Εκλεψε τα φλας στο κόκκινο χαλί των Grammys και για τα ρούχα και για το µαλλί και για το µακιγιάζ της. Οχι τυχαία: Ο Ελληνας που επιµελήθηκε την κόµη της ήταν ο ∆ηµήτρης Γιαννέτος. Θα µπορούσε να είναι και το αντίπαλον δέος του, ο Πάνος Παπανδριανός. Σε τρίτο χρόνο, θα µπορούσαµε να µιλάµε ακόµα και για τον Τζέιµς Καλιάρντο. Αν η αφορµή για να εστιάσουµε στα τρία γκράντε ελληνικά ονόµατα της οµορφιάς, που οι σταρ πίνουν νερό στο όνοµά τους, είναι η Καµίλα Καµπέγιο, µε τους 66,1 εκατοµµύρια followers, και ο ∆ηµήτρης Γιαννέτος, αυτό δεν συνεπάγεται πως ο Πάνος ή ο Τζέιµς (∆ηµήτρης) υστερούν είτε σε δόξα είτε σε celebrities, που όποια ώρα και αν είναι διαθέσιµοι για ραντεβού, θα τρέξουν για να τις καλλωπίσουν. Ο ∆ηµήτρης και ο Πάνος είναι σταρ της κόµης, οι hair stylists που οι χολιγουντιανοί σταρ (και όχι µόνο) επιλέγουν για να χτενιστούν, ο δε Καλιάρντος, πέρα από top makeup artist, έχει ιδρύσει το κορυφαίο coffee table book «Visionaire», που τεύχος του έχει φτάσει να πουλιέται για 6.000 δολάρια, αλλά και το επικό «V».

Ο ταλαντούχος κ. Γιαννέτος

Ξεκινώντας από τον Γιαννέτο, για τον οποίο έχουν γραφτεί τα περισσότερα, σηµειώνουµε ότι η Λατίνα σταρ της µουσικής Καµίλα Καµπέγιο ήταν πελάτισσά του πριν ακόµα από το 2018, κάτι όχι ιδιαίτερα γνωστό εδώ. Οπως εξάλλου και η Μαρία Μενούνος, αλλά και η Σίντι Κρόφορντ. Και η Μαριέττα Χρουσαλά, όταν βρίσκεται στην έδρα του, το Λος Αντζελες, αναζητά διακαώς τις υπηρεσίες του.

6_2
Ο Δημήτρης Γιαννέτος είναι ο αγαπημένος κομμωτής της Μαρίας Μενούνος

Την Καµίλα δεν την περιποιήθηκε µόνο για τα τωρινά µουσικά βραβεία -τα αντίστοιχα των Οσκαρ της µουσικής-, αλλά και στις περισσότερες επίσηµες φωτογραφήσεις της, όπως στην τελευταία του προηγούµενου έτους, που συνοδεύτηκε και µε εξώφυλλο (για τη «Vogue»). Στο «παλµαρέ» του περιλαµβάνονται και πολλές άλλες. Ο ∆ηµήτρης επιµελείται και το λουκ της Μπρίτνεϊ Σπίαρς, ενώ συχνά χτενίζει και το fashion icon Χέιλι Μπίµπερ, καθώς και την Κέιτι Πέρι.

5_3
…και της Καμίλα Καμπέγιο, την οποία χτένισε και για τα φετινά Grammys

«Τον πρώτο χρόνο πηγαινοερχόµουν στη Νέα Υόρκη λόγω του συµβολαίου που είχα µε τη L'Oréal στην Ελλάδα. Ενώ περίµενα την πράσινη κάρτα, γνώρισα τη Μαρία Μενούνος κάνοντάς της το µακιγιάζ και τα µαλλιά. Μου πρότεινε να πάω στην Αµερική και, µολονότι δεν το πίστευα, έπειτα από δύο µήνες µε κάλεσε για φωτογράφηση», επαναλαµβάνει τακτικά, θέλοντας να δείξει πόσο γουρλού στάθηκε για εκείνον η οµογενής παρουσιάστρια. Πλέον, καθώς περιµένει το παιδί της -από παρένθετη µητέρα-, «πετάει» µαζί της.

