ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Τζίνα Ντέιβις: Ο Μπιλ Μάρεϊ με περίμενε με συσκευή για μασάζ σε σουίτα ξενοδοχείου
Η Τζίνα Ντέιβις περιέγραψε στα απομνημονεύματά της, «Dying of Politeness», ένα σκηνικό με τον Μπιλ Μάρεϊ σε σουίτα ξενοδοχείου, ενώ οι δυο τους πρωταγωνιστούσαν στην ταινία «Quick Change», αλλά και την αλλαγή συμπεριφοράς του κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων
Έχουν παρέλθει 32 χρόνια από το 1990, όταν η ταινία «Quick Change» βγήκε στους κινηματογράφους. Ο Μπιλ Μάρεϊ
πρωταγωνιστούσε μαζί με την Τζίνα Ντέιβις, η οποία δεν είχε ακόμη κάνει το θρυλικό «Θέλμα και Λουίζ» με τη Σούζαν Σάραντον.
Πέρασε αρκετά άνω του ενός τετάρτου του αιώνα και στα απομνημονεύματά της, «Dying of Politeness», που κυκλοφόρησαν προσφάτως, το πρώην μοντέλο, που κάποια στιγμή είχε αρνηθεί τη… φροντίδα του Τζακ Νίκολσον, περιέγραψε μια κατάσταση που πέρασε με τον Μπιλ Μάρεϊ.
Συγκεκριμένα, όπως είπε, τον συνάντησε πριν τα γυρίσματα σε σουίτα ξενοδοχείου, όπου ο ηθοποιός, που είχε γίνει ήδη σταρ με τους «Ghostbusters» και το «Tootsie», ενώ επρόκειτο να πρωταγωνιστήσει και στη «Μέρα της Μαρμότας», την περίμενε με συσκευή μασάζ. Η Ντέιβις γράφει ότι ο Μάρεϊ την πίεσε να την χρησιμοποιήσει πάνω της, αν και δεν αναφέρει επαφή.
«Ήταν άσχημα. Ο τρόπος που συμπεριφέρθηκε στην πρώτη μας συνάντηση. Έπρεπε να είχα φύγει ή να είχα υπερασπιστεί τον εαυτό μου, που σε αυτή την περίπτωση δεν θα είχα πάρει τον ρόλο. Θα μπορούσα να είχα αποφύγει αυτή τη συμπεριφορά εάν ήξερα πως να αντιδράσω ή τι να κάνω κατά τη διάρκεια της οντισιόν. Αλλά ξέρετε ήμουν τόσο μη συγκρουσιακή που απλά δεν το έκανα», σχολίασε η Ντέιβις σε συνέντευξή της στους «Times» του Λονδίνου και στη συνέχεια ανέφερε ότι η συμπεριφορά του Μάρεϊ ίσως εξαρτήθηκε από την άρνησή της στο ξενοδοχείο.
Όπως είπε, σε μία περίπτωση κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων, ο Μάρεϊ μπήκε στο καμαρίνι της και της φώναξε επειδή είχε αργήσει. Η ίδια τόνισε ότι δεν ήταν δικό της φταίξιμο, αφού δεν είχε παραλάβει τα κοστούμια της, αλλά αυτό δεν εμπόδισε τον πρωταγωνιστή και σκηνοθέτη, μαζί με τον Χάουαρντ Φράνκλιν, να συνεχίζει να είναι επιθετικός απέναντί της, κατά την πορεία τους προς το σετ γυρισμάτων.
Η ίδια, στα 66 της πια, δείχνει μετανιωμένη για τον τρόπο που άφησε τον 72χρονο συνάδελφό της να ενεργήσει: «Ναι, δεν υπάρχει λόγος να μετανιώνω για πράγματα. Τότε είχα τύψεις, αλλά ναι, δεν ήταν δικό μου το λάθος».
Πέρασε αρκετά άνω του ενός τετάρτου του αιώνα και στα απομνημονεύματά της, «Dying of Politeness», που κυκλοφόρησαν προσφάτως, το πρώην μοντέλο, που κάποια στιγμή είχε αρνηθεί τη… φροντίδα του Τζακ Νίκολσον, περιέγραψε μια κατάσταση που πέρασε με τον Μπιλ Μάρεϊ.
Συγκεκριμένα, όπως είπε, τον συνάντησε πριν τα γυρίσματα σε σουίτα ξενοδοχείου, όπου ο ηθοποιός, που είχε γίνει ήδη σταρ με τους «Ghostbusters» και το «Tootsie», ενώ επρόκειτο να πρωταγωνιστήσει και στη «Μέρα της Μαρμότας», την περίμενε με συσκευή μασάζ. Η Ντέιβις γράφει ότι ο Μάρεϊ την πίεσε να την χρησιμοποιήσει πάνω της, αν και δεν αναφέρει επαφή.
«Ήταν άσχημα. Ο τρόπος που συμπεριφέρθηκε στην πρώτη μας συνάντηση. Έπρεπε να είχα φύγει ή να είχα υπερασπιστεί τον εαυτό μου, που σε αυτή την περίπτωση δεν θα είχα πάρει τον ρόλο. Θα μπορούσα να είχα αποφύγει αυτή τη συμπεριφορά εάν ήξερα πως να αντιδράσω ή τι να κάνω κατά τη διάρκεια της οντισιόν. Αλλά ξέρετε ήμουν τόσο μη συγκρουσιακή που απλά δεν το έκανα», σχολίασε η Ντέιβις σε συνέντευξή της στους «Times» του Λονδίνου και στη συνέχεια ανέφερε ότι η συμπεριφορά του Μάρεϊ ίσως εξαρτήθηκε από την άρνησή της στο ξενοδοχείο.
Όπως είπε, σε μία περίπτωση κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων, ο Μάρεϊ μπήκε στο καμαρίνι της και της φώναξε επειδή είχε αργήσει. Η ίδια τόνισε ότι δεν ήταν δικό της φταίξιμο, αφού δεν είχε παραλάβει τα κοστούμια της, αλλά αυτό δεν εμπόδισε τον πρωταγωνιστή και σκηνοθέτη, μαζί με τον Χάουαρντ Φράνκλιν, να συνεχίζει να είναι επιθετικός απέναντί της, κατά την πορεία τους προς το σετ γυρισμάτων.
Η ίδια, στα 66 της πια, δείχνει μετανιωμένη για τον τρόπο που άφησε τον 72χρονο συνάδελφό της να ενεργήσει: «Ναι, δεν υπάρχει λόγος να μετανιώνω για πράγματα. Τότε είχα τύψεις, αλλά ναι, δεν ήταν δικό μου το λάθος».