Η μοναδική Τζούλιαν Μουρ με την κούκλα κόρη της, μαζί σε καμπάνια ομορφιάς
Η Αμερικανίδα ηθοποιόςπαρουσίασε μέσω ανάρτησης στο Instagram τη νέα της καμπάνια για την Hourglass Cosmetics στην οποία συμμετέχει.
Στη λίστα των διάσημων ζευγαριών μητέρας-κόρης που μοιάζουν με δίδυμες, η Julianne Moore και η 20χρονη κόρη της, Λιβ Φρόυντλιχ, βρίσκονται στην κορυφή.
Στη φωτογραφία που δημοσίευσε η Αμερικανίδα ηθοποιός στο λογαριασμό της στο Instagram αμφότερες μοιάζουν εκθαμβωτικές, ποζάροντας για τη νέα τους καμπάνια με την Hourglass Cosmetics.
«Η Λιβ δεν έχει κάνει ποτέ ξανά κάτι τέτοιο και έτσι, όπως κάθε γονιός, ανησυχούσα γι' αυτήν», λέει η 61χρονη ηθοποιός στο BAZAAR.com. «Αλλά τα κατάφερε και οι δυο μας ενθαρρύναμε πραγματικά η μία την άλλη».
Η καμπάνια «We Glow» εγκαινίασε τη συνεργασία με τη διάσημη ηθοποιό και γιόρτασε το νέο Ambient Soft Glow Foundation της μάρκας. Η καμπάνια ακολουθεί τη Μουρ και την Φρόυντλιχ, μαζί με άλλα τέσσερα δίδυμα μητέρας-κόρης, καθώς εκμυστηρεύονται το μυστικό της λάμψης τους.
«Η ανθρώπινη σύνδεση και επαφή είναι αυτό που μας τρέφει και μας κρατάει ζωντανούς, και αυτή είναι και η πηγή έμπνευσης αυτής της καμπάνιας -η λάμψη που εκπέμπεις από μέσα σου όταν είσαι με ανθρώπους που αγαπάς» δήλωσε η Μουρ σε συνέντευξη της με το Harper's Bazaar.
«Μου άρεσε ιδιαίτερα το κόνσεπτ αυτό. Δείχνει πόσο σημαντικές είναι οι σχέσεις και μας παρακινεί να ξεφύγουμε από την επικρατούσα αφήγηση για τη γήρανση- μας δείχνει πως δεν υπάρχει καλός ή κακός τρόπος για να το αντιμετωπίσεις και ότι είσαι αυτός που είσαι. Μια μέρα είσαι 20, και μετά είσαι 40, και μετά είσαι 60, και μετά είσαι 80, και μετά μακάρι να συνεχίσεις».
Η Αμερικανίδα ηθοποιός τόνισε πως ήταν πολύ σημαντικό για εκείνη ότι πρόκειται για μια «ηθική» εταιρία της οποίας το έργο εκτιμάει. «Κολακεύτηκα πολύ όταν με προσέγγισε η Hourglass, επειδή είναι μια τόσο υπέροχη μάρκα και φέρει τόσο υψηλού επιπέδου, πολυτελές μακιγιάζ. Είναι vegan, cruelty free και [έχει] γυναίκα ιδρύτρια».
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.