ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Τηλεθέαση: Ποια προγράμματα τερμάτισαν πρώτα την σεζόν 2018
Τα δέκα προγράμματα της σεζόν 2018-2019 που είδαν περισσότερο οι τηλεθεατές.
Η Nielsen δημοσίευσε -όπως κάθε χρόνο- την κατάσταση με τη συνολική τηλεθέαση της προηγούμενης σεζόν και έτσι έχουμε πλήρη εικόνα τι παρακολούθησε το κοινό για το 2018-2019.
Το λεγόμενο Yearbook, περιέχει στοιχεία από 1.300 νοικοκυριά και σε αυτό φαίνονται τα 20 προγράμματα με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση για μέσο λεπτό.
Στην κορυφή της λίστας, και με μεγάλη διαφορά από το δεύτερο, είναι ο Ευρωπαϊκός Διαγωνισμός Τραγουδιού, η Eurovision, η οποία μεταδόθηκε από την ΕΡΤ2 και σημείωσε 17,8% ως προς το μέσο λεπτό ενώ στο μερίδιο κατείχε το 50,9%.
Πρόκειται για ένα ιδιαίτερα δημοφιλές πρόγραμμα και το κοινό περιμένει πως και πως κάθε χρόνο για την μαγιάτικη βραδιά του τελικού.
Δεύτερο στη λίστα ήρθε το MasterChef, σημειώνοντας 13,8% (μέσο λεπτό) και 34,9% (μερίδιο). Από όταν έπαιζε το ριάλιτι, το Star έπλεε σε πελάγη ευτυχίας με τα νούμερα που σημείωνε και ήταν σχεδόν βέβαιο ότι θα βρίσκεται στο Top 10 στο Yearbook της Nielsen.
Την κορυφαία τριάδα ολοκληρώνει η τηλεοπτική σειρά του Alpha «Το Τατουάζ» καταγράφοντας 13,2 (μέσο λεπτό) και 33,2% (μερίδιο).
Ακολουθεί το σόου του ANT1 «Your Face Sounds Familiar» με 13,2 (μέσο λεπτό) και 30,6% (μερίδιο), ενώ στην πέμπτη θέση βρίσκεται η γνωστή και για χρόνια αγαπημένη μουσική εκπομπη «Στην υγειά μας ρε παιδιά» με τον Σπύρο Παπαδόπουλο που προβάλλεται από τον ΣΚΑΪ, σημειώνοντας 13% (μέσο λεπτό) και 35,7% (μερίδιο).
Ως προς την τηλεθέασης μέσου λεπτού, ισοψηφία με τον Σπύρο Παπαδόπουλο σημείωσε και το «The Voice» του ΣΚΑΪ, ωστόσο στο μερίδιο ήταν πιο πίσω με 32%.
Οι τέσσερις τελευταίες θέσεις καταλαμβάνονται από τηλεοπτικές σειρές, αποδεικνύοντας έτσι πως το κοινό τρέφει μια ιδιαίτερη αγάπη για αυτές και δικαιώνοντας και τις επιλογές των καναλιών να κάνουν στροφή προς τη μυθοπλασία και να εντάξουν περισσότερα σήριαλ στα προγράμματά τους.
Στην έβδομη θέση βρίσκουμε τη σειρά του Alpha «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα» με 12,7% τηλεθέασης μέσου λεπτού και 29,5% στο γενικό μερίδιο.
Στην όγδοη θέση βλέπουμε επίσης σειρά της Κάντζας, αυτή τη φορά «Το σόι σου» με 11,6% (μέσο λεπτό) και 25% (μερίδιο) ενώ στις δύο τελευταίες θέσεις βρίσκονται τα σήριαλ του ANT1, «Η επιστροφή» και «Μην ψαρώνεις» με μέσο λεπτό 11,6% και 11,5% και μερίδιο 26,5% και 23,8% αντίστοιχα.
Αν εξαιρέσουμε τη Eurovision, η οποία «έσπασε» όλα τα κοντέρ, τα υπόλοιπα προγράμματα ως προς την τηλεθέασης μέσου λεπτού δεν έχουν και μεγάλες διαφορές μεταξύ τους.
Τέλος, θα πρέπει να αναφέρουμε ότι μεγάλοι νικητές μπορούν να αναδειχθούν κυρίως ο Alpha, αλλά και ο ANT1 που κατέκτησαν από τρεις θέσεις το κάθε κανάλι.
Το λεγόμενο Yearbook, περιέχει στοιχεία από 1.300 νοικοκυριά και σε αυτό φαίνονται τα 20 προγράμματα με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση για μέσο λεπτό.
Στην κορυφή της λίστας, και με μεγάλη διαφορά από το δεύτερο, είναι ο Ευρωπαϊκός Διαγωνισμός Τραγουδιού, η Eurovision, η οποία μεταδόθηκε από την ΕΡΤ2 και σημείωσε 17,8% ως προς το μέσο λεπτό ενώ στο μερίδιο κατείχε το 50,9%.
Πρόκειται για ένα ιδιαίτερα δημοφιλές πρόγραμμα και το κοινό περιμένει πως και πως κάθε χρόνο για την μαγιάτικη βραδιά του τελικού.
Δεύτερο στη λίστα ήρθε το MasterChef, σημειώνοντας 13,8% (μέσο λεπτό) και 34,9% (μερίδιο). Από όταν έπαιζε το ριάλιτι, το Star έπλεε σε πελάγη ευτυχίας με τα νούμερα που σημείωνε και ήταν σχεδόν βέβαιο ότι θα βρίσκεται στο Top 10 στο Yearbook της Nielsen.
Την κορυφαία τριάδα ολοκληρώνει η τηλεοπτική σειρά του Alpha «Το Τατουάζ» καταγράφοντας 13,2 (μέσο λεπτό) και 33,2% (μερίδιο).
Ακολουθεί το σόου του ANT1 «Your Face Sounds Familiar» με 13,2 (μέσο λεπτό) και 30,6% (μερίδιο), ενώ στην πέμπτη θέση βρίσκεται η γνωστή και για χρόνια αγαπημένη μουσική εκπομπη «Στην υγειά μας ρε παιδιά» με τον Σπύρο Παπαδόπουλο που προβάλλεται από τον ΣΚΑΪ, σημειώνοντας 13% (μέσο λεπτό) και 35,7% (μερίδιο).
Ως προς την τηλεθέασης μέσου λεπτού, ισοψηφία με τον Σπύρο Παπαδόπουλο σημείωσε και το «The Voice» του ΣΚΑΪ, ωστόσο στο μερίδιο ήταν πιο πίσω με 32%.
Οι τέσσερις τελευταίες θέσεις καταλαμβάνονται από τηλεοπτικές σειρές, αποδεικνύοντας έτσι πως το κοινό τρέφει μια ιδιαίτερη αγάπη για αυτές και δικαιώνοντας και τις επιλογές των καναλιών να κάνουν στροφή προς τη μυθοπλασία και να εντάξουν περισσότερα σήριαλ στα προγράμματά τους.
Στην έβδομη θέση βρίσκουμε τη σειρά του Alpha «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα» με 12,7% τηλεθέασης μέσου λεπτού και 29,5% στο γενικό μερίδιο.
Στην όγδοη θέση βλέπουμε επίσης σειρά της Κάντζας, αυτή τη φορά «Το σόι σου» με 11,6% (μέσο λεπτό) και 25% (μερίδιο) ενώ στις δύο τελευταίες θέσεις βρίσκονται τα σήριαλ του ANT1, «Η επιστροφή» και «Μην ψαρώνεις» με μέσο λεπτό 11,6% και 11,5% και μερίδιο 26,5% και 23,8% αντίστοιχα.
Αν εξαιρέσουμε τη Eurovision, η οποία «έσπασε» όλα τα κοντέρ, τα υπόλοιπα προγράμματα ως προς την τηλεθέασης μέσου λεπτού δεν έχουν και μεγάλες διαφορές μεταξύ τους.
Τέλος, θα πρέπει να αναφέρουμε ότι μεγάλοι νικητές μπορούν να αναδειχθούν κυρίως ο Alpha, αλλά και ο ANT1 που κατέκτησαν από τρεις θέσεις το κάθε κανάλι.