4_3
3_3

Top models

Στην αντίπερα όχθη της υψηλής κοµµωτικής έχουµε τον Πάνο Παπανδριανό, στα χέρια του οποίου αφήνεται ολόκληρη στρατιά από top models. Χτενίζει τακτικά τις αδελφές Τζίτζι και Μπέλα Χαντίντ, τις Ιρίνα Σάικ, Κένταλ Τζένερ, Κίρστεν Ντανστ και Τζόαν Σµολς. Ακόµα και τη Βικτόρια Μπέκαµ. Η δε Χέιλι Μπίµπερ δεν έχει θέµα. Είτε κλείσει ραντεβού µε τον Παπανδριανό είτε µε τον Γιαννέτο, µια χαρά. Στην περίπτωση του Πάνου, βέβαια, έχουµε και µυθικά ονόµατα που τον εµπιστεύονται - µε εξαίρεση την Κρόφορντ, που «ψηφίζει» Γιαννέτο δαγκωτό: Κλόντια Σίφερ, Ελενα Κρίστενσεν, Σαλόµ Χάρλοου, Αµπερ Βαλέτα - µάλιστα «την Αµπερ θα την έκανα παρέα», λέει χαρακτηριστικά. Για την ιστορία, ο Παπανδριανός έχει συνεργαστεί και µε τον επίσης ελληνικής καταγωγής Γιάννη Τσιπουλάνη για επική φωτογράφηση της Εύα Χερτζίγκοβα. Και εδώ να υποσηµειώσω ότι, όπως µου έλεγε ο Τσιπουλάνης σχετικά µε την πάλαι ποτέ «µούσα» της Wonderbra, «ήταν εξαιρετικά πειθαρχηµένη, καταπληκτική. ∆εν µε κούρασε καθόλου». Ο δε Πάνος, από την πλευρά του, πρόσθετε: «Οσον αφορά τα εργαλεία µου, δεν φεύγω ποτέ για δουλειά χωρίς περούκες και hair extensions!». Μιλώντας για τον εαυτό του, τονίζει: «Ξεκίνησα στην Ελλάδα ως hair stylist δουλεύοντας για τηλεοπτικά σποτ. Ηθελα να δουλέψω στη µόδα και η ευκαιρία ήρθε µέσω φωτογράφησης µε εξώφυλλο την Κάτια Ζυγούλη. Επειτα άρχισα συνεργασία µε ένα πρακτορείο, έκανα φωτογραφήσεις µόδας και το 2000 ξεκίνησα συνεργασία µε την Αννα Βίσση. Το 2007 µετακόµισα στο Λονδίνο, όπου έζησα για δέκα χρόνια. Εκεί συνεργάστηκα µε τις Βικτόρια Μπέκαµ και Κάιλι Μινόγκ, χτένισα διάσηµες για εξώφυλλα top περιοδικών και το 2017 µετακόµισα στη Ν.Υ.». The rest is history, τα υπόλοιπα είναι γνωστά...

1_3
Στα χέρια του Πάνου Παπανδριανού αφήνονται τα περισσότερα χρυσά μοντέλα των '90s, όπως η Ελενα Κρίστενσεν και η Λίντα Εβανγκελίστα

2_3
…αλλά και νεότερες σούπερ σταρ του χώρου, όπως οι αδελφές Τζίτζι και Μπέλα Χαντίντ

Ο εκδοτικός «μύθος» με υπογραφή Καλιάρντος

Ο Τζέιµς Καλιάρντος, make-up artist και επιχειρηµατίας, για περισσότερο από 20 χρόνια αποκαλείται ο µακιγιέρ των σταρ. Επιµελείται το µακιγιάζ των πιο διάσηµων ηθοποιών και τραγουδιστριών, όπως η Lady Gaga, η Λίντα Εβανγκελίστα, η Τζούλιαν Μουρ, η Μπιγιόνσε, η Αν Χάθαγουεϊ, η Κέιτ Γουίνσλετ, η Τζένιφερ Κόνελι, η Τάιρα Μπανκς, η Ντρου Μπάριµορ, η Μαρίσα Τοµέι, η Σάρα Τζέσικα Πάρκερ. Ακόµα και η Χίλαρι Κλίντον. Εχει «θητεία» ως ανώτερος make-up artist στη L’Oréal Paris και lead artist στη MAC Cosmetics. Με Ελληνα πατέρα, γεννήθηκε στο Ντιτρόιτ των Ηνωµένων Πολιτειών. Μετακόµισε στη Νέα Υόρκη σε ηλικία 17 ετών, όπου και έγινε δεκτός στη Νέα Σχολή Σχεδίου Πάρσονς και διδάχτηκε Ιστορία Τέχνης, σχέδιο, φωτογραφία, θέατρο και κινηµατογράφο.

