ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Νίκος Τερζής: Το μοιρολόι της Καλλιόπης στον "Σασμό" το έγραψα με δάκρυα στα μάτια
"Για να δημιουργήσεις πρέπει να είσαι τόσο πολύ ευαίσθητος, πρέπει να είσαι μέσα σε αυτό που βλέπεις, πρέπει να σου συμβαίνει εκείνη τη στιγμή", σημειώνει ο μουσικός
Ο Νίκος Τερζής,
ο άνθρωπος που «ντύνει» μουσικά τον «Σασμό», έδωσε συνέντευξη.
Μιλώντας στην εκπομπή της «Super Κατερίνα», ο Νίκος Τερζής αναφέρθηκε στη μουσική της σειράς, αλλά και στο μοιρολόι της Καλλιόπης, το οποίο συνέθεσε βλέποντας τη συγκεκριμένη σκηνή. Η Καλλιόπη, μέσα από ένα σπαρακτικό μοιρολόι, το οποίο διατρέχει ολόκληρο το σημερινό επεισόδιο, «αποχαιρετά» τον εγγονό της Νικηφόρο. Σαν μια τραγική ηρωίδα, μια γυναίκα που το δάκρυ της μετατρέπεται σε αργό θρηνητικό πένθιμο τραγούδι, νεκροστολίζει και ξεπροβοδίζει τον λατρεμένο της εγγονό.
Αναφερόμενος στο «Σασμό» τόνισε ότι «αυτή τη σειρά την έχω αγκαλιάσει με αυτόν τον τρόπο από το πρώτο επεισόδιο, από την πρώτη σεζόν. Είχα βάλει στοίχημα ότι θα περάσουμε τη μυθοπλασία σε τέτοιο επίπεδο, ώστε να γίνεται πιο αληθινή». Και πρόσθεσε: «Ουσιαστικά αυτό είναι ο Σασμός από την πρώτη σεζόν, από το πρώτο επεισόδιο. Λέμε αλήθεια. Από τα trailer έως τα επεισόδια μας είναι η αλήθεια, η ζωή, η πραγματικότητα, αυτό που συμβαίνει στη ζωή. Δεν είναι φαντασία ούτε τίποτε άλλο».
Στον «Σασμό», όπως τόνισε ο Νίκος Τερζής, η μουσική είναι συνεχής κι όχι ως απλή «επένδυση». «Ο χρόνος έμπνευσης σε μια καθημερινή σειρά προβολής είναι ανύπαρκτος και δεν έχει φρένο. Διότι οι μέρες της προβολής τρέχουν. Δεν είναι μόνο τα τραγούδια που δημιουργούνται στη σειρά. Γράφουμε ειδικά για τους ήρωες. Όλο αυτό μπορεί να συμβαίνει τελευταία στιγμή, εάν αλλάξει κάτι σεναριακά».
Όπως επισήμανε ο Νίκος Τερζής, «η σειρά έχει πάνω από 12 ώρες πρωτότυπη μουσική, εκτός από τα τραγούδια. Εάν προσθέσουμε και τα τραγούδια, ξεπερνάμε τις 15 ώρες πρωτότυπης μουσικής». Τέλος, δεν παρέλειψε να δώσει τα συγχαρητήριά του στον στενό του συνεργάτη, Γιάννη Κότσιρα, υπεύθυνο για όλους τους στίχους των τραγουδιών της σειράς.
Μιλώντας στην εκπομπή της «Super Κατερίνα», ο Νίκος Τερζής αναφέρθηκε στη μουσική της σειράς, αλλά και στο μοιρολόι της Καλλιόπης, το οποίο συνέθεσε βλέποντας τη συγκεκριμένη σκηνή. Η Καλλιόπη, μέσα από ένα σπαρακτικό μοιρολόι, το οποίο διατρέχει ολόκληρο το σημερινό επεισόδιο, «αποχαιρετά» τον εγγονό της Νικηφόρο. Σαν μια τραγική ηρωίδα, μια γυναίκα που το δάκρυ της μετατρέπεται σε αργό θρηνητικό πένθιμο τραγούδι, νεκροστολίζει και ξεπροβοδίζει τον λατρεμένο της εγγονό.
Οι αποκαλύψεις του Νίκου Τερζή
«Φανταστείτε εμένα όταν παίρνω αυτά τα επεισόδια και τα βλέπω και τα ξαναβλέπω, που γνωρίζω και τη μυθοπλασία της κάθε σκηνής. Δεν μπορώ να σας περιγράψω. Με δάκρυα στα μάτια το κάνω. Γιατί, για να δημιουργήσεις, πρέπει να είσαι τόσο πολύ ευαίσθητος, πρέπει να είσαι μέσα σε αυτό που βλέπεις, πρέπει να σου συμβαίνει εκείνη τη στιγμή», σημειώνει ο Νίκος Τερζής.Αναφερόμενος στο «Σασμό» τόνισε ότι «αυτή τη σειρά την έχω αγκαλιάσει με αυτόν τον τρόπο από το πρώτο επεισόδιο, από την πρώτη σεζόν. Είχα βάλει στοίχημα ότι θα περάσουμε τη μυθοπλασία σε τέτοιο επίπεδο, ώστε να γίνεται πιο αληθινή». Και πρόσθεσε: «Ουσιαστικά αυτό είναι ο Σασμός από την πρώτη σεζόν, από το πρώτο επεισόδιο. Λέμε αλήθεια. Από τα trailer έως τα επεισόδια μας είναι η αλήθεια, η ζωή, η πραγματικότητα, αυτό που συμβαίνει στη ζωή. Δεν είναι φαντασία ούτε τίποτε άλλο».
Στον «Σασμό», όπως τόνισε ο Νίκος Τερζής, η μουσική είναι συνεχής κι όχι ως απλή «επένδυση». «Ο χρόνος έμπνευσης σε μια καθημερινή σειρά προβολής είναι ανύπαρκτος και δεν έχει φρένο. Διότι οι μέρες της προβολής τρέχουν. Δεν είναι μόνο τα τραγούδια που δημιουργούνται στη σειρά. Γράφουμε ειδικά για τους ήρωες. Όλο αυτό μπορεί να συμβαίνει τελευταία στιγμή, εάν αλλάξει κάτι σεναριακά».
Όπως επισήμανε ο Νίκος Τερζής, «η σειρά έχει πάνω από 12 ώρες πρωτότυπη μουσική, εκτός από τα τραγούδια. Εάν προσθέσουμε και τα τραγούδια, ξεπερνάμε τις 15 ώρες πρωτότυπης μουσικής». Τέλος, δεν παρέλειψε να δώσει τα συγχαρητήριά του στον στενό του συνεργάτη, Γιάννη Κότσιρα, υπεύθυνο για όλους τους στίχους των τραγουδιών της σειράς.