«Έφυγε» ο ταξίαρχος Παπαμελετίου, διοικητής το 1974 στην Κύπρο
Πλήρης ημερών έφυγε στα 86 του
Πλήρης ημερών, σε ηλικία 87, έφυγε από τη ζωή και κηδεύτηκε χθες, ο Ταξίαρχος ε.α. Γεώργιος Παπαμελετίου, διοικητής της ιστορικής και ηρωικής Α' Μοίρας Καταδρομών (Α’ΜΚ) το μοιραίο για τον Ελληνισμό της Κύπρου καλοκαίρι του 1974 και επικεφαλής της στρατιωτικής αποστολής «Νίκη», για τη μεταφορά ενισχύσεων εξ Ελλάδος στη μαχόμενη Κύπρο, που είχε υποστεί την εισβολή του τουρκικού «Αττίλα» στο βόρειο τμήμα της!
Η κηδεία τελέστηκε στον Ιερό Ναό Ευαγγελισμού της Θεοτόκου Ασπροπύργου και σε αυτήν εκτός των στρατιωτικών αρχών που παραβρέθηκαν συμφώνως με το στρατιωτικό πρωτόκολλο (αποστολή αξιωματικών των Ειδικών Δυνάμεων με επικεφαλής υποστράτηγο, στρατιωτικό άγημα και στρατιωτική μουσική), εκπρόσωποι της Νέας Δημοκρατίας οι βουλευτές Γιώργος Βλάχος, ο αρμόδιος τομεάρχης Εθνικής Αμύνης του κόμματος Βασίλης Κικίλιας και ο Δημήτρης Μπούρας, από τη Χρυσή Αυγή οι Νίκος Μιχαλολιάκος και Ηλίας Κασιδιάρης, ο Δήμαρχος Ασπροπύργου Νικόλαος Μελετίου επικεφαλής σύσσωμου του Δημοτικού Συμβουλίου της πόλεως, ενώ το παρών του έδωσε και ο Φαήλος Κρανιδιώτης και πλήθος κόσμου και παλαιών Καταδρομέων!
Αξίζει να σημειωθεί ότι τη μέρα της κηδείας, το Δημοτικό Συμβούλιο Ασπροπύργου είχε λάβει ομόφωνη απόφαση, όπως παραστεί σύσσωμο σε αυτήν, ο δήμαρχος να καταθέσει δάφνινο στεφάνι στον τάφο του Ήρωος, τα έξοδα κηδείας να καλυφθούν από αυτό, οι Σημαίες στο Δήμο να είναι μεσίστιες και να εκφωνηθεί επικήδειος λόγος από τον δήμαρχο.
Ο Ταξίαρχος ε.α.Γεώργιος Παπαμελετίου γεννήθηκε το 1931 και το 1954 εξήλθε της Στρατιωτικής Σχολής Ευελπίδων, ονομασθείς Ανθυπολοχαγός (Πεζικού). Επελέγη και υπηρέτησε στις τότε Δυνάμεις Καταδρομών (ΛΟΚ), καθώς τότε η επιλογή γινόταν μόνο από τους αξιωματικούς του Πεζικού, και από το 1955 όταν μετά την επιλογή του και την εκπαίδευσή του ως αλεξιπτωτιστής στη Σχολή Αλεξιπτωτιστών μεταξύ των πρώτων αλεξιπτωτιστών, μέχρι και το 1983 οπότε και αποστρατεύτηκε υπηρέτησε συνεχώς σε μονάδες των Ειδικών Δυνάμεων.
Το 1974 ήταν Διοικητής της Α’ ΜΚ, η οποία έδρευε τότε στο Μάλεμε της Κρήτης, έχουσα ως βασική αποστολή της τη μετάβασή της στην Κύπρο, αν απαιτείτο, είτε πέφτοντας με αλεξίπτωτα είτε απλώς μεταφερόμενη στο νησί. Ο δεύτερος τρόπος επελέγη τον Ιούλιο του 1974 και με τη συνδρομή του στόλου των μεταφορικών αεροσκαφών Νοράτλας της 354 Μοίρας Τακτικών Μεταφορών πραγματοποιήθηκε η αποστολή «Νίκη» για τη μεταφορά ενισχύσεων στην Κύπρο. Η Α’ΜΚ, παρά τις απώλειές της με την πτώση του αεροσκάφους «Νίκη-4» από φίλια πυρά και το θάνατο όλων των επιβαινόντων σε αυτό (εκτός ενός) καταδρομέων και αεροπόρων μελών του πληρώματος, καθώς και τους νεκρούς και τραυματίες Καταδρομείς οι οποίοι επέβαιναν σε άλλα αεροσκάφη Νοράτλας, που επλήγησαν μεν και αυτά από φίλια πυρά, αλλά ευτυχώς δεν συνετρίβησαν, παρέμεινε στην Κύπρο και στους δύο «Αττίλες», και με επικεφαλής των τότε Ταγματάρχη Παπαμελετίου, συνέβαλε τα μέγιστα στην απόκρουση των Τούρκων από την κατάληψη του διεθνούς αεροδρομίου της Λευκωσίας και ό,τι αυτό συνεπαγόταν, πολεμώντας συμφώνως με την Ιστορία και τις Παραδόσεις των ΛΟΚ.