Βαρύ το κλίμα για τον Φιλιππίδη: «Τρέμει» τις εξελίξεις ο ηθοποιός - Κατηγορείται για δύο απόπειρες και έναν βιασμό
Η Εισαγγελία µελετά και νέα καταγγελία για βιασμό - Έχουν ληφθεί μαρτυρικές καταθέσεις - Οι επιθέσεις σε γυναίκες στο καμαρίνι και το αυτοκίνητό του
Με γοργούς ρυθμούς τρέχει η εισαγγελική έρευνα που αφορά στον γνωστό ηθοποιό Πέτρο Φιλιππίδη, ο οποίος ερευνάται για έναν βιασμό, που φέρεται να τελέστηκε το 2008, και δύο απόπειρες βιασμού, το 2010 και το 2014.
Ήδη στο πλαίσιο της προκαταρκτικής εξέτασης έχουν κληθεί και έχουν καταθέσει όπως διαβάζουμε στην εφημερίδα On Time, οι καταγγέλλουσες αλλά και οι μάρτυρες. Στόχος των εισαγγελικών Αρχών είναι η έρευνα να ολοκληρωθεί το ταχύτερο δυνατόν, κάτι που σημαίνει ότι άμεσα αναμένεται και η κλήση του γνωστού ηθοποιού, προκειμένου να παράσχει τις έγγραφες εξηγήσεις του με την ιδιότητα του υπόπτου.
Αυτό δεν σημαίνει βεβαίως ότι ο ηθοποιός είναι ένοχος. Θα υπερασπιστεί τον εαυτό του, θα δώσει τις εξηγήσεις που πρέπει και θα κριθεί από τη Δικαιοσύνη. Μέχρι στιγμής μιλάμε για καταγγελίες εναντίον του, οι οποίες και θα πρέπει να αποδειχθούν.Σύμφωνα με πληροφορίες που δημοσιεύει το «Πρώτο Θέμα», οι δύο από τις τρεις γυναίκες έχουν ήδη καταθέσει ενώπιον του εισαγγελέα όσα έχουν περιγράψει στις καταγγελίες τους στο Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών, ενώ κατάθεση έχουν δώσει δύο μάρτυρες – η μία από αυτές τις μαρτυρικές καταθέσεις μάλιστα αφορά στον καταγγελλόμενο βιασμό.
Ο φάκελος εναντίον του Πέτρου Φιλιππίδη άνοιξε μετά τη χθεσινή, δεύτερη επίσκεψη του προέδρου του Πειθαρχικού του ΣΕΗ Πασχάλη Τσαρούχα στην Εισαγγελία.
Σκοπός των εισαγγελέων που διενεργούν την έρευνα είναι αυτή να έχει ολοκληρωθεί έως το τέλος του μήνα. Αν οι καταγγελίες επαληθευτούν, τότε ο δημοφιλής ηθοποιός θα βρεθεί ενώπιον του ανακριτή, όπου και θα διαβιβαστεί η δικογραφία μετά την ολοκλήρωση της εισαγγελικής έρευνας.
«Μου όρμησε, με φιλούσε στο λαιμό»
Όσον αφορά στην πρώτη απόπειρα βιασμού, που φέρεται να έγινε τον Φεβρουάριο του 2010, η συνάδελφος του Πέτρου Φιλιππίδη έχει καταθέσει αναλυτικά στον ανακριτή.
Η γυναίκα έψαχνε δουλειά και επισκέφθηκε τον Πέτρο Φιλιππίδη, ο οποίος την κάλεσε να παραβρεθεί στο θέατρο «Μουσούρη» και να παρακολουθήσει την παράσταση «Μπακαλόγατος», στην οποία ο ίδιος πρωταγωνιστούσε εκείνη την περίοδο. Κάποια στιγμή, κατά τη διάρκεια ενός διαλείμματος, ο ηθοποιός την κάλεσε στο καμαρίνι του. Μπαίνοντας στο καμαρίνι, η ηθοποιός είδε τον συνάδελφό της με το μπουρνούζι, όπως αναφέρει.
«Μου έδειξε κάτι φωτογραφίες που βρίσκονταν πάνω στο μπουντουάρ του και με το χέρι του μου έπιασε τον πισινό και με κάθισε στα πόδια του χαϊδεύοντάς με... Μου όρμησε, με φιλούσε στο λαιμό και ήθελε να φτάσει στα χείλη μου. Προσπαθώντας να ξεφύγω, του έλεγα: “Σας παρακαλώ, σταματήστε, δεν θέλω να το κάνουμε αυτό, δεν αισθάνομαι καλά, αφήστε με, με πονάτε” και μου έλεγε: “Είσαι πολύ όμορφη, τι μ... είσαι εσύ, σε θέλω, θα σε γ..., δεν θα μου ξεφύγεις, θα δεις, θα περάσουμε ωραία...”».
«Με πίεζε στα χέρια, με είχε εγκλωβίσει στη γωνία του καναπέ και ωστόσο είχε κατεβάσει το παντελόνι του και είχε βγάλει έξω τα γεννητικά του όργανα. Μου έλεγε ότι ήθελε να του γλείψω και να του χαϊδέψω το πέος του κι εγώ φώναζα ότι θέλω να σταματήσει» συνεχίζει η κοπέλα.
Με όση δύναμη της απέμεινε, κατάφερε να τον απωθήσει και να ελευθερωθεί. Έτρεξε στην πόρτα, αλλά ήταν κλειδωμένη. Ο εφιάλτης έδειχνε να μην έχει τέλος και εκείνη άρχισε να ουρλιάζει. Τότε ο Φιλιππίδης της είπε ειρωνικά: «Μη φωνάζεις τσάμπα, δεν είναι κανείς στο θέατρο».
«Άντε γ@μ@σου που θες και ρόλο... Πάρ’ τον στο στόμα»
Ακόμη μία παθούσα, η οποία επίσης καταγγέλλει απόπειρα βιασμού, αναμένεται να κινηθεί κι εκείνη επίσημα εναντίον του. Η ίδια φέρεται να είχε κάνει προφορική καταγγελία στο ΣΕΗ.
Όπως είχε καταγγείλει, τον Αύγουστο του 2014 είχε συναντηθεί με τον ηθοποιό και σκηνοθέτη για να βρει δουλειά. Σύμφωνα με την καταγγελία της, η γυναίκα μπήκε στο αυτοκίνητο του Φιλιππίδη για να την επιστρέψει στο σπίτι της μετά το ραντεβού τους, αλλά εκείνος την οδήγησε σε αδιέξοδο δρομάκι στο Παλαιό Ψυχικό. Εκεί αποπειράθηκε να τη βιάσει.
«Τον έβλεπα να ξεφεύγει. Άνοιξε το παντελόνι και άρχισε να αυνανίζεται. Είχε ιδρώσει και ήταν απαίσιος. Του φώναζα να ανοίξει τις πόρτες. Με έπιασε από το σβέρκο και με τράβηξε πάνω του. Ο σιχαμένος! Δεν ξέρω... Ίσως θα έπρεπε να τον δαγκώσω με λύσσα και να του κάνω ζημιά. Ούτε αυτό, όμως, άντεχα να κάνω εκείνη τη στιγμή. Έκανα πως παθαίνω κρίση. Χτυπιόμουν. Χέρια, πόδια, γόνατα, αγκώνες. Υστερία. Σοκ. Κρίση. Στην αρχή τού άρεσε. Έβαζε περισσότερη δύναμη και πόθο. “Πάρ’ τον! Πάρ’ τον στο στόμα” μου έλεγε σχεδόν αυτιστικά. Μετά από λίγα λεπτά και αφού είχε δίπλα του ένα αγρίμι, άνοιξε την πόρτα και με πέταξε έξω από το αυτοκίνητο. Έπεσα με τα γόνατα. “Άντε γ@μ@σου που θες και ρόλο!”».
Και 65χρονος ηθοποιός εμπλέκεται σε άγριο συμβάν του 2020
Στην Εισαγγελία έχει φτάσει και ακόμα ένας φάκελος για άλλον, πολύ γνωστό ηθοποιό. Ο δεύτερος φάκελος για τον έτερο ηθοποιό που ερευνάται από τον εισαγγελέα αφορά υπόθεση βιασμού που φέρεται να τελέστηκε μέσα στο 2020 από γνωστό πρωταγωνιστή, τον οποίο έχουν καταγγείλει γυναίκες ηθοποιοί για σεξουαλική κακοποίηση και παρενόχληση. Πρόκειται για τον 65χρονο ηθοποιό Θ.Κ. ο οποίος καταγγέλθηκε στο ΣΕΗ, με αυτήν την καταγγελία να φτάνει μέσω του προέδρου του Πειθαρχικού, Πασχάλη Τσαρούχα, στις εισαγγελικές Αρχές. Όπως γίνεται αντιληπτό, πρόκειται για ενεργό αδίκημα, με αποτέλεσμα άμεσα να αναμένεται η άσκηση ποινικής δίωξης ή η αρχειοθέτηση της υπόθεσης. Και οι δύο καταγγελλόμενοι καλλιτέχνες αναμένεται πολύ σύντομα να κληθούν από τον εισαγγελέα να καταθέσουν ως ύποπτοι για τη διάπραξη αξιόποινων πράξεων. Αμέσως μετά θα κριθεί αν θα ασκηθεί εναντίον τους ή όχι ποινική δίωξη για τις πράξεις που τους αποδίδουν οι καταγγέλλουσες.
Στο μεταξύ, το πρωί της Παρασκευής ο πρόεδρος του Πειθαρχικού του Σωματείου Ελλήνων Ηθοποιών, Πασχάλης Τσαρούχας, κατέθεσε στην Εισαγγελία Πρωτοδικών της Αθήνας πέντε νέους φακέλους με καταγγελίες.
Εξερχόμενος του εισαγγελικού γραφείου, όπου παρέμεινε για περίπου μισή ώρα, ο πρόεδρος του Πειθαρχικού δήλωσε πως μετά και τη σημερινή, τρίτη, συνάντηση με τον εισαγγελικό λειτουργό «το πιθανότερο είναι να ξαναβρεθούμε».