ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Πυρά κατά της Ελισάβετ Κωνσταντινίδου – Υπερασπίστηκε τον Πέτρο Φιλιππίδη (Βίντεο)
Ποιοι και πώς της «επιτέθηκαν»
Η Ελισάβετ Κωνσταντινίδου από το Σάββατο έχει μπει στο στόχαστρο συναδέλφων της, καθώς υπερασπίστηκε στην κάμερα του Mega τον προφυλακισμένο για βιασμούς και κακοποιητικές συμπεριφορές Πέτρο Φιλιππίδη.
Συγκεκριμένα, οι ατάκες της «πόσο αθώοι είμαστε όλοι μας;» και «οι ηθοποιοί είναι επίσης άνθρωποι με αδυναμίες» στάθηκαν αρκετές για να τη «στήσουν στον τοίχο».
Μεταξύ αυτών, η Ελένη Τζώρτζη, που είπε: «Αυτά τα πράγματα δεν λέγονται δημόσια, είναι μηνύσιμα. Ιδιωτικά κάποιος, επειδή έχει μία συμπάθεια σε ένα πρόσωπο, μπορεί να έχει δικαιολογίες για το τι μπορεί να τον έφερε σε αυτήν τη θέση. Είναι απαράδεκτο για τα θύματα και για το σινάφι των ηθοποιών. Δεν μπορείς να αποκαλείς έναν ολόκληρο κλάδο βιαστές. Δεν άκουσα π.χ. έναν πανεπιστημιακό να βγει επειδή κατηγορήθηκε ένας γιατρός να φωνάζει ότι δεν συνέβη και τίποτα, όλοι έχουμε αδυναμίες. Εδώ μιλάμε για κακουργήματα! Πρέπει να ζητήσει συγγνώμη. Ποιοι είναι αυτοί που έχουν κάνει λάθη; Πού τους ξέρει; Αν είχα κάνει τέτοιο λάθος, θα είχα πάει να παραδοθώ στην αστυνομία».
Ο Πασχάλης Τσαρούχας, μέλος του Πειθαρχικού του ΣΕΗ, με τη σειρά του αντέδρασε ως εξής: «Μια σκέψη: Αντί τα κανάλια να κόβουν τις επαναλήψεις εκπομπών με πρωταγωνιστές κατηγορούμενους για βιασμούς-κακοποιήσεις (αδικώντας έτσι και συναδέλφους που πραγματικά δεν είχαν ιδέα), δεν θα ήταν προτιμότερο να εξαιρούν από τις νέες παραγωγές τους πρωταγωνιστές που υποστηρίζουν δημοσίως τους κατηγορούμενους βιαστές-κακοποιητές; Πιο τίμιο μού φαίνεται».
Ο δε Αλέξανδρος Μπουρδούμης, που από την πρώτη στιγμή πήρε θέση για το #MeToo, υπογράμμισε: «Είναι αδυναμία… Μα δεν είναι κακούργημα; Φταίνε τα σκοτάδια του… Μα δεν είναι το σκοτάδι το ίδιο; Δεν κάνουμε τόσο παρέα πλέον… Μα δεν ήσασταν στενοί φίλοι; Λυπάμαι για τους θύτες… Δεν τους καταδικάζω τους θύτες; Καθίστε καλά… Όχι, εσείς καθίστε καλά!».
Η Πηνελόπη Πιτσούλη ανέφερε μεταξύ άλλων: «Η αδυναμία στον τζόγο καταστρέφει εσένα, αλλά να έχεις μία αδυναμία πληγώνοντας και καταστρέφοντας κάποιον άλλον λέγεται διαστροφή».
Με τη σειρά τους, Βάσια Παναγοπούλου και Κώστας Αρζόγλου χαρακτήρισαν «τελείως λάθος» τις δηλώσεις Κωνσταντινίδου.
*Δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα On Time
Μεταξύ αυτών, η Ελένη Τζώρτζη, που είπε: «Αυτά τα πράγματα δεν λέγονται δημόσια, είναι μηνύσιμα. Ιδιωτικά κάποιος, επειδή έχει μία συμπάθεια σε ένα πρόσωπο, μπορεί να έχει δικαιολογίες για το τι μπορεί να τον έφερε σε αυτήν τη θέση. Είναι απαράδεκτο για τα θύματα και για το σινάφι των ηθοποιών. Δεν μπορείς να αποκαλείς έναν ολόκληρο κλάδο βιαστές. Δεν άκουσα π.χ. έναν πανεπιστημιακό να βγει επειδή κατηγορήθηκε ένας γιατρός να φωνάζει ότι δεν συνέβη και τίποτα, όλοι έχουμε αδυναμίες. Εδώ μιλάμε για κακουργήματα! Πρέπει να ζητήσει συγγνώμη. Ποιοι είναι αυτοί που έχουν κάνει λάθη; Πού τους ξέρει; Αν είχα κάνει τέτοιο λάθος, θα είχα πάει να παραδοθώ στην αστυνομία».
Ο Πασχάλης Τσαρούχας, μέλος του Πειθαρχικού του ΣΕΗ, με τη σειρά του αντέδρασε ως εξής: «Μια σκέψη: Αντί τα κανάλια να κόβουν τις επαναλήψεις εκπομπών με πρωταγωνιστές κατηγορούμενους για βιασμούς-κακοποιήσεις (αδικώντας έτσι και συναδέλφους που πραγματικά δεν είχαν ιδέα), δεν θα ήταν προτιμότερο να εξαιρούν από τις νέες παραγωγές τους πρωταγωνιστές που υποστηρίζουν δημοσίως τους κατηγορούμενους βιαστές-κακοποιητές; Πιο τίμιο μού φαίνεται».
Ο δε Αλέξανδρος Μπουρδούμης, που από την πρώτη στιγμή πήρε θέση για το #MeToo, υπογράμμισε: «Είναι αδυναμία… Μα δεν είναι κακούργημα; Φταίνε τα σκοτάδια του… Μα δεν είναι το σκοτάδι το ίδιο; Δεν κάνουμε τόσο παρέα πλέον… Μα δεν ήσασταν στενοί φίλοι; Λυπάμαι για τους θύτες… Δεν τους καταδικάζω τους θύτες; Καθίστε καλά… Όχι, εσείς καθίστε καλά!».
Η Πηνελόπη Πιτσούλη ανέφερε μεταξύ άλλων: «Η αδυναμία στον τζόγο καταστρέφει εσένα, αλλά να έχεις μία αδυναμία πληγώνοντας και καταστρέφοντας κάποιον άλλον λέγεται διαστροφή».
Με τη σειρά τους, Βάσια Παναγοπούλου και Κώστας Αρζόγλου χαρακτήρισαν «τελείως λάθος» τις δηλώσεις Κωνσταντινίδου.
Δείτε τη συνέντευξη της Ελισάβετ Κωνσταντινίδου
*Δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα On Time