασία φάκελου μεγέθους Α4 με τα ακόλουθα στοιχεία:
Φωτοτυπία της υπάρχουσας μηνιαίας κάρτας με μηνιαίο κουπόνι (έτους 2017)
Φωτοτυπία εγγράφου που πιστοποιεί τον αριθμό ΑΜΚΑ
Πρόσφατη φωτογραφία τύπου διαβατηρίου ή ταυτότητας
Εκτύπωση του Εντύπου Προσωποποίησης με QR Code από το www.athenacard.gr
Βήμα 2ο
Αναγραφή στοιχείων επί του φακέλου.
Αναγράφονται επί του φακέλου τα ακόλουθα στοιχεία:
Όνομα, Επώνυμο
Διεύθυνση όπου θα αποσταλεί η προσωποποιημένη κάρτα (οδός, αριθμός, περιοχή, Τ.Κ)
Βήμα 3ο
Ο φάκελος παραδίδεται ανοικτός, σε οποιοδήποτε σταθμό των γραμμών 1,2,3 του ΜΕΤΡΟ, χωρίς αναμονή για την έκδοση της κάρτας.
Παράδοση του ανοικτού φακέλου (σε όλους τους σταθμούς του Μετρό, σε προκαθορισμένα σημεία με ειδική σήμανση)
Οι φάκελοι διαχειρίζονται με ασφαλή διαδικασία.
Βήμα 4ο
Αποστολή του φακέλου στη διεύθυνση επιλογής των επιβατών.
Ο φάκελος με την προσωποποιημένη κάρτα χωρίς κόμιστρο και τα λοιπά στοιχεία, αποστέλλονται ταχυδρομικά στην διεύθυνση που αναγράφηκε στο φάκελο. Ο φάκελος παραδίδεται ως συστημένη επιστολή στον παραλήπτη.
Βήμα 5ο
Φόρτιση προσωποποιημένης κάρτας με προϊόντα κομίστρου.
Η προσωποποιημένη κάρτα δεν είναι φορτισμένη με κόμιστρο.
Οι επιβάτες πηγαίνουν σε οποιοδήποτε Αυτόματο Μηχάνημα Επαναφόρτισης Καρτών (ΑΜΕΚ) των γραμμών 1,2 και 3 & στις στάσεις του ΤΡΑΜ της ΣΤΑΣΥ ή στα εκδοτήρια της ΟΣΥ ή και στην ιστοσελίδα www.athenacard.gr και φορτίζουν την προσωποποιημένη κάρτα με όποιο προϊόν επιθυμούν, σύμφωνα με οδηγίες που εσωκλείονται στον φάκελο που τους αποστέλλεται.
με πληροφορίες από το in.gr