ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Μεγακλής Βιντιάδης: Η Ελένη Μενεγάκη θα επανέλθει, αλλά όχι έτσι όπως ήταν
«Η τηλεόραση έχει ελάχιστα πράγματα, τα οποία αξίζουν πλέον».
Στο «Πρωινό» και τη Μαρία Κοκολάκη έδωσε συνέντευξη ο Μεγακλής Βιντιάδης, ο οποίος μίλησε για την Ελένη Μενεγάκη, τις «Άγριες Μέλισσες», αλλά και για τα ριάλιτι.
«Ζω εκτός Αθηνών 25 χρόνια και ζω πολύ ήρεμα, περισσότερο από ότι ήθελα. Είχα κουραστεί γιατί έβλεπα ότι η τηλεόραση δεν θα πήγαινε πολύ καλά, όπως και απεδείχθη.
Χρειάζεται η Ελένη Μενεγάκη. Γιατί να μην χρειάζεται; Η Ελένη θα επανέλθει. Όχι βέβαια έτσι όπως ήταν, υποθέτω εγώ.
Η τηλεόραση έχει ελάχιστα πράγματα, τα οποία αξίζουν πλέον. Υπάρχουν σίριαλ όπως είναι οι "Άγριες Μέλισσες", αλλά δεν είναι 15-20 σειρές σε τόσα κανάλια που εκπέμπουν τώρα στη χώρα μας.
Τα ριάλιτι στο εξωτερικό ποτέ δεν είχαν σταματήσει. Εδώ υπάρχει μια τάση να αρχίζουν προγράμματα, να τα σταματάνε και μετά από χρόνια να τα επαναφέρουν. Στην επαναφορά πάνω γίνεται μια όχι καλή ποιότητα.
Όταν πρωτοαρχίσαμε τα ριάλιτι, οι επιλογές γινόντουσαν σωστές. Δεν υπήρχε το άγχος "γδύσου κυρία μου, δείξε λίγο κορμί" για να δημιουργήσουμε μια αισθησιακή σκηνή ή "άφησε να εννοηθεί ότι κάτι θα προκύψει".
Υπάρχει εμφανέστατα μια καθοδήγηση, πιστεύοντας ότι αυτό δημιουργεί μεγαλύτερη θεαματικότητα», είπε ο Μεγακλής Βιντιάδης.
«Ζω εκτός Αθηνών 25 χρόνια και ζω πολύ ήρεμα, περισσότερο από ότι ήθελα. Είχα κουραστεί γιατί έβλεπα ότι η τηλεόραση δεν θα πήγαινε πολύ καλά, όπως και απεδείχθη.
Χρειάζεται η Ελένη Μενεγάκη. Γιατί να μην χρειάζεται; Η Ελένη θα επανέλθει. Όχι βέβαια έτσι όπως ήταν, υποθέτω εγώ.
Η τηλεόραση έχει ελάχιστα πράγματα, τα οποία αξίζουν πλέον. Υπάρχουν σίριαλ όπως είναι οι "Άγριες Μέλισσες", αλλά δεν είναι 15-20 σειρές σε τόσα κανάλια που εκπέμπουν τώρα στη χώρα μας.
Τα ριάλιτι στο εξωτερικό ποτέ δεν είχαν σταματήσει. Εδώ υπάρχει μια τάση να αρχίζουν προγράμματα, να τα σταματάνε και μετά από χρόνια να τα επαναφέρουν. Στην επαναφορά πάνω γίνεται μια όχι καλή ποιότητα.
Όταν πρωτοαρχίσαμε τα ριάλιτι, οι επιλογές γινόντουσαν σωστές. Δεν υπήρχε το άγχος "γδύσου κυρία μου, δείξε λίγο κορμί" για να δημιουργήσουμε μια αισθησιακή σκηνή ή "άφησε να εννοηθεί ότι κάτι θα προκύψει".
Υπάρχει εμφανέστατα μια καθοδήγηση, πιστεύοντας ότι αυτό δημιουργεί μεγαλύτερη θεαματικότητα», είπε ο Μεγακλής Βιντιάδης.