7_2
Ο Τζέιμς Καλιάρντος έχει ιδρύσει τον εκδοτικό μύθο «Visionaire» και έχει επιμεληθεί το μακιγιάζ κορυφαίων προσωπικοτήτων, από την Σαρλότ Ράμπλινγκ

Ξεκίνησε να εργάζεται στο περιοδικό «Details», όπου εργαζόταν και ο Στέφεν Γκαν ως διευθυντής µόδας. Από κοινού µε τον Γκαν και τη Σεσίλια Ντιν, στα «χρυσά» για τη µόδα και την οµορφιά ’90s εξέδωσαν το περιοδικό «Visionaire» (το 1991). Το 1999 παρουσίασαν το διµηνιαίο «V Magazine», που καλύπτει τόσο το κοµµάτι της µόδας όσο και του πολιτισµού, και έκαναν επίσης θραύση.

8_2
…την Εύα Χερτζίγκοβα

Οι θρυλικές συνεργασίες του Καλιάρντος µε τεράστια ονόµατα στη φωτογραφία µόδας, όπως µε τους Ιρβινγκ Πεν, Ρίτσαρντ Αβεντον, Ελεν φον Ανγουερθ, Στίβεν Μαϊζέλ, τον έχρισαν Νο 1 στο µακιγιάζ παγκοσµίως. Πολυπράγµων, το 1996 ίδρυσε τον θίασο The Innocent Theatre Company, µε έδρα τη Νέα Υόρκη. Το 2019 πήρε εκ νέου το χρίσµα του καλύτερου µακιγιέρ στον κόσµο (από το «In Style»), ενώ ενδιάµεσα, το 2017, είχε βρεθεί στην Ελλάδα για ειδικό σουαρέ γνωστής µπράντας, στο πλαίσιο του οποίου έβαψε και την Τζένη Μπαλατσινού και άλλες επώνυµες κυρίες.

9_2
…μέχρι και τη Χίλαρι Κλίντον

Οσο για το «Visionaire», από τον Gucci µέχρι την Hermes και τον Burberry, όλοι οι µεγάλοι οίκοι κάνουν «κρα» για να φιλοξενηθούν φωτογραφήσεις µε προϊόντα τους στις σελίδες του. Το είπαµε: Πρόκειται ουσιαστικά για εκδοτικό µύθο! Οπως, δε, έχει εκµυστηρευτεί o Tζέιµς: «Η όλη ιστορία του “Visionaire” ξεκίνησε από ένα µικρό διαµέρισµα. ∆ουλεύοντας ως make-up artist, συνεργάστηκα µε όλους τους διάσηµους φωτογράφους. Αυτό που συµπέρανα είναι πως τελικά δεν µπορούν να κάνουν ό,τι ακριβώς θέλουν, κι ας είναι αυτοί που θεωρητικά έχουν κάθε δικαίωµα. Η δηµιουργικότητα είναι απόρροια της απόλυτης ελευθερίας του καλλιτέχνη. Κι εµείς προσπαθούµε να κάνουµε το κέφι µας κάθε φορά που δουλεύουµε για το “Visionaire”».

O Καλιάρντος, πέρα από top makeup artist, έχει ιδρύσει το κορυφαίο coffee table book «Visionaire», τεύχος του οποίου έχει φτάσει να πουλιέται για 6.000 δολ.


Ο Τζέιµς δεν βγαίνει συχνά, δεν είναι party animal και από τις λίγες φορές που φωτογραφήθηκε ήταν για τα 10α -και τα 25α, φυσικά- γενέθλια του «Visionaire». «Θέλω τα µοντέλα να είναι ο εαυτός τους. Προσπαθώ να βγάζω µέσα από το µακιγιάζ µου την προσωπικότητά τους, τη δική τους ακτινοβολία. Μου αρέσει το δέρµα να είναι φρέσκο και δροσερό. ∆εν χρησιµοποιώ συχνά ρουζ. Μου αρέσει το δέρµα να είναι διάφανο, κρυστάλλινο. Αυτή είναι η µαγεία κάθε γυναίκας. Η φύση της και η µοναδικότητά της».

Όσον αφορά το «Visionaire»; Η διαφορά του µε τα άλλα περιοδικά, όπως λέει ο Τζέιµς, είναι «ότι κάθε φορά είναι διαφορετικό. ∆εν ξέρεις τι να περιµένεις. Αυτό ακριβώς το κάνει µοναδικό».