«Έπιασε » η Black Friday: Αυξήθηκαν 2.600% οι πωλήσεις στην Ελλάδα
Σημειώνεται δε πως πριν από ένα χρόνο το ποσοστό των καταναλωτών που αναζητούσαν τις εκπτώσεις μόνο στα εμπορικά κέντρα ήταν σχεδόν διπλάσιο.
Στο «ζενίθ» κυμάνθηκαν οι πωλήσεις ανήμερα την Black Friday στη χώρα μας, καθώς σύμφωνα με στατιστική έρευνα, μόνο στην Ελλάδα αυξήθηκαν κατά 2.600% σε σύγκριση με μία κοινή Παρασκευή (24/11/2018).
Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Ελεύθερος Τύπος» που επικαλείται την έρευνα στο Black-Friday.Global η χώρα μας κατατάσσεται στην τέταρτη θέση, σε σύνολο 55 αγορών.
Κατά την ίδια πηγή, οι Έλληνες φαίνεται να ξοδεύουν κατά μέσο όρο 206 ευρώ, αγοράζοντας κυρίως ρούχα, ηλεκτρονικά είδη και παπούτσια. Σε παρόμοια επίπεδα κινείται η Γερμανία, με μόλις κατά 5 ευρώ υψηλότερο μέσο όρο εξόδων.
Ενδεικτικά αναφέρεται, ακόμη, πως οι Έλληνες καταναλωτές ξοδεύουν λιγότερα από τους Αμερικανούς (515 δολάρια), αλλά περισσότερα από τους Ιταλούς και τους Τούρκους (216 δολάρια και 97 δολάρια αντίστοιχα).
Σύμφωνα με τους αναλυτές του Black-Friday.Global, το 85% των Ελλήνων είναι ενήμερο για το θεσμό και σχεδόν 2 στους 5 δηλώνουν το «παρών» (αύξηση κατά 5% από πέρυσι).
Η πλειονότητα των αγοραστών αναζητάει προσφορές τόσο στα καταστήματα όσο και στο Διαδίκτυο (64,5%), το 20,7% μόνο σε φυσικά καταστήματα και το 14,8% εμπιστεύεται αποκλειστικά τα e-shops για τις αγορές του.
Σημειώνεται δε πως πριν από ένα χρόνο το ποσοστό των καταναλωτών που αναζητούσαν τις εκπτώσεις μόνο στα εμπορικά κέντρα ήταν σχεδόν διπλάσιο.