ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Τηλεθέαση: Πως πήγε η νέα σειρά του ΑΝΤ1 «Ήλιος κόντρα στο Voice
Πρεμιέρα για τη νέα σειρά του ΑΝΤ1, «Ήλιος» που έπαιξε απέναντι στο «Voice» του ΣΚΑΙ.
Την παρθενική του εμφάνιση στο τηλεοπτικό κοινό έκανε ο «Ήλιος«, η νέα καθημερινή δραματική σειρά του ΑΝΤ1, το βράδυ της Κυριακής με ένα διπλό χορταστικό επεισόδιο. Το νέο σίριαλ, ωστόσο, με την υπογραφή των Βίκυς Μανώλη και Μαρίας Γεωργιάδου κλήθηκε να αντιμετωπίσει το τάλεντ σόου του ΣΚΑΪ, The Voice.
Έναν από τους πλέον δύσκολους, όπως έχουν αποδειχθεί, αντιπάλους στους πίνακες της τηλεθέασης τα τελευταία χρόνια. Με μια δεμένη ομάδα coaches και τον Γιώργο Λιανό, το The Voice έχει κατορθώσει να μονοπωλεί πολλές φορές το ενδιαφέρον των τηλεθεατών.
Πως μπόρεσε όμως να ανατείλει ο «Ήλιος»απέναντι στο The Voice;
Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, την Κυριακή 20 Σεπτεμβρίου, η νέα δραματική σειρά του ΑΝΤ1, «Ήλιος» κατόρθωσε να αποσπάσει ποσοστό τηλεθέασης 13,5% στο δυναμικό κοινό και ποσοστό 15% στο γενικό σύνολο.
Την ίδια ώρα, καθώς και αρκετή αργότερα, το The Voice κυριάρχησε στην prime time συγκεντρώνοντας ποσοστό τηλεθέαση 29% στο δυναμικό κοινό και 31,3% στο γενικό σύνολο.
*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.
Έναν από τους πλέον δύσκολους, όπως έχουν αποδειχθεί, αντιπάλους στους πίνακες της τηλεθέασης τα τελευταία χρόνια. Με μια δεμένη ομάδα coaches και τον Γιώργο Λιανό, το The Voice έχει κατορθώσει να μονοπωλεί πολλές φορές το ενδιαφέρον των τηλεθεατών.
Πως μπόρεσε όμως να ανατείλει ο «Ήλιος»απέναντι στο The Voice;
Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, την Κυριακή 20 Σεπτεμβρίου, η νέα δραματική σειρά του ΑΝΤ1, «Ήλιος» κατόρθωσε να αποσπάσει ποσοστό τηλεθέασης 13,5% στο δυναμικό κοινό και ποσοστό 15% στο γενικό σύνολο.
Την ίδια ώρα, καθώς και αρκετή αργότερα, το The Voice κυριάρχησε στην prime time συγκεντρώνοντας ποσοστό τηλεθέαση 29% στο δυναμικό κοινό και 31,3% στο γενικό σύνολο.
*